Поисковый запрос: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення зору<.> |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Грицак Т. Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору/Т. Грицак // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 7(липень).-С.20-49
|
>2.
| Зозуля В. Особливості екологічного виховання дітей з вадами зору/В. Зозуля // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 10(жовтень).-С.20-26
|
>3.
| Корнєєва Г. Підготовка дітей із порушеннями зору до сприйняття творів живопису/Г. Корнєєва // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 11(листопад).-С.33-36
|
>4.
| Яблан Б. Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения/Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 2.-С.36-44
|
>5.
| Великанова Е. С. Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения/Е. С. Великанова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 5.-С.49-51.
|
>6.
| Никитина О. В. Модель коррекционно-образовательной среды в группах компенсирующей направленности для детей с косоглазием и амблиопией/О. В. Никитина, Ю. В. Чехомова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 5.-С.52-55.
|
>7.
| Ціотова Л. Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної компетентності дітей з вадами зору/Л. Ціотова // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 3.-С.27-29.
|
>8.
| Корніцова С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ/С. В. Корніцова // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011,N N 29.-С.вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде)
|
>9.
| Чехомова Ю. В. Формирование коррекционно-логопедической компетентности родителей детей с косоглазием и амблиопией/Ю. В. Чехомова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 8.-С.52-54.
|
>10.
| Цепух Т. Особливості організації корекційно-розвивального середовища у дошкільному закладі для дітей з вадами зору/Т. Цепух // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011,N N 7.-С.39-44
|
>11.
| Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами/Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 32.-С.Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16
|
>12.
| Сушинська І.Т. Ігри для дітей зі зниженим зором/І. Т. Сушинська // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 5.-С.2-4.
|
>13.
| Овденко Т. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору/Т. Овденко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 4.-С.52-59.
|
>14.
| Белянцева Л. В. Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу"/Л. В. Белянцева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 5.-С.56-58.
|
>15.
| Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором/Я. Ю. Скрипник // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 30.-С.Вкладка "Дитина з особливими потребами". - С.7-8
|
>16.
| Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботіз дітьми зі зниженим зором/Я. Ю. Скрипник // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 30.-С.Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 7-8.
|
>17.
| Дереглазова Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору/Н. М. Дереглазова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 6.-С.7–8.
|
>18.
| Бобух О. Г. Кмітливі будівельники/О. Г. Бобух, С. А. Смотрик // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 1.-С.18–21
|
>19.
| Кобильченко В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору/Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.7–16
|
>20.
| Ремажевська В. Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти/В. Ремажевська // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 11.-С.34-40.
|
|
|