Поисковый запрос: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення зору<.> |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102.13 Б 44
Белянцева, Л. В. Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.102.13 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять Аннотация: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бобух, О. Г. Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання
Доп.точки доступа: Смотрик, С. А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 В 27
Великанова, Е. С. Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору тифлопедагогіка Дошкільна освіта--планування Кафедра дошкільної освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- часові поняття
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.3 Г 85
Грицак, Т. Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору [Текст] / Т. Грицак> // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 20-49
ББК 74.3 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору діти--розвиток особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: хромотерапія -- лікування кольором
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку [Текст] / К. Довгопола, В. Курінна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 69-78.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: незрячі діти -- дошкільний вік -- ранній вік -- освітні напрями
Доп.точки доступа: Курінна, Владислава Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Довгопола, Катерина. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років [Текст] / К. Довгопола> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 69-76.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: незрячі діти -- ранній вік -- раннє втручання -- годування -- спілкування
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.262(477) Д 58
Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку Аннотация: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 З-78
Зозуля, В. Особливості екологічного виховання дітей з вадами зору [Текст] / В. Зозуля> // Дефектолог. - 2010. - N 10(жовтень). - С. 20-26
ББК 74.2 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору виховання екологічне Діти з особливими потребами методична допомога вчителям Ніжина
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477) К 55
Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки Аннотация: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.3 К 67
Корнєєва, Г. Підготовка дітей із порушеннями зору до сприйняття творів живопису [Текст] / Г. Корнєєва> // Дефектолог. - 2010. - N 11(листопад). - С. 33-36
ББК 74.3 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дефектологія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 К 67
Корніцова, С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ [Текст] / С. В. Корніцова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 29. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде)
ББК 74.2 Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--навчання Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інклюзивні заклади -- співпраця з батьками -- співпраця із сім’єю -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з порушеннями слуху -- діти з затримкою психічного розвитку
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.018.46(477) К 72
Костенко, Т. Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Тетяна Костенко, Галина Кушнір> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 76–78.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: курси підвищення кваліфікації -- діти з порушеннями зору -- соціалізація особистості -- адаптація особистості -- орієнтування в просторі -- підвищення професійної компетентності -- професійна компетентність фахівців Аннотация: У статті розповідається про курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору", які відбулися на базі Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України з 12 по 15 лютого. Зазначено, що орієнтування в просторі є одним з основних напрямів соціалізації та адаптації незрячих дітей та дітей з порушеннями зору до умов суспільства.
Доп.точки доступа: Кушнір, Г. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором [Текст] : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 22–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: образотворче мистецтво -- діти зі зниженим зором -- початкова школа
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Н 62
Никитина, О. В. Модель коррекционно-образовательной среды в группах компенсирующей направленности для детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / О. В. Никитина, Ю. В. Чехомова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 52-55.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: косоглазие -- амблиопия -- речевая коррекция -- неречевая коррекция
Доп.точки доступа: Чехомова, Ю. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 О-31
Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 52-59.
ББК 74.100 Рубрики: Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: порушення зору -- мовленнєві вади -- логопедична робота -- обстеження звуковимови -- картинки із зображеннями предметів -- логопедичне обстеження -- дидактичні вправи Аннотация: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ремажевська, Віра. Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти [Текст] / В. Ремажевська> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 34-40.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--навчально-реабілітаційні центри фывфывфыв: діти з особливими освітніми потребами -- навчально-реабілітаційний центр -- рання допомога -- освітній процес
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі [Текст] : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти із порушенням зору -- виховне заняття -- комунікативна взаємодія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|