Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення зору<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.


    Ремажевська, Віра.
    Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти [Текст] / В. Ремажевська // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 34-40.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Діти з особливими потребами--навчально-реабілітаційні центри

фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- навчально-реабілітаційний центр -- рання допомога -- освітній процес


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Дерев’янко, О. О.
    Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Виноградова, С. В.
    Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- часові поняття


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Аннотация: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
88.8
С 45


    Скрипник, Я. Ю.
    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботіз дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 7-8.
ББК 88.8
Рубрики: Арт-терапія--діти з обмеженими можливостями
   Діти з особливими потребами--порушення зору

фывфывфыв:
діти зі зниженим зором -- хромотерапія -- ізотерапія
Аннотация: Арт-терапія - це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтва. Дитина може самостійно висловлювати свої почуття, потреби та мотивацію своєї поведінки, діяльності й спілкування, необхідні для її повноцінного розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Дереглазова, Н. М.
    Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Бобух, О. Г.
    Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання


Доп.точки доступа:
Смотрик, С. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Довгопола, Катерина.
    Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років [Текст] / К. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 69-76. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
незрячі діти -- ранній вік -- раннє втручання -- годування -- спілкування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


   
    Українська тифлологія: тридцять років незалежності [Текст] / В. Кобильченко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 32-39. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Педагогіка України--тифлопедагогіка

фывфывфыв:
тифлологія -- тифлопедагогіка -- тифлопсихологія -- Українська держава -- незалежність -- слабозорі -- сліпохлухі


Доп.точки доступа:
Кобильченко, Вадим; Легкий, Олег; Довгопола, Катерина; Кондратенко, С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Довгопола, Катерина.
    Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку [Текст] / К. Довгопола, В. Курінна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 69-78. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
незрячі діти -- дошкільний вік -- ранній вік -- освітні напрями


Доп.точки доступа:
Курінна, Владислава

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Кропивна, О. І.
    Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором [Текст] : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 22–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
образотворче мистецтво -- діти зі зниженим зором -- початкова школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
376-056.262(477)
Д 58


    Довгополова, К.
    Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку
Аннотация: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
37.018.46(477)
К 72


    Костенко, Т.
    Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Тетяна Костенко, Галина Кушнір // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 76–78. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
курси підвищення кваліфікації -- діти з порушеннями зору -- соціалізація особистості -- адаптація особистості -- орієнтування в просторі -- підвищення професійної компетентності -- професійна компетентність фахівців
Аннотация: У статті розповідається про курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору", які відбулися на базі Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України з 12 по 15 лютого. Зазначено, що орієнтування в просторі є одним з основних напрямів соціалізації та адаптації незрячих дітей та дітей з порушеннями зору до умов суспільства.


Доп.точки доступа:
Кушнір, Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Репка, І. С.
    Розвиток комунікативних навичок у класі [Текст] : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти із порушенням зору -- виховне заняття -- комунікативна взаємодія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74.2
С 45


    Скрипник, Я. Ю.
    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами". - С.7-8
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
арт-терапія для дітей зі зниженим зором -- ізотерапія -- хромотерапія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
74.1
В 27


    Великанова, Е. С.
    Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   Діти з особливими потребами--порушення зору

   тифлопедагогіка

   Дошкільна освіта--планування

   Кафедра дошкільної освіти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74.1
Н 62


    Никитина, О. В.
    Модель коррекционно-образовательной среды в группах компенсирующей направленности для детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / О. В. Никитина, Ю. В. Чехомова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 52-55. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
косоглазие -- амблиопия -- речевая коррекция -- неречевая коррекция


Доп.точки доступа:
Чехомова, Ю. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
74.1
Ц 11


    Ціотова, Лідія.
    Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної компетентності дітей з вадами зору [Текст] / Л. Ціотова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 3. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Дошкільна освіта--корекційна робота

фывфывфыв:
формування життєвої компетентності -- формування трудової компетентності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
88.8
Я 14


    Яблан, Б.
    Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Кафедра психології

   вікова психологія дитини

фывфывфыв:
модель психічного -- діти -- порушення зору


Доп.точки доступа:
Ханак, Н.; Глумбик, Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
74.3
Г 85


    Грицак, Т.
    Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору [Текст] / Т. Грицак // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 20-49
ББК 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   діти--розвиток особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
хромотерапія -- лікування кольором


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-29 
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 62495
Число посетителей 1098
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя