Поисковый запрос: <.>S=ЗМІ<.> |
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Казанцев Г. Интерактивное телевидение - новая эра прямого маркетинга/Г. Казанцев // Мировая экономика и международные отношения. -М.:Российская академия наук. Институт мировой экономики и международных отношений, 2006,N N11.-С.82-89
|
>2.
| Ровинская Т. Экологическая журналистика на Западе: основные проблемы/Т. Ровинская; И. Майбуров, Л. Стровский, Цзин Цзян; Р. Капелюшников // Мировая экономика и международные отношения. -М.:Российская академия наук. Институт мировой экономики и международных отношений, 2006,N N6.-С.81-89
|
>3.
| СМИ:[ Печатные медиа; Электронные медиа; Тележурналистика и др.]: Подборка статей // Новое литературное обозрение. -М.:"НЛО", 2007,N N1.-С.462-654
|
>4.
| Приступенко Т. Засоби масової інформації - частина політичних реалій/Т. Приступенко // Пам’ять століть. -київ, 2007,N N3.-С.34-40
|
>5.
| Іванов В. Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам’ять століть. -київ, 2007,N N3.-С.41-50
|
>6.
| Гоян О. Сучасне радіомовлення: новітні технології й ефірні трансформації/О. Гоян // Пам’ять століть. -київ, 2007,N N3.-С.51-59
|
>7.
| Ровинская Т. Интернационализация и глобализация средств массовой информации/Т. Ровинская // Мировая экономика и международные отношения. -М.:Российская академия наук. Институт мировой экономики и международных отношений, 2007,N N6.-С.80-93
|
>8.
| Репницька І. Молодіжне телебачення. Яке воно є і яким має бути/І. Репницька // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2007,N N13.-С.38-39
|
>9.
| Балашова А. Н. Электоральная коммуникация в средствах массовой информации/А. Н. Балашова // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. -М.:Издательство МГУ, 2007,N N3.-С.26-38
|
>10.
| Пронченко О. Політична складова функціонування сучасних засобів масової інформації/О. Пронченко // Історичний журнал. -К.:Державне спеціалізоване видавництво "Вища школа"; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України, 2007,N N6.-С.34-40
|
>11.
| Іванова І. Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу/І. Іванова // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007,N N4.-С.184-192
|
>12.
| Прудник М. Свобода преси як вияв політичного розвитку/М. Прудник // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2008,N N1.-С.54-55
|
>13.
| Грабовський С. Сліпе телебачення/С. Грабовський // Сучасність:Український інститут національної пам'яті, 2008,N N1/2.-С.77-81.
|
>14.
| Лизанчук В. Змістово-емоційний потенціал журналістського матеріалу/В. Лизанчук // Журналіст України. -Київ:Редакція журналу "Журналіст України", 2008,N N3.-С.38-41.
|
>15.
| Лавренюк В. Сучасна реклама: мовний аспект/В. Лавренюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2008,N N6.-С.34-35.
|
>16.
| Шелепин Л. Методы и приёмы психологической войны/Л. Шелепин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N1.-С.269-273
|
>17.
| Куриленко О. Засоби масової інформації та політичний самообман мас/О. Куриленко // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N5/6.-С.1-6.
|
>18.
| Семчук С. Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці/С. Семчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N1.-С.18-22.
|
>19.
| Виноградна О. В. Особливості сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах/О. В. Виноградна // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2008,N N5.-С.50-53.
|
>20.
| Лизанчук В. Засоби масової інформації у контексті формування української історичної пам’яті. Нотатки на полях студентськтх робіт/В. Лизанчук // Журналіст України. -Київ:Редакція журналу "Журналіст України", 2008,N N8.-С.23-34
|
|
|