Поисковый запрос: <.>S=Заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками<.> |
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| 373.2.064.1(477) Б 28
Батьківські збори: як підготувати та провести / підгот.: Інна Радченко, Світлана Данильченко > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. [41].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- батьківські збори -- підготовка -- проведення -- організація -- пам’ятки Аннотация: Пам’ятка.
Доп.точки доступа: Радченко, Інна \підгот.\; Данильченко , Світлана \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 373.2.064.1(477) Д 75
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / Олександр Дроб’язко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 36–40.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- батьківські збори -- організація -- проведення Аннотация: У статті вміщено приклад розповіді директора закладу дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 373.2.091.12.011.3-051(477) Б 40
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 50–53. - Зміст: Як зробити батьків союзниками ; Як бути, якщо батьки телефонують пізно ввечері ; Які правила спілкування в соцмережі ; Як розповісти батькам про негативну поведінку дитини ; Про що запитати у батьків зранку ; Про що розповісти батькам увечері.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- молоді вихователі -- молоді педагоги -- батьки -- робота з батьками -- авторитет -- спілкування -- телефон -- соцмережі -- негативна поведінка дитини Аннотация: У статті йдеться про те, як молодому педагогу завоювати авторитет у батьків вихованців.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 373.2.062-044.332(477) Я 44
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків / Ольга Крамаревич> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. [42–45].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО фывфывфыв: заклади дошкільного віку -- адаптація -- діти раннього віку -- робота з батьками -- алгоритм дій -- поради батькам Аннотация: У матеріалі подано поради батькам щодо полегшення процесу адаптації дітей раннього віку до умов закладів дошкільної освіти.
Доп.точки доступа: Крамаревич, Ольга \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 373.2.064.1(477) Н 86
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 38–40. - Зміст: Як створити творчу майстерню ; Що треба для творчості ; Як організувати роботу.
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками -- співпраця з батьками -- форми співпраці -- творчі майстерні -- Workshop -- творчість -- організація роботи -- образотворче мистецтво -- естетичне виховання Аннотация: У статті йдеться про організацію в закладі дошкільної освіти творчої майстерні (форма співпраці педагогів, дітей та членів їхніх родин).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.2.015.31:111.852:82](477) Я 44
Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / підгот.: Олена Смішная ; Світлана Чередніченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. [49–50]. - Зміст: Діти раннього віку ; Діти молодшого і середнього дошкільного віку ; Діти старшого дошкільного віку.
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- естетичне виховання -- література -- книжки -- ранній вік -- молодший дошкільний вік -- середній дошкільний вік -- старший дошкільний вік -- взаємодія з батьками -- наочність -- інформаційні стенди
Доп.точки доступа: Смішная, Олена \підгот.:.\; Чередніченко, Світлана \.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 373.2.064.1(477) Ш 63
6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / підгот. Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. [48].
Рубрики: Діти дошкільного віку--готовність до школи Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- спілкування з батьками -- взаємодія з батьками
Доп.точки доступа: Молочко, Майя \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 373.2.064.1(477) Д 49
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю] / підгот. Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. [32–33]. - Зміст: Які кроки допоможуть емоційно налаштуватися на співпрацю ; Як найліпше розпочати і вести проблемну розмову ; Чому варто застосовувати спеціальні техніки спілкування.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Дошкільне виховання фывфывфыв: взаємодія з батьками -- робота з батьками -- погана поведінка дошкільників -- співпраця дошкільних навчальних закладів і батьків -- спеціальні техніки спілкування -- спілкування -- вихователі -- батьки -- поради -- культура поведінки
Доп.точки доступа: Савінова, Наталія \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 373.2.064.1(477) Б 51
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 30–31. - Зміст: Причини агресивної поведінки ; Конструктивний діалог.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: взаємодія з батьками -- психологічна робота в дошкільному закладі -- психологічна служба -- агресивні батьки -- конструктивний діалог -- агресивна поведінка батьків -- психологічні поради -- конфлікти з батьками Аннотация: У статті подано психологічні поради для налагодження конструктивного діалогу з агресивними батьками в закладах дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
|
Бернацька, Олена. Діти і батьки на карантині - як вижити в режимі 24/7 [Текст] / О. Бернацька> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 24-27.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: спілкування з батьками -- поради психолога -- сім’я в умовах карантину
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
|
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 52.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: пам’ятка для педагогів ЗДО -- спілкування з батьками
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
|
Грядовкіна, Жанна. Адаптація до дитсадка: поради для батьків та педагогів [Текст] / Ж. Грядовкіна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 1. - С. 10-14.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: адаптація до дошкільних закладів -- поради батькам -- поради педагогам Аннотация: Від чого залежить тривалість і перебіг процесу адаптації в дітей. Як створити природовідповідне середовище в дитячому садку і вдома. Як підтримати малюків. Про все це у статті.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
|
Безсонова, Ольга. Чим зайняти чомучку вдома [Текст] / О. Безсонова, Т. Горох> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 28-30. - Додатки: Технічні моделі для дошкільників; Візуалізація процесів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: сім’я в умовах карантину -- спілкування з батьками
Доп.точки доступа: Горох, Тетяна Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14.
|
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками [Текст] : [пам’ятка для педагогів]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 50-51.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: пам’ятка для педагогів ЗДО -- спілкування з батьками
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
|
Правила для батьків майбутніх вихованців [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. [52-53].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- освіта батьків
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
|
Кротова, Тетяна. Які заходи з батьками провести в різних вікових групах [Текст] / Т. Кротова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 45-49.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- спілкування з батьками -- форми роботи -- освітня робота
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
|
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками [Текст] / І. Кондратець> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 45-49.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: вихователі ЗДО -- взаємодія з батьками
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
|
Радченко, Інна. Налагодити взаємодію з батькам? Легко! [Текст] / Інна Радченко, С. Данильченко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 54-58.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- взаємодія з батьками
Доп.точки доступа: Данильченко, Світлана Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
| 373.2.018.264(477) Г 74
Готуємося до ток-шоу : [алгоритм проведення]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- форми роботи -- ток-шоу -- організація -- підготовка -- алгоритм Аннотация: У статті подано алгоритм підготовки до проведення однієї з форм роботи з батьками в ДНЗ – ток-шоу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 373.2.018.26(477) Ш 33
Швайгерт, Н. Смартмоб, ток-шоу, фестиваль майстрів та інші інноваційні форми роботи з батьками / Наталія Швайгерт> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 28–35. - Зміст: Ток-шоу та його різновиди ; Фестиваль майстрів ; Смартмоби в освітньому процесі ; Цікаві зустрічі, змагання, діалоги на стіні ; Додаток : Хто зверху? : сценарій пізнав.-розваж. ток-шоу для батьків.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- форми роботи -- інноваційні форми роботи -- інтерактивне навчання -- психолого-педагогічна культура -- ток-шоу -- фестиваль майстрів -- смартмоб -- зістрічі -- змагання -- діалог на стіні -- пізнавально-розважальне ток-шоу Аннотация: У статті презкнтовано досвід роботи дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 3 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо використання інтерактивних методів взаємодії з батьками вихованців.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|