Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Кредитно-модульна система<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Содержание : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/П24
Заглавие : Педагогічна освіта в Україні: Роль психолого-педагогічних кафедр : Збірник матеріалів Всеукраїнської наради-семінару завідувачів психолого-педагогічних кафедр вищих навчальних закладів 16 червня 2006 року
Выходные данные : К.: Знання, 2006
Колич.характеристики :163 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Інститут інформаційних технологій і змісту освіти, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Цена 966-346-256-6: 3.00 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.584(4Укр)6 + 88.4
Предметные рубрики: Підготовка психологів
Підготовка соціальних педагогів
Психолого-педагогічні кафедри
Болонський процес
Кредитно-модульна система
Содержание : Стратегія розвитку педагогічної освіти в Україні та роль психолого-педагогічних кафедр у її реалізації/ С. М. Ніколаєнко. Удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів у контексті модернізації шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Стратегія і тактика навчання та виховання в умовах реалізації завдань Болонського процесу/ В. І. Бондар, В. І. Даниленко. Концептуальний підхід до організації професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників/ А. Й. Капська. Шляхи підвищення ефективності практичної підготовки соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Підготовка соціального педагога: кредитно-модульна система організації навчального процесу/ П. М. Гусак. Науково-дослідна робота в системі підготовки соціальних педагогів/ С. І. Архипова. Деякі аспекти підготовки майбутніх фахівців до соціально-педагогічної діяльності/ І. М. Богданова. Удосконалення системи психологічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах/ Л. В. Долинська. Проблеми розвитку практичної психології/ Т. С. Яценко. З досвіду організації виховної роботи, зінтегрованої з психокорекційними курсами в підготовці психологів-практиків/ С. М. Аврамченко, І. В. Євтушенко, Т. І. Білуха. Основні напрями формування нормативно-праововї бази вищої освіти України відповідно до вимог Болонського процесу/ В. І. Даниленко, В. П. Мележик.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.141/К59
Автор(ы) : Козак, Тетяна Михайлівна
Заглавие : Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III-IV рівнів акредитації : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2007
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
ГРНТИ : 14
УДК : 378.141
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Болонський процес
кредитно-модульна система
автореферати дисертацій-- педагогіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самостійна робота студентів--професійна компетентність--контроль знань--моніторингові дослідження--організаційно-педагогічні засади
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/Т 33
Автор(ы) : Рябова, Зоя Вікторівна, Драч, Ірина Іванівна, Приходькіна, Наталія Олексіївна
Заглавие : Теоретичні та методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кридитно-трансферної системи організації навчального процесу : монографія
Выходные данные : К.: Альфа-Реклама, 2014
Колич.характеристики :338 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти"
ISBN, Цена 978-966-288-057-1: 51.22 грн.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки
Вища освіта-- підготовка педагогічних кадрів
Підготовка педагога вищої школи-- вища школа
Вища освіта-- навчально-виховний процес
Вища освіта-- дидактика
Кредитно-модульна система
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): кредитно-трансферна система
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3)
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 15037
Число посетителей 727
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя