Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Майбутні вчителі біології<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :192 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 28/Z99
Автор(ы) : Ігнатенко, Ірина, Спрягайло, Оксана, Спрягайло, Олександр, Сливка, Лідія
Заглавие : Навчальні практики як засіб формування професійних компетенцій студентів Навчально-наукового інституту природничих наук
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 10. - С. 51-53. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/10). - ISSN 0131-6788
ББК : 28 + 74
Предметные рубрики: Практика-- навчальна-- студенти
Майбутні вчителі біології
професійна компетентність
Аннотация: У статті проаналізовано навчально-виховні аспекти навчальних практик як засобу формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у галузі біології та екології.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Ш 24
Автор(ы) : Шапран Ю.
Заглавие : Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 12. - С. 39-43. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/12). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Майбутні вчителі біології
компетентність вчителя
Аннотация: У статті розглядаються теоретичні основи побудови моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. Наголошено, що в процесі її розроблення потрібно враховувати загальновизнані у педагогічній науці методологічні орієнтири.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/М 82
Автор(ы) : Москалюк, Наталія Володимирівна
Заглавие : Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів природничого профілю в процесі вивчення біологічних дисциплін : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед.наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Выходные данные : Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013
Колич.характеристики :19 с.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
УДК : 378:57
ББК : 74
Предметные рубрики: Викладання біології у ВНЗ
Майбутні вчителі біології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дослідницькі вміння
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/Ш 24
Автор(ы) : Шапран, Юрій Петрович
Заглавие : Теоретичні і методичні засади формування професійної компетенції майбутніх учителів біології : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Выходные данные : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2014
Колич.характеристики :40 с.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
УДК : 378.147:57
ББК : 74
Предметные рубрики: Майбутні вчителі біології
підготовка вчителів біології
Професійна компетентність педагога
Кафедра біології
автореферати дисертацій-- педагогіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність учителя
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 8135
Число посетителей 405
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя