Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Майбутні вчителі музики<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :156 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі музики-- підготовка
Майбутні вчителі музики
Содержание : До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці/ І. В. Каташинська. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ Ю. В. Локарєва. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики/ М. І. Фалько. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів/ О. М. Арделян. Музично-естетична проблема особистості педагога/ Л. М. Костіна. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога/ З. В. Хоменко. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу/ С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона/ П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра/ А. М. Растригіна. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін/ О. В. Єременко. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі)/ Т. П. Карпенко. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів/ В. В. Калашнікова. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості/ М. В. Палаєва. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки/ В. В. ревенчук. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору/ С. М. Садовенко. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів/ Н. О. Калинюк. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами/ О. С. Аліксійчук. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів/ О. В. Стурзеску. В поисках утраченного универсализма/ І. М. Дворядкина. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання/ А. П. Карпенко. Фразування як синтез засобів музичної виразності/ М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. Міді-технології в музичній освіті/ О. М. Рибніков. До питання стильової техніки музиканта-виконавця/ О. М. Щербініна. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень)/ В. Г. Дорохін. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти)/ М. Б. Петренко. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве/ С. В. Городенко. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст./ О. М. Ткаченко. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление/ Л. А. Дорохина. Генезис українського просвітництва/ О. В. Задоя. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості/ С. С. Горбенко. Особливості регіональних співочих традицій/ О. П. Федорчук. Виховна система ордену єзуїтів/ Г. І. Новольська.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Содержание : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/К 89
Автор(ы) : Кузьменко, Роман Онуфриевич
Заглавие : Формирование системообразующих элементов педагогического мастерства будущего учителя музыки образовательной школы (на материале музыкально-педагогических факультетов) : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - теория и история педагогики
Выходные данные : К.: КГУ им. Т. Г. Шевченко, 1991
Колич.характеристики :24 с.
Коллективы : Киевский государственный университет имени Т. Г. Шевченко
ББК : 74
Предметные рубрики: Майбутні вчителі музики
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
автореферати дисертацій-- педагогіка
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 05.07.2024
Число запросов 18840
Число посетителей 529
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя