Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>S=Мале підприємництво<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 33/З-41
Заглавие : Збірник тез доповідей учасників міжнародного молодіжного економічного форуму: 4-10 травня 2003 року м. Київ, КНЕУ
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2003
Колич.характеристики :306 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет
Примечания : текст доповідей парал. на укр. і англ. мовах
ISBN, Цена 966-574-685-5: 4.00 грн.
ГРНТИ : 06
ББК : 65.01я43
Предметные рубрики: Інформаційна безпека
Міжнародний туризм
Економіка України-- банки
Фондовий ринок
Комерційні підприємства
підприємництво
СОТ (Світова організація торгівлі)
Реклама
Інформаційне забезпечення підприємства
Інвестиції
Інвестиції іноземні
Мале підприємництво
Споживачі
Бідність
Маркетинговые исследования
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціни на нафту--укртелеком--отчетность в налоговую службу--автоматизация отчетности--корпоративні облігації--регулювання торгівлі--оподаткування підприємництва--зарубіжне інвестування--етика реклами--мерчендайзинг--франчайзинг--кредитні спілки--кластеры--кредитування економіки--управління ризиком
Содержание : Актуальные проблемы информационной безопасности Украины/ Ю. Антонюк. Особенности ценообразования на рынке кредитных предложений/ В. О. Ануфриев. Етапи розвитку бартерних відносин в Україні/ І. Ахновська. Механізм узгодження національних і наднаціональних економічних інтересів в умовах глобалізації світового господарства/ В. Бабаєвська. Інформаційне суспільство та основні напрямки його формування в Україні/ В. Бобко. Положительные и отрицательные стороны культовых брэндов. Перспективы создания культовых брэндов в России/ А. Бобровский. Критерии эффективности маркетинга на предприятиях Украины и за рубежом/ Н. Волкова. Электронная отчетностть в Украине - шаг вперед к современному информационному обществу/ А. Галкин. Стан міжнародного банківського бізнесу на сучасному етапі/ А. П. Гвоздь. Проблеми відродження сталінізму і тоталітарного PR в суспільстві/ І. Голуб. Проблеми і перспективи розвитку ринку іпотечних цінних паперів в Україні/ В. Гоффе. Курсова політика як засіб залучення прямих іноземних інвестицій в Україну/ Н. Грицишин. Україна і СОТ: взаємодія та інтеграція/ Ю. В. Гусєв. Венчурное инвестирование в Украине/ Е. Индукаева. Основні тенденції розвитку страхових компаній в Україні/ О. Ісаєв. Финансово-кредитные учреждения на рынке финансовых услуг/ Н. Кабанец. До питання про членство України в СОТ/ А. Калінін. Значение межбанковского рынка для функционирования банковской системы/ А. Кищенко. Тенденції споживчого ринку україни/ Ю. Климко-Оверченко. Україна та СОТ: можливі наслідки інтеграції/ Н. Коваленко, І. Коваленко. Інституціональні умови ефективності витрат на рекламу/ К. Кузьменко. Тенденції розвитку туристичного бізнесу в Україні/ М. Марченко. Реклама і суспільство: етика і регулювання/ О. Пастух. Інвестиційні фонди на ринку фінансових послуг в Україні/ Н. Петрів. Маркетинговая эффективность рекламы/ В. Полонец. Визначення економічного ефекту інвестування рекламної діяльності/ С. Потапенко. Інвестиційний клімат України/ А. Шайхет.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 12111
Число посетителей 226
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя