Поисковый запрос: <.>S=Навчальний процес<.> |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Кайгородцева Н. Особливості організації навчального процесу в загальноосвітній санаторній школі/Н. Кайгородцева // Рідна школа. -К.:Преса України, 2004,N N1.-С.47-49
|
>2.
| Калошин В. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика)/В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N1.-С.70 - 74
|
>3.
| Павличенко Е. Психолого-педагогическое сопровождение образовательного процесса/Е. Павличенко // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2006,N N1.-С.33-36
|
>4.
| Худин А. Н. Управленческий контекст устойчивого развития образовательного процесса в вузе/А. Н. Худин // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2005,N N6.-С.25-31
|
>5.
| Величко Л. Синергетичні характеристики навчального процесу/Л. Величко // Біологія і хімія в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N3.-С.9-11.
|
>6.
| Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/А. С. Андреев // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.20-26
|
>7.
| Коровкина Н.Н. Специфика информационных умений и навыков в компетентностно ориентированном образовательном процессе/Н.Н. Коровкина // География и экология в школе ХХІ века. -М.:Русское географическое общество; Межрегиональная ассоциация учителей географии России, 2007,N N3.-С.64-65
|
>8.
| Чернікова Т. Організаційні моделі школи/Т. Чернікова // Підручник для Директора. -київ:Плеяди, 2007,N N3.-С.17-36
|
>9.
| Исламгулова С. К. Технологизация учебного процесса общеобразовательной школы/С. К. Исламгулова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2007,N N7.-С.38-42
|
>10.
| Новиков А. Учебный процесс в логике исторических типов организационной культуры/А. Новиков // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N1.-С.160-168
|
>11.
| Ланцберг В. Учиться! Учиться? Учиться.../В. Ланцберг // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N5.-С.65-73
|
>12.
| Ковчин Н. Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу/Н. Ковчин // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2008,N N8.-С.42-49
|
>13.
| Абдулгалимов Г. Грани информатизации учебного процесса школы/Г. Абдулгалимов // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N7.-С.217-222
|
>14.
| Пащенко М. Кредитно- модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі/М. Пащенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N12.-С.16-19
|
>15.
| Організація моніторингу комп’ютеризації навчально- виховного процесу // Все для вчителя. -Київ:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2008,N N12.-С.7-11
|
>16.
| Афанасьєва В.В. Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків у навчальному процесі/В.В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2009,N N1.-С.47-52
|
>17.
| Сухаревська О. Значення книги в житті людини: (Бібліотечний урок)/О. Сухаревська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N3.-С.27-30.
|
>18.
| Мисан В. Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти/В. Мисан // Історія України. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 11(березень).-С.2-3
|
>19.
| Мартинович О.Б. Педагогічні засади навчального процесу в школах німецькомовних країн за ідеями педагогіки Петера Петерсена/О. Б. Мартинович. - 2010
|
>20.
| Кацай И. Сколько ИКТ нужно школе?/И. Кацай // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.136-142.
|
|
|