Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Обдарованість<.>
Общее количество найденных документов : 72
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-72 
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ГРНТИ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.


    Виговський, О.
    Вольові якості талановитої особистості: Парадокси психологічного дослідження [Текстььь] / О. Виговський // Директор школи,ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - 2002. - N3. - С. 76-79
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   обдарованість

   Талант



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Кулемзина, А.
    Отношения: одаренный ребенок - образовательная система [Текстььь] / А. Кулемзина // Лучшие страницы педагогической прессы : Журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N6. - С. 71-78
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   обдарованість

   психологія особистості дитини

Аннотация: Главной задачей становится разработка программ, развивающих не столько одаренность, какие-то ее грани или функции, отдельные диагностированные способности или задатки, сколько в целом личность одаренного ребенка - носителя этой одаренности


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Завгородня, О. В.
    Психологічні характеристики художньо обдарованої особистості [Текстььь] / О.В. Завгородня // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N4. - С. 89-99.
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   обдарованість



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

5.


    Чорна, Л. Г.
    Обдарованість і творчість у життєвих ситуаціях: теорія та практика їх взаємодії [Текстььь] / Л.Г. Чорна // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N9/10. - С. 87-91
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: Обдарованість
   Творчі здібності



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
158.9
К 15


    Кайл, Роберт.
    Тайны психики ребенка [Текст] / Р. Кайл. - 3-е междунар. изд. - СПб. : "Прайм - ЕВРОЗНАК" : Издательский дом НЕВА : ОЛМА-ПРЕСС, 2002. - 416 с. - (Детская психология) (Психологическая энциклопедия). - Библиогр.: с. 402. - Пер. изд. : Children and Their Development / Robert V. KAIL. - Second Edition. - ISBN 5-93878-057-8 (в пер.) : 56.70 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9
Рубрики: Дитина--розвиток
   Пам’ять

   Інтелект

   Обдарованість

   Мова дитяча

   Общение

   Речь

   Темперамент

   Я - теория (психол.)

   Самооценка

   Понимание

   Мораль

   Помощь другим

   Агресія

   Семья

   Воспитание детей

   Братья и сестры

   Семейные отношения

   Развод

   Дружба

   СМИ (Средства массовой информации)--электронные

   Телевидение

   Компьютеры

   Школа

фывфывфыв:
емоції дитини


Доп.точки доступа:
KAIL, Robert V.
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

7.


    Савенков, А.
    Развитие детской одаренности в образовательной среде [Текстььь] / А. Савенков // Развитие личности : Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - 2002. - N3. - С. 113-146
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: обдаровані діти
   психологія навчання

   дитяча психологія

   обдарованість



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Попова, Л. В.
    Европейский совет по высоким способностям и конференция "Развитие потенциала одаренных - вклад в наше будущее" [Текстььь] / Л.В. Попова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 34-44
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: Здібності
   Обдарованість



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Таллина, О. А.
    Природа музыкальной одаренности [Текстььь] / О.А. Таллина // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 45-50
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: Обдарованість


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Полякова, Г.
    Діагностика поетичної обдарованості [Текстььь] / Г. Полякова // Психолог. - 2003. - N41 (листопад). - С. 1-3
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: обдарованість
   психодіагностика

фывфывфыв:
інтерв’ю


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Бабаева, Ю. Д.
    Соотношение житейских и научных представлений об одаренности [Текстььь] / Ю.Д. Бабаева // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N3. - С. 10-20.
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: обдарованість


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Дуганова, Л. П.
    Профессиональное совершенствование педагога для работы с одаренными детьми [Текстььь] / Л.П. Дуганова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N3. - С. 21-30.
ГРНТИ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: обдарованість
фывфывфыв:
повышение квалификации педагога


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Панов, В. И.
    Образовательные технологии работы с одаренными детьми [Текстььь] / В.И. Панов // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N3. - С. 32-49.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість
   обдаровані діти

   психодіагностика

   психологія навчання

фывфывфыв:
психодиагностика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


   
    Рабочая концепция одаренности [Текстььь] // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N4. - С. 29-70
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість
   обдаровані діти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Веракса, Н. Е.
    Развитие умственной одаренности в дошкольном возрасте [Текстььь] / Н.Е. Веракса, А.И. Булычева // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 17-31 . - ISSN 0042-8841
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: Обдарованість
фывфывфыв:
Нормативная ситуация -- Поддержка детской инициативы


Доп.точки доступа:
Булычева, А.И.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Моляко, В. О.
    Технічна творчість і її структура [Текстььь] / В.О. Моляко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2003. - N6. - С. 2-4.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   Творчість

   обдарованість

фывфывфыв:
творча діяльність -- обдарованість


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

17.


    Савенков, А. И.
    Интеллектуальная одаренность и исследовательское поведение [Текстььь] / А.И. Савенков // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N6. - С. 16-21
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Грабовский, А. И.
    К вопросу о классификации видов детской одаренности [Текстььь] / А.И. Грабовский // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2003. - N8. - С. 13-18 . - ISSN 0869-561Х
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Обдарованість


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


    Циганкова, Е.
    Як тобі живеться, вундеркінде?: Обдарованість як проблема [Текстььь] / Е. Циганкова // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N8(Психопрофілактика). - С. 54-65
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість
   обдаровані діти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Лейтес, Н. С.
    О признаках детской одаренности [Текстььь] / Н.С. Лейтес // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N6. - С. 22-28
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-72 
 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 49616
Число посетителей 1085
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя