Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Обдаровані учні -- розвиток здібностей<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 9(4Укр)/М 34
Заглавие : Материалы IX Международного семинара "Украина и Россия: динамика кроскультурных взаимодействий" 12-16 мая 2009 года
Выходные данные : СПб.: б/и, 2010
Колич.характеристики :324 с
Коллективы : Библиотека АН России, Исторический факультет Санкт-Петербургского государственного университета, Научно-исследовательский институт украиноведения министерства просвещения и образования Украины, Институт международных образовательных программ (кафедра международных отношений), Общественное движение "Наследие" (Спадщина) СПБ
ISBN, Цена 978-5-7320-1161-6: 12.00 грн.
ББК : 63.3(4Укр)0-7
Предметные рубрики: Кафедра історії України та політології
Україна та Росія-- історія
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдаровані учні
Содержание : Произведения Николая Васильевича Гоголя на славянских языках/ О. Волкова. Микола Гоголь у культурному посторі петербурга (на матеріалі повісті О. Полторацького "У Петербурзі"/ Л. Ромащенко. Петербургский цензурный комитет о творчестве Н. В. Гоголя/ А. Каров. Полиграфическое оформление академического издания "Петербургских повестей" Н. В. Гоголя как способ построения художественного образа Петербурга/ Н. баженова, Л. Горская. Шевченкове послання "Гоголю" у контексті жанру/ О. Шупта-Вязовская. Восток в научном и литературном творчестве Н. В. Гоголя/ Т. Лебединская. Князь Александр Андреевич Безбородько - "первый по времени замечательный государственный человек в России из украинских уроженцев/ В. Кучерявець. Граф И. А. Безбородько - человек, возродивший Малороссию "к новой умственной жизни"/ В. Сидоренко. Граф А. Г. Кулешов-Безбородько - почетный попечитель Гимназии высших наук в Нежине/ Н. Бондарь. Андрій Тарковський - славетний нащадок українського аристократичного роду/ Л. Горенко. Оралай Іван Семенович: життя і творчість/ М. Панькив. "Я полюбила незнайомий мені край" (матеріали про К. Ф. Юнге в музеях та архівах України)/ Т. Калинина. Розвиток творчої особистості учня/ В. Прима.
Экземпляры :Гогол. центр(1)
Свободны : Гогол. центр(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 156/В 40
Автор(ы) : Семенова, Римма Олександрівна, Корольов Д. К., Мельник М. О., Нечаєва О. С., Карабаєва І. І., Соловей Я. Г., Сніжна М. А.
Заглавие : Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості : монографія
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2008
Колич.характеристики :144 с.: табл.
Коллективы : Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примечания : Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - Авт. вказ. на звороті тит. л.
ISBN, Цена 978-966-644-114-3: 23.00 грн.
ББК : 88.372
Предметные рубрики: Обдарованість-- розвиток
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Обдаровані діти-- дошкільники-- розвиток творчого потенціалу
Обдарованість-- музична обдарованість
Обдарованість-- інтелектуальна обдарованість
Обдарованість-- образотворча обдарованість
психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдаровані учні
Содержание : Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості ; Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 7
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :210 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.75 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування-- німецька мова
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Тестування-- хімія
Тестування-- аналіз результатів
творчі здібності-- розвиток
оцінювання знань -- хімія
компетентність вчителя інформатики
Електронні підручники
Якість освіти
Викладання математики в школі
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів англійської мови
Підготовка майбутніх вчителів фізики
компетентність вчителя екології
компетентність вчителя математики
викладання фізики в школі
Інтерактивні технології навчання-- іноземна мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-тестування--електронні лекції--вебінари в освіті--комп’ютерна математика--система комп’ютерної математики--обдаровані учні
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти"/ Ю. Г. Ковальчук. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови/ Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів/ Г. С. Кашина. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів/ Є. О. Плотніков. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії/ С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. Якими мають бути електронні підручники/ Н. А. Абишов. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства/ Л. Ю. Благодаренко. Програмні засоби для аналізу результатів тестування/ Т. В. Лісова. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики/ Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства/ Г. М. Тимошко. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування/ В. В. Колотій, З. П. Халецька. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові/ Т. В. Сіткар. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті/ Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання/ С. П. Ткаченко. Деякі проблеми моніторингу якості освіти/ Є. І. Коваленко. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності/ С. О. Шара. Якість освіти та тестування/ Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США/ С. В. Тезікова. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Попенко. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога/ Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики/ І. А. Сліппухіна. Використання програм для тестування у навчанні фізики/ В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей/ В. Д. Залізко. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти/ В. В. Котяк. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру/ В. О. Болілий, В. В. Копотій. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології"/ І. В. Лупан. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання/ І. Є. Макаренко. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної/ М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання/ П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. Інтерактивні технології навчання іноземних мов/ Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкина. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики/ В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики/ Ю. А. Пасічник. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки/ О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики)/ Ю. А. Пасічник. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст./ О. В. Орел. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості/ В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання/ Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.8/Г 93
Автор(ы) : Губенко А.В.
Заглавие : Учимся мыслить и изобретать с помощью приемов дробления, разъединения на части и соединения : для учеников среднего и старшего школьного возраста, педагогов, психологов и родителей
Место публикации : Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К.: СОЦИС, 2012. - N 10. - С. 21-26 (Шифр ОД1/2012/10)
Примечания : Закінчення в наст. номері журн.
ББК : 88.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- розвиток творчих здібностей
Обдаровані діти-- засоби мислення
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Винахідництво-- діти
Творчі здібності-- винахідництво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток творчих здібностей--засоби мислення
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.37/Г 93
Автор(ы) : Губенко О. В., Онацький В. М.
Заглавие : Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2014. - N 11. - С. 73-80. (Шифр ПП/2014/11)
ББК : 88.37 + 74.2
Предметные рубрики: Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Психодіагностика-- обдарованість учнів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча обдарованість школярів--інтелектуальна обдарованість школярів--моделі навчання--дивергентне мислення--психодіагностика здібностей
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/В 23
Автор(ы) : Ващук, Олена Василівна
Заглавие : Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Выходные данные : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2014
Колич.характеристики :22 с.
Коллективы : Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
УДК : 37.011.3-051:5:367-056.45:373.5"71"
ББК : 74
Предметные рубрики: Обдаровані учні-- розвиток здібностей
автореферати дисертацій-- педагогіка
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): академічна обдарованість--інтегративний підхід--обдарованість учнів--вчителі природничо-математичного циклу
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371/С 69
Автор(ы) : Киричук, Валерій Олександрович, Гонтаровська, Наталія Борисівна, Прашко, Олена Володимирівна, Андросович К. А., Мельник М. Ю., Веселка Ю. Б., Давидова М. О.
Заглавие : Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу : посібник
Выходные данные : К.: Інститут обдарованої дитини, 2014
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примечания : Бібліогр. в тексті ; додатки : с. 161-190
ISBN, Цена 978-966-2633-37-5: 51.22 грн.
ББК : 74.62 + 74.202.2
Предметные рубрики: Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Соціальна педагогіка
Навчально-виховний процес
Професійне самовизначення
Тренінги
Професійна орієнтація
Соціальна адаптація учнів
Соціальна компетентність
Проектне навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): проектна педагогіка--обдарованість учнів
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 29.08.2024
Число запросов 33981
Число посетителей 688
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя