Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- наступність в освіті<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(4УКР)/Н 53
Заглавие : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Выходные данные : К., 2001
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Цена 966-593-235-7: 28.50 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметные рубрики: освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :192 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Копыл А. Н.
Заглавие : Проблема преемственности в русской педагогике ХVIII-ХIХ вв.
Место публикации : Педагогика: Научно-теоретический журнал. - М.: Педагогика, 2006. - N7. - С. 74-81. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2006/7). - ISSN 0869-561Х
Предметные рубрики: Історія педагогіки Росії
Освіта-- наступність в освіті
Географич. рубрики: Росія-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кожевников В.
Заглавие : Наступність як загальнопедагогічний закон
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N9. - С. 22-24. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/9). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: Освіта-- наступність в освіті
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Аніскіна Н.
Заглавие : Управління наступністю
Место публикации : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Видавництво "Плеяди", 2006. - N12. - С. 56-61 (Шифр ДШУ1/2006/12)
Предметные рубрики: Освіта-- наступність в освіті
освіта в Україні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кожевников В. М.
Заглавие : Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів
Место публикации : Гуманітарні науки: Науково-практичний журнал. - Ялта: "Педагогічна преса ", 2006. - N2. - С. 127-132 (Шифр ГН/2006/2)
Предметные рубрики: Освіта-- наступність в освіті
Профільна школа
педагогічна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Соловйов Ю., Чернишов О.
Заглавие : Наступність між ланками освіти : реалії та перспективи
Место публикации : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Видавництво "Плеяди", 2007. - N8. - С. 36-42 (Шифр ДШУ1/2007/8)
Предметные рубрики: Освіта-- наступність в освіті
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74/Б 11
Автор(ы) : Білоус К., Кузьменко Н.
Заглавие : Наступність у роботі школи
Место публикации : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2010. - Том січень, N 4. - С. 11-16 (Шифр ДШ2/2010/січень/4)
ББК : 74
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Управління школою
Освіта-- наступність в освіті
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.1/С 42
Автор(ы) : Скворцова С.
Заглавие : Наступність у навчанні математики в початковій та основній школі
Место публикации : Математика в школі: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, видавництво "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2010. - N 10. - С. 3-8. (Шифр МШ-1/2010/10)
ББК : 22.1
Предметные рубрики: Викладання математики
Початкова школа-- уроки математики
Початкова школа-- наступність в освіті-- основна школа
Освіта-- наступність в освіті
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в навчанні
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дошкільна освіта-- професійна підготовка педагогів
Діти з особливими потребами
Освіта-- наступність в освіті
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Заклади дошкільної освіти-- управління-- підготовка керівників
Дошкільна освіта в Україні-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в навчанні--підготовка педагогів дошкільної освіти--діти дошкільного віку
Содержание : Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей/ Л. В. Артемова. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании/ Н. Б. Каталимова. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання/ Г. В. Бєлєнька. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку/ С. О. Довбня. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі/ О. А. Венгловська. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи/ О. В. Лобода. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів/ М. Є. Мішечкіна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи/ І. Є. Товкач. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника/ Р. В. Кондратенко. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід/ Л. В. Куземко. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників/ Г. О. Лопатіна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників/ І. А. Онищук. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ Н. П. Пихтіна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей/ Т. Є. Федорченко. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині/ Н. М. Стрельнікова. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності/ Л. М. Тонконог. Відповідальність дошкільника: практичний аспект/ Т. С. Фасолько. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників/ Г. О. Шматченко. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу/ Л. В. Гаращенко. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти/ Г. І. Іванюк. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність/ О. В. Коваленко. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків/ С. О. Бадер. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці/ Т. В. Качалова. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності/ О. В. Ковшар. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку/ О. О. Ластівка. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору/ В. М. Вертугіна. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять/ Л. В. Біденко. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии/ Т. В. Сидоренко. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання"/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників/ О. А. Козлюк. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі/ О. В. Мартинчук. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів/ М. А. Машовець. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття)/ О. А. Лавріненко. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття/ М. Г. Криловець. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку/ Р. Г. Новгородський. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці/ А. Д. Січкар. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні/ О. С. Філоненко. Особливості японської дошкільної педагогічної практики/ Н. Б. Катруца.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 112472
Число посетителей 1048
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя