Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.

Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
2.

Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.77-81
3.

Кремень В. Інноваційність і освіта/Василь Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.7-12.
4.

Андрущенко В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу/Віктор Андрущенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.13-18.
5.

Горшкова Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.75-81
6.

Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/Катерина Стеценко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.107-111
7.

Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.3-7
8.

Козловець М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою/М. А. Козловець // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.40-47.
9.

Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/Анатолій Похресник // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.69-74
10.

Щербаков Р.Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.44-50
11.

Петрук В. Філософський аспект сучасної освіти/В. Петрук // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 4.-С.102-108.
12.

Ковалёва Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности/Т. М. Ковалёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 5.-С.51-56
13.

Березівська Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.5-9
14.

Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою/Микола Набок // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.42-50
15.

Белозерцев Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования/Е. П. Белозерцев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.3-13
16.

Попков В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании/В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.50-58
17.

Щербаков Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.3-11
18.

Яковенко М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору/М. Яковенко // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N N 1.-С.73-80
19.

Знание как явление человеческого бытия // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.15-65.
20.

Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.66-139.
 1-20    21-37 
 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 100863
Число посетителей 1191
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя