Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
|
>2.
| Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.77-81
|
>3.
| Кремень В. Інноваційність і освіта/Василь Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.7-12.
|
>4.
| Андрущенко В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу/Віктор Андрущенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.13-18.
|
>5.
| Горшкова Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.75-81
|
>6.
| Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/Катерина Стеценко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.107-111
|
>7.
| Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.3-7
|
>8.
| Козловець М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою/М. А. Козловець // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.40-47.
|
>9.
| Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/Анатолій Похресник // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.69-74
|
>10.
| Щербаков Р.Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.44-50
|
>11.
| Петрук В. Філософський аспект сучасної освіти/В. Петрук // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 4.-С.102-108.
|
>12.
| Ковалёва Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности/Т. М. Ковалёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 5.-С.51-56
|
>13.
| Березівська Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.5-9
|
>14.
| Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою/Микола Набок // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.42-50
|
>15.
| Белозерцев Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования/Е. П. Белозерцев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.3-13
|
>16.
| Попков В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании/В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.50-58
|
>17.
| Щербаков Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.3-11
|
>18.
| Яковенко М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору/М. Яковенко // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N N 1.-С.73-80
|
>19.
| Знание как явление человеческого бытия // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.15-65.
|
>20.
| Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.66-139.
|
|
|