Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Андрущенко, В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--національна система освіти Освіта в Україні, 21 ст. фывфывфыв: Болонський процес -- національна система освіти і виховання -- національні системи освіти -- педагогічна матриця Аннотация: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.
Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2.
|
Андрущенко, Віктор. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: праця -- духовна еволюція цивілізації
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 74.03(4Укр),218 Б 48
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2304-0629ББК 74.03(4Укр),218 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--персоналії педагогів фывфывфыв: педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).
Доп.точки доступа: Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 74.200.5 Б 55
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5 Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості фывфывфыв: \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Аннотация: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Доп.точки доступа: \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6.
| 74.04 В 31
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
| 37.015.31: 378.016 Г 65
Гончарова, Ольга. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності [Текст] / О. Гончарова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 64-75.
Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: навчити вчитися -- становлення -- самоосвіта -- зміна стилю мислення -- мислення у складності -- когнітивно-креативний потенціал -- самовплив -- самотрансформація -- інтелектуальний пошук
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
|
Горшкова, В. В.. Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Освіта--філософія освіти Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація Педагогічні технології--діалог фывфывфыв: філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура Аннотация: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія. Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 74.58 Д 13
Давидов, П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен Кафедра педагогіки фывфывфыв: освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта” Аннотация: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 74 З-73
Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Знання--психологія Знання--взаємозв’язок знання та освіти фывфывфыв: взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 74.04в2 К 11
Кірик, Тамара. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
ББК 74.04в2 Рубрики: Освіта--філософія освіти Вища освіта в Україні--медична освіта фывфывфыв: криза цивілізації -- фах лікаря -- медична професійна освіта -- антична медицина -- європейська деонтологія -- американізація медицини -- неогуманізм -- загроза етосу Аннотация: Відзначено факт швидкої кадрової і кількісної розбудови медичної сфери у світі та виникнення багатьох несподіваних етичних та інших проблем. На основі нових даних досліджено витоки фаху лікаря, причини появи гуманізму і європейської медичної деонтології як цілісного етосу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
| 140.8+37.01 К 11
Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 32-38.
Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: філософія освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія фывфывфыв: філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14.
|
Козловець, М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою / М. А. Козловець> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 40-47.
Рец. на Сауха П. Сучасна освіта: портрет без прикрас : монографія / П. Сауха. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 382 с. ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--модернізація освіти Освіта--філософія освіти Філософія освіти фывфывфыв: інтеграційні процеси -- глобалізаційні процеси -- постіндустріальна цивілізація -- освітянська парадигма -- зарубіжний досвід
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15.
|
Кремень, В. Інноваційність і освіта / Василь Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Освіта--інновації Освіта--філософія освіти Людиноцентризм--філософія освіти фывфывфыв: інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм Аннотация: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16.
| 37:001.32(477)]Кремень В. Г. К 79
Кремень, Василь. Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / спілкувалася Анжеліна Пугач]> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 3–6.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: дитиноцентризм -- суспільне життя -- філософія освіти -- педагогізація суспільства
Доп.точки доступа: Кремень, Василь Григорович (вчений-філософ, педагог, державний і громадський діяч ; 1947 р. н.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
|
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--реформування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: філософія освіти -- людиноцентризм -- реформування освіти Аннотация: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>18.
| 159.955 К 79
Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 4–9. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія--мислення Освіта--філософія освіти фывфывфыв: соціальні трансформації -- нелінійне мислення -- суспільний розвиток -- умови невизначеності Аннотация: Проаналізовано взаємозумовленість розвитку мислення й філософії як соціально значущих феноменів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
| 74 М 30
Марченко, О. В. Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр. Кафедра педагогіки фывфывфыв: філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір Аннотация: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 74 М 33
Матвієнко, П. В. Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти) [Текст] / П. В. Матвієнко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 115-123.
ББК 74 Рубрики: Освіта--концепції Освіта--філософія освіти Освіта--історія освіти, Середньовіччя та Відродження Освіта--історія освіти, Новий Час Освіта--історія освіти, 20 ст. Кафедра педагогіки фывфывфыв: філософія освіти -- філософська рефлексія -- концепції освіти -- вища освіта -- університетська освіта -- просвітництво
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|