Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.
74.04в2
К 11


    Кірик, Тамара.
    Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
ББК 74.04в2
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Вища освіта в Україні--медична освіта

фывфывфыв:
криза цивілізації -- фах лікаря -- медична професійна освіта -- антична медицина -- європейська деонтологія -- американізація медицини -- неогуманізм -- загроза етосу
Аннотация: Відзначено факт швидкої кадрової і кількісної розбудови медичної сфери у світі та виникнення багатьох несподіваних етичних та інших проблем. На основі нових даних досліджено витоки фаху лікаря, причини появи гуманізму і європейської медичної деонтології як цілісного етосу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74
С 48


    Слотердайк, Петер.
    Ти мусиш змінити своє життя [Текст] : уривки з твору / П. Слотердайк // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-106.
ББК 74 + 87.6
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- освітні практики -- людина в освітніх практиках -- буття вчителем
Аннотация: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
371
Ф 56


   
    Філософія освіти [Текст]. Ч. 2. Хрестоматія / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 452 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 58.00 грн.
ББК 74в1я73-3
РУБ 371
Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ
   Філософія освіти--Україна

   Освіта--філософія освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

фывфывфыв:
історія філософсько-педагогічної думки


Доп.точки доступа:
Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М.
Экземпляры всего: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

4.
371
Ф 56


   
    Філософія освіти [Текст] : [навчальний посібник] / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2014. - 264 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 42.00 грн., 42.00 грн.
ББК 74в1я73
РУБ 371
Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ
   Філософія освіти--Україна

   Освіта--філософія освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

фывфывфыв:
історія філософсько-педагогічної думки -- педагогічна футурологія -- синергетичні стратегії в освіті -- філософсько-педагогічна антропологія -- філософсько-педагогічна епістемологія
Аннотация: У посібнику розкрито зміст, структуру і функції філософії освіти, висвітлено актуальні проблеми. Засобами філософської рефлексії розкрито соціокультурну й соціоантропологічну вимірність освіти та науки, проблеми та перспективи гуманізації сучасного розвитку.


Доп.точки доступа:
Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М.
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

5.
74
М 30


    Марченко, О. В.
    Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр.

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір
Аннотация: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Содержание: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74
О-23


   
    Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Содержание: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--інновації--рефлетехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74
М 33


    Матвієнко, П. В.
    Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти) [Текст] / П. В. Матвієнко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 115-123.
ББК 74
Рубрики: Освіта--концепції
   Освіта--філософія освіти

   Освіта--історія освіти, Середньовіччя та Відродження

   Освіта--історія освіти, Новий Час

   Освіта--історія освіти, 20 ст.

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- філософська рефлексія -- концепції освіти -- вища освіта -- університетська освіта -- просвітництво


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Аннотация: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Андрущенко, Віктор.
    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
праця -- духовна еволюція цивілізації


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
159.955
К 79


    Кремень, Василь.
    Філософія і мислення / В. Кремень // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 4–9. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Психологія--мислення
   Освіта--філософія освіти

фывфывфыв:
соціальні трансформації -- нелінійне мислення -- суспільний розвиток -- умови невизначеності
Аннотация: Проаналізовано взаємозумовленість розвитку мислення й філософії як соціально значущих феноменів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
371
Ф 56


   
    Філософія освіти [Текст] : [навчальний посібник] / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 216 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 27.00 грн.
ББК 74в1я73
РУБ 371
Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ
   Філософія освіти--Україна

   Освіта--філософія освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

фывфывфыв:
історія філософсько-педагогічної думки -- педагогічна футурологія -- синергетичні стратегії в освіті -- філософсько-педагогічна антропологія -- філософсько-педагогічна епістемологія
Аннотация: У посібнику розкрито зміст, структуру і функції філософії освіти, висвітлено актуальні проблеми. Засобами філософської рефлексії розкрито соціокультурну й соціоантропологічну вимірність освіти та науки, проблеми та перспективи гуманізації сучасного розвитку.


Доп.точки доступа:
Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М.
Экземпляры всего: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

13.


    Пугач, М. П.
    Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти [Текст] / М. П. Пугач, І. В. Батрун // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 73-79.
Рец. на кн. : Бандурка О. М. Тисячоліття злочинності в Україні : монографія / О. М. Бандурка. - Харків : Золота миля, 2015. - 640 с.

Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
педагогічна спадщина -- злочинність -- кіберзлочинність -- філософія освіти


Доп.точки доступа:
Батрун, І. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
37.015.31: 378.016
Г 65


    Гончарова, Ольга.
    Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності [Текст] / О. Гончарова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 64-75.
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
навчити вчитися -- становлення -- самоосвіта -- зміна стилю мислення -- мислення у складності -- когнітивно-креативний потенціал -- самовплив -- самотрансформація -- інтелектуальний пошук


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
130.121:52+[130.125+37.016]-029:1
Щ 36


    Щедрін, Анатолій.
    Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри [Текст] / А. Щедрін // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст. 57 (3 назви) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
позаземний розум -- культурний універсум -- концептуальний кластер -- філософія освіти -- логіка -- методологія пізнання
Аннотация: Розглянуто еволюцію концепцій позаземного розуму та їх експлікації в універсумі культури, їх дисциплінарні виміри, філософсько-освітній потенціал, місце в контексті філософії освіти. Соціокультурна методологія дослідження розкриває місце уявлень про позаземний розум у культурному та освітньому універсумі епохи постмодерну, їх роль в усвідомленні суб'єктності людства.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
74.04
Р 82


    Рубанець, Олександра.
    Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 24-29
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Філософія освіти

фывфывфыв:
когнітивні пізнавальні здатності -- репрезентація -- саморепрезентація -- метод особистісної репрезентації -- вища освіта
Аннотация: Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджується в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ефективності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
140.8+37.01
К 11


    Кірик, Тамара.
    Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 32-38.
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
37:001.32(477)]Кремень В. Г.
К 79


    Кремень, Василь.
    Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / спілкувалася Анжеліна Пугач] // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 3–6. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
дитиноцентризм -- суспільне життя -- філософія освіти -- педагогізація суспільства


Доп.точки доступа:
Кремень, Василь Григорович (вчений-філософ, педагог, державний і громадський діяч ; 1947 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

фывфывфыв:
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Кремень, Василь.
    Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--реформування

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
філософія освіти -- людиноцентризм -- реформування освіти
Аннотация: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 99665
Число посетителей 1190
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя