Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Кремень, В.
    Інноваційність і освіта / Василь Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   Освіта--філософія освіти

   Людиноцентризм--філософія освіти

фывфывфыв:
інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм
Аннотация: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.202
К 56


    Ковалёва, Т. М.
    Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202 + 88.40 + 74в1
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--дидактика

   Психологія--педагогічна психологія

фывфывфыв:
філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації
Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

фывфывфыв:
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
37:001.32(477)]Кремень В. Г.
К 79


    Кремень, Василь.
    Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / спілкувалася Анжеліна Пугач] // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 3–6. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
дитиноцентризм -- суспільне життя -- філософія освіти -- педагогізація суспільства


Доп.точки доступа:
Кремень, Василь Григорович (вчений-філософ, педагог, державний і громадський діяч ; 1947 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.58
Я 47


    Яковенко, М.
    Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Виховання--естетизація освітнього простору

фывфывфыв:
естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань
Аннотация: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.04в2
К 11


    Кірик, Тамара.
    Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
ББК 74.04в2
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Вища освіта в Україні--медична освіта

фывфывфыв:
криза цивілізації -- фах лікаря -- медична професійна освіта -- антична медицина -- європейська деонтологія -- американізація медицини -- неогуманізм -- загроза етосу
Аннотация: Відзначено факт швидкої кадрової і кількісної розбудови медичної сфери у світі та виникнення багатьох несподіваних етичних та інших проблем. На основі нових даних досліджено витоки фаху лікаря, причини появи гуманізму і європейської медичної деонтології як цілісного етосу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71
Рубрики: Філософія--синергетика
   Фізика--теоретична фізика

   Освіта--філософія освіти

   Суспільні науки--соціологія

   Культура--культурологія

фывфывфыв:
філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки
Аннотация: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.


Доп.точки доступа:
Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

фывфывфыв:
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Пугач, М. П.
    Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти [Текст] / М. П. Пугач, І. В. Батрун // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 73-79.
Рец. на кн. : Бандурка О. М. Тисячоліття злочинності в Україні : монографія / О. М. Бандурка. - Харків : Золота миля, 2015. - 640 с.

Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
педагогічна спадщина -- злочинність -- кіберзлочинність -- філософія освіти


Доп.точки доступа:
Батрун, І. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.04
Р 82


    Рубанець, Олександра.
    Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 24-29
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Філософія освіти

фывфывфыв:
когнітивні пізнавальні здатності -- репрезентація -- саморепрезентація -- метод особистісної репрезентації -- вища освіта
Аннотация: Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджується в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ефективності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
130.121:52+[130.125+37.016]-029:1
Щ 36


    Щедрін, Анатолій.
    Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри [Текст] / А. Щедрін // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст. 57 (3 назви) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
позаземний розум -- культурний універсум -- концептуальний кластер -- філософія освіти -- логіка -- методологія пізнання
Аннотация: Розглянуто еволюцію концепцій позаземного розуму та їх експлікації в універсумі культури, їх дисциплінарні виміри, філософсько-освітній потенціал, місце в контексті філософії освіти. Соціокультурна методологія дослідження розкриває місце уявлень про позаземний розум у культурному та освітньому універсумі епохи постмодерну, їх роль в усвідомленні суб'єктності людства.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Горшкова, В. В..
    Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація

   Педагогічні технології--діалог

фывфывфыв:
філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура
Аннотация: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.
Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.


    Попков, В. А.
    Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X
ББК 87.4 + 74в051 + 74в55
Рубрики: Філософія--логіка
   Освіта--філософія освіти

   Педагогіка--науково-дослідний процес

   Росія--освіта
фывфывфыв:
логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків
Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.


Доп.точки доступа:
Коржуев, А. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
74
О-23


   
    Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Содержание: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--інновації--рефлетехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Андрущенко, Віктор.
    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
праця -- духовна еволюція цивілізації


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74
М 30


    Марченко, О. В.
    Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр.

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір
Аннотация: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
74.58
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання
Аннотация: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 107099
Число посетителей 1209
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя