Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кремень, В. Інноваційність і освіта / Василь Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Освіта--інновації Освіта--філософія освіти Людиноцентризм--філософія освіти фывфывфыв: інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм Аннотация: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія фывфывфыв: філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4Укр),218 Б 48
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2304-0629ББК 74.03(4Укр),218 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--персоналії педагогів фывфывфыв: педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).
Доп.точки доступа: Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37:001.32(477)]Кремень В. Г. К 79
Кремень, Василь. Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / спілкувалася Анжеліна Пугач]> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 3–6.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: дитиноцентризм -- суспільне життя -- філософія освіти -- педагогізація суспільства
Доп.точки доступа: Кремень, Василь Григорович (вчений-філософ, педагог, державний і громадський діяч ; 1947 р. н.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Я 47
Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--методологія Виховання--естетизація освітнього простору фывфывфыв: естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань Аннотация: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04в2 К 11
Кірик, Тамара. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
ББК 74.04в2 Рубрики: Освіта--філософія освіти Вища освіта в Україні--медична освіта фывфывфыв: криза цивілізації -- фах лікаря -- медична професійна освіта -- антична медицина -- європейська деонтологія -- американізація медицини -- неогуманізм -- загроза етосу Аннотация: Відзначено факт швидкої кадрової і кількісної розбудови медичної сфери у світі та виникнення багатьох несподіваних етичних та інших проблем. На основі нових даних досліджено витоки фаху лікаря, причини появи гуманізму і європейської медичної деонтології як цілісного етосу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71 Рубрики: Філософія--синергетика Фізика--теоретична фізика Освіта--філософія освіти Суспільні науки--соціологія Культура--культурологія фывфывфыв: філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки Аннотация: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.
Доп.точки доступа: Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 З-73
Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Знання--психологія Знання--взаємозв’язок знання та освіти фывфывфыв: взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пугач, М. П. Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти [Текст] / М. П. Пугач, І. В. Батрун> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 73-79.
Рец. на кн. : Бандурка О. М. Тисячоліття злочинності в Україні : монографія / О. М. Бандурка. - Харків : Золота миля, 2015. - 640 с.
Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: педагогічна спадщина -- злочинність -- кіберзлочинність -- філософія освіти
Доп.точки доступа: Батрун, І. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04 Р 82
Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / О. Рубанець> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 24-29
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти Філософія освіти фывфывфыв: когнітивні пізнавальні здатності -- репрезентація -- саморепрезентація -- метод особистісної репрезентації -- вища освіта Аннотация: Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджується в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ефективності.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04 В 31
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 130.121:52+[130.125+37.016]-029:1 Щ 36
Щедрін, Анатолій. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри [Текст] / А. Щедрін> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст. 57 (3 назви)
. - ISSN 2078-1016 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: позаземний розум -- культурний універсум -- концептуальний кластер -- філософія освіти -- логіка -- методологія пізнання Аннотация: Розглянуто еволюцію концепцій позаземного розуму та їх експлікації в універсумі культури, їх дисциплінарні виміри, філософсько-освітній потенціал, місце в контексті філософії освіти. Соціокультурна методологія дослідження розкриває місце уявлень про позаземний розум у культурному та освітньому універсумі епохи постмодерну, їх роль в усвідомленні суб'єктності людства.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горшкова, В. В.. Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Освіта--філософія освіти Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація Педагогічні технології--діалог фывфывфыв: філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура Аннотация: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія. Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попков, В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58
. - ISSN 0869-561XББК 87.4 + 74в051 + 74в55 Рубрики: Філософія--логіка Освіта--філософія освіти Педагогіка--науково-дослідний процес Росія--освіта фывфывфыв: логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.
Доп.точки доступа: Коржуев, А. В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 О-23
Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Содержание: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--інновації--рефлетехнології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Андрущенко, Віктор. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: праця -- духовна еволюція цивілізації
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 М 30
Марченко, О. В. Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр. Кафедра педагогіки фывфывфыв: філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір Аннотация: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 П 64
Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання Аннотация: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|