Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.200.5/Б 55
Автор(ы) : Бех І. Д.
Заглавие : Рефлексія в духовному саморозвитку особистості
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 30-37 (Шифр ПП1/2012/1)
Примечания : Бібліогр.: 4 назв.
ББК : 74.200.5
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Виховання особистості
Аннотация: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04/В 31
Автор(ы) : Верещак Є. П.
Заглавие : Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 77-81 (Шифр ПП1/2012/1)
Примечания : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.04
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кремень В.
Заглавие : Інноваційність і освіта
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 4/5. - С. 7-12. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/4/5). - ISSN 0131-6788
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта-- інновації
Освіта-- філософія освіти
Людиноцентризм-- філософія освіти
Аннотация: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Андрущенко В.
Заглавие : "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 4/5. - С. 13-18. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/4/5). - ISSN 0131-6788
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Освіта в Україні-- національна система освіти
Освіта в Україні, 21 ст.
Аннотация: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горшкова, В. В.
Заглавие : Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 9. - С. 75-81. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/9). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Підготовка майбутніх вчителів-- мовна комунікація
Педагогічні технології-- діалог
Аннотация: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Стеценко, Катерина Володимирівна
Заглавие : Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 107-111 (Шифр В551/2012/4)
Примечания : Бібліогр.: 17 назв.
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Географич. рубрики: Великобританія-- філософія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта--філософія освіти--емпіризм--виховання--персоналія
Аннотация: Аналізується становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії; підкреслюється роль матеріалістичних прагматичних ідей Ф. Бекона у формуванні основних структурних форм освітнього процесу.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кремень, Василь
Заглавие : Постулати філософсько-освітньої діяльності
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/1/2). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 3 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Освіта-- реформування
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козловець М. А.
Заглавие : Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою
Место публикации : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 40-47. (Шифр ШО1/2013/1)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта-- модернізація освіти
Освіта-- філософія освіти
Філософія освіти
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/П 64
Автор(ы) : Похресник, Анатолій
Заглавие : Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 69-74 (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примечания : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): філософія освіти--національна освіта--розвиток освіти--соціалізація--прогнозування майбутнього--суспільство--технологічний розвиток--надвисокі технології--первинна освіта--вища освіта--освітні послуги, термін--криза виховання
Аннотация: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 87/Щ 61
Автор(ы) : Щербаков Р.Н.
Заглавие : Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 3. - С. 44-50. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/3). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Викладання історії в школі-- зміст навчання
Педагогіка-- методологія
Навчання-- зміст навчання
Географич. рубрики: Росія-- освіта
Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/П 31
Автор(ы) : Петрук, Вікторія
Заглавие : Філософський аспект сучасної освіти
Место публикации : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. - Том 15, N 4. - С. 102-108. (Шифр ОІУ/2012/15/4)
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): філософія освіти--картина світу--безперервна освіта
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202/К 56
Автор(ы) : Ковалёва Т. М.
Заглавие : Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 5. - С. 51-56. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/5). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 5 назв.
ББК : 74.202 + 88.40 + 74в1
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Педагогіка-- дидактика
Психологія-- педагогічна психологія
Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4Укр),218/Б 48
Автор(ы) : Березівська Л. Д.
Заглавие : Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України/ Нац. акад. пед. наук України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 5-9. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2013/3). - ISSN 2304-0629
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.03(4Укр),218
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Педагогіка України-- персоналії педагогів
Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04/Н 14
Автор(ы) : Набок, Микола
Заглавие : Філософські засади ефективності управління освітою
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 42-50 (Шифр ВОУ1/2013/3)
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.04 + 74.04(4УКР)
Предметные рубрики: Освіта-- управління-- філософські засади
Освіта-- філософія освіти
Освіта в Україні-- державне управління
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Белозерцев Е. П.
Заглавие : "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 7. - С. 3-13. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/7). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 15 назв.
ББК : 74в55 + 87
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Географич. рубрики: Росія-- освіта
Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Попков В. А. , Коржуев А. В.
Заглавие : Некоторые логические операции в педагогическом исследовании
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 7. - С. 50-58. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/7). - ISSN 0869-561X
ББК : 87.4 + 74в051 + 74в55
Предметные рубрики: Філософія-- логіка
Освіта-- філософія освіти
Педагогіка-- науково-дослідний процес
Географич. рубрики: Росія-- освіта
Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 87/Щ 61
Автор(ы) : Щербаков Р. Н.
Заглавие : Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 9. - С. 3-11. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/9). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 12 назв.
ББК : 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71
Предметные рубрики: Філософія-- синергетика
Фізика-- теоретична фізика
Освіта-- філософія освіти
Суспільні науки-- соціологія
Культура-- культурологія
Аннотация: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Я 47
Автор(ы) : Яковенко М.
Заглавие : Дослідження естетичної компоненти освітнього простору
Место публикации : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2014. - N 1. - С. 73-80. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2014/1). - ISSN 1682-2366
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
ГРНТИ : 14.01.07 + 02.61.45
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Педагогіка-- методологія
Виховання-- естетизація освітнього простору
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): естетизація освіти--естетична компонента--освітній простір--мислення--культура--освітні заклади--естетика--надбання знань
Аннотация: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/З-73
Заглавие : Знание как явление человеческого бытия : [подборка статей]
Место публикации : Мир психологии: Научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж: Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013. - N 3. - С. 15-65. (Шифр МП-1/2013/3)
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Знання-- психологія
Знання-- взаємозв’язок знання та освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): взаємозв’язок знання та освіти--філософія освіти--постмодерн--моделі освіти--знання як соціальний феномен--емоційна напруга--антропосистема--історичні знання--наукові знання
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/О-23
Заглавие : Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала : [подборка статей]
Место публикации : Мир психологии: Научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж: Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013. - N 3. - С. 66-139. (Шифр МП-1/2013/3)
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Освіта-- інновації-- рефлетехнології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): філософія освіти--кризис педагогіки знання--освітня діяльність--развитие личностного потенциала--нова освітня формація--феномен управління--неперервна освіта--освіта протягом життя--стереотипы психической активности--рефлексивна психологія--рефлексивна акмеологія--рефлексивна педагогіка
Содержание : Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации/ В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий/ Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии/ Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования/ И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами/ Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути/ М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 104902
Число посетителей 1194
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя