Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освітня послуга -- якість<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2012
Колич.характеристики :642 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2012
Колич.характеристики :568 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
Приватна освіта-- розвиток --Україна
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ; Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури/ О. С. Афанасьєва. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики/ Л. А. Благодир, В. О. Швець. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання/ Т. В. Григорчук. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти/ Д. Е. Кільдеров. Основи безпекової стратегії вищої освіти України/ В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. Професійна спрямованість навчання старшокласників/ І. В. Лов’янова. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні/ Н. В. Марченко. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов/ А. І. Мельник. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах/ М. В. Набок. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу/ М. І. Олійник, О. А. Брухальська. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах/ І. П. Прохор. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема/ Н. М. Салан. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ/ О. М. Сергійчук. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. А. Слюсар. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України/ О. О. Субіна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики/ Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження/ Н. О. Терентьєва. Модернізація структури університету/ О. В. Шестопралюк. КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ; Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід/ О. П. Воробйова. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків/ Ю. С. Кулінка. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики/ І. А. Акуленко. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості/ Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ; Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу/ О. Л. Кірдан.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :532 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :636 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Географич. рубрики: Австралія-- освіта
Чернігівщина-- освіта вища
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття/ Віктор Петрович Андрущенко. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст./ В. П. Коцур. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті/ О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. Європейський вимір неперервної освіти в Україні/ В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління/ Н. М. Дем’яненко. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства/ О. І. Бульвінська. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії/ Л. І. Голуб. НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ; Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді/ В. Ф. Баранівський. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.)/ Н. М. Кузьменко. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору/ А. А. Марушкевич. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ/ І. П. Аннєнкова. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора/ О. П. Грибок. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога/ Д. С. Мазоха. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу/ О. А. Невмержицький. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу/ Г. І. Остапенко. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi?/ С. А. Свіжевська. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України/ О. М. Сергійчук. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні/ Л. С. Токарук. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі/ Н. Д. Янц. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери/ Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах/ Р. В. Миленкова. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки/ Л. Р. Пелех. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури/ Ю. Ю. Тракоша. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога/ Л. А. Мойсеєнко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/Е 45
Заглавие : Економічні умови забезпечення якості освітніх послуг у системі вищої освіти : колективна монографія
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2012
Колич.характеристики :364 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Цена 978-966-644-222-5: 24.00 грн.
ББК : 74.584(4Укр) + 65.9(4Укр)497
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Освітня послуга-- якість
Вища освіта в Україні
Економіка освіти
Інтеграційні процеси в освіті
Географич. рубрики: Україна-- Вища освіта
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 134599
Число посетителей 1306
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя