Поисковый запрос: <.>S=Особистість школяра<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
1.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 158.1/П 86
Заглавие : Психологические основы педагогической практики студентов
: учебное пособие
Выходные данные : М.: Педагогическое общество России, 2000 Колич.характеристики :144 с
Примечания : Л-ра: с. 127-132
ISBN, Цена 5-93134-054-8: 10.56 грн.
ГРНТИ : 15.81.21 ББК : 88.41 Предметные рубрики: Особистість школяра Інтереси Мотиви-- навчальна діяльність Самосвідомість Інтелект Психологія колектива Педагогічне спілкування-- конфлікти Проведення уроку-- психологія Психологічна освіта школярів
Экземпляры :фб(1) Свободны : фб(1) Найти похожие
|
2.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 158.9/Ш 37
Автор(ы) : Шевченнко, Наталія
Заглавие : Особистість молодшого школяра
: научное издание
Выходные данные : К.: Главник, 2008 Колич.характеристики :128 с
Серия: Психологічний інструментарій
ISBN, Цена 978-966-8774-50-7: 5.90 грн.
ГРНТИ : 14.07.03 ББК : 88.834.021 Предметные рубрики: Особистість школяра Психологія дошкільного віку Психологія молодшого шкільного віку Діагностика психологічна Готовність до школи Адаптація дитини до навчання фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості
Экземпляры :фб(1) Свободны : фб(1) Найти похожие
|
3.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88.840/С 83
Автор(ы) : Стрілько В.
Заглавие : Біопсихологічні засади індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2009. - N 8/9. - С. 36-38. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2009/8/9). - ISSN 0131-6788
ББК : 88.840 Предметные рубрики: педагогічна психологія Особистість школяра психофізіологія та навчання фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісні якості учнів
Найти похожие
|
4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.04(4Укр)/З-67
Автор(ы) : Зламанюк Л.
Заглавие : Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - N 1. - С. 25-28 (Шифр ШО1/2010/1)
ББК : 74.04(4Укр) Предметные рубрики: Болонський процес Особистість школяра Формування особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие
|
5.
|
Вид документа : Статья из газеты Шифр издания : 88.8/Р 78
Автор(ы) : Росюк А.
Заглавие : Вплив шкільного середовища на формування особистості школяра. Психолого-педагогічний семінар
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 15 (квітень). - С. 13-15. (Шифр П2/2010/15 (квітень))
ББК : 88.8 Предметные рубрики: Особистість школяра педагогічна психологія
Найти похожие
|
6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88.840/П 58
Автор(ы) : Попович О.
Заглавие : Самооцінка та її роль в розвитку особистості учня
Место публикации : Все для вчителя: Інформаційно-практичний бюлетень. - К.: ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2010. - N 16/18. - С. 20-25. (Шифр ВДВ-1/2010/16/18)
ББК : 88.840 + 74.2 Предметные рубрики: Особистість школяра Самооцінка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина
Найти похожие
|
7.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 63.3(4Укр)/Ф 86
Автор(ы) : Фрейман, Григорій
Заглавие : Характеристика результатів навчання історії в середній школі в контексті соціоанторпоцентричного підходу
Место публикации : Історія в школі: Науково-методичний журнал/ Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. - К.: Етносфера, 2011. - N 9. - С. 24-27. (Шифр ІШ-1/2011/9)
ББК : 63.3(4Укр) Предметные рубрики: Шкільна освіта Особистість школяра Історична освіта України Кафедра історії України та політології
Найти похожие
|
8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74/К 67
Автор(ы) : Корнев Д. В.
Заглавие : Социально-педагогический аспект становления личности подростков средствами фольклора
Место публикации : Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - М.: Издательство Московского университета, 2011. - N 1. - С. 106-114 (Шифр ВМУ-ПО/2011/1)
ББК : 74 Предметные рубрики: Особистість школяра виховання засобами фольклору Самооцінка підлітків Адаптація підлітків Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): традиційний побут--соціалізація особистості--адекватна самооцінка--соціально-педагогічний процес
Найти похожие
|
9.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74/Г 94
Автор(ы) : Гуляев Ю. Ю.
Заглавие : Смысл педагогической деятельности и педагогическая наука
Место публикации : Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - М.: Издательство Московского университета, 2011. - N 1. - С. 85-95 (Шифр ВМУ-ПО/2011/1)
ББК : 74 Предметные рубрики: Педагогічна діяльність Особистість школяра Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна наука--особистість учня
Найти похожие
|
10.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 158.9/С 76
Автор(ы) : Балл Г. О., Дригус М. Т., Мусіяка Н. І., Петренко І. В., Яворська-Вєтрова І. В., Яковенко Л. П.
Заглавие : Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі
: монографія
Выходные данные : К.: Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013 Колич.характеристики :154 с.:
іл
Коллективы :
Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примечания : Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 142-153 (220 назв.)
ISBN, Цена 978-966-189-246-9: 50.18 грн.
ББК : 88.834 Предметные рубрики: Молодші школярі-- Становлення свідомості психологія школяра Особистість школяра Навчальні досягнення учнів-- оцінювання Кафедра загальної та практичної психології Аннотация: Проблема всебічного і конструктивного розвитку особистості школяра як відповідального суб’єкта навчально-виховного процесу є центральною в сучасній філософії освіти. У зв’язку з цим особливо важливим стає здійснення наукових пошуків у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно зорієнтованого навчання та виховання. У монографії подано результати теоретико-методологічного аналізу особливостей освітнього простору у раціогуманістичній парадигмі, охаракиризовано процес та тенденції становлення особистості школяра в освітньому середовищі в історичному контексті вітчизняної психологічної думки.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1) Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1) Найти похожие
|
|