Поисковый запрос: <.>S=Пам’ять<.> |
Общее количество найденных документов : 136
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Іванова-Георгієвська Н. Седиментація смислів у культурі та відповідальність пам’яті/Н. Іванова-Георгієвська // Філософська думка. -К.:Редакція часопису "Філософська думка", 2009,N N1.-С.27-42
|
>2.
| Інтелект людини: розвиток та корекція // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N5 (березень).-С.1-30 (далі буде)
|
>3.
| Агафонов А. Ю. Подходы к изучению памяти: историко-психологический анализ/А. Ю. Агафонов // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2004,N N6.-С.26-38
|
>4.
| Агафонов А. Ю. Основы смысловой теории сознания/А. Ю. Агафонов. - 2003
|
>5.
| Антощук Є. Уроки з ейдетики/Є. Антощук // Психолог.Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2002,N N5.-С.54-89.
|
>6.
| Антощук Є. Як навитися забувати: Психологічні вправи/Є. Антощук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N1(січень).-С.15-16.
|
>7.
| Аристотель О памяти и припоминании/Аристотель // Вопросы философии. -М.:Наука, 2004,N N7.-С.161-168.
|
>8.
| Бак-Дженглер К.Дж Процессы, лежащие в основе долговременной преднастройки повторением при вводе цифровых данных/ К.Дж, Бак-Дженглер К.Дж, Э.Ф. Хили // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N9.-С.6-7
|
>9.
| Бершадский М. Ученик в процессе обучения/М. Бершадский // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 8.-С.169-178
|
>10.
| Блинов Ю. І. Продуктивна роль пам’яті у формуванні колористичної моделі об’єкта сприйняття/Ю. І. Блинов. - 2000
|
|
|