Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Саморозуміння<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кайгородов Б.В.
Заглавие : Структурно-динамические характеристики самопонимания в характеристике и развитии Я-концепции в юношеском возрасте
Место публикации : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2002. - N12. - С. 18-21. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2002/12). - ISSN 1561-2457
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Саморозуміння
Я-концепція
Юнацький вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепция--социализация--самопонимание
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Знаков В. В.
Заглавие : Самопонимание субъекта как когнитивная и экзистенциальная проблема
Место публикации : Психологический журнал. - М.: Наука, 2005. - Том26, N1. - С. 18-28. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2005/26/1). - ISSN 0205-9592
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Саморозуміння
самосвідомість
буття особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психология субъекта--рефлексия--черты личности
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 37.015.325/П 54
Автор(ы) : Полякова О. Б.
Заглавие : Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов
Место публикации : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 112-119. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примечания : Библиогр.: 12 назв.
УДК : 37.015.325 + 159.98
ББК : 88
Предметные рубрики: Педагоги
Психологи
Педагогічна психологія
самосвідомість
самовідношення
Саморозуміння
самоприйняття
Самоактуалізація
"Я-концепція"
Аннотация: Поглиблено розуміння феномнів "саморозуміння" та "самоприйняття". Виявлено особливості саморозуміння і самоприйняття психологів і педагогів: "за" власне Я, високий рівень орієнтації в часі, цінности, креативність, потяг до творчості, щирий інтерес до себе, лідерство, невтомність в роботі, очікування позитивного ставлення інших, потреба доводити почату справу до кінця, прийняття себе як особистості, здатність до глибокого та швидкого аналізу ситуації та концентруванні на головній меті, потяг бути собою та до самоактуалізації, впевненість в собі, установка на перемогу, успіх, енергійність. Особливо підкреслено необхідність врахування при здійсненні профпросвіти та психопрофілактики наступні результати: недостатню послідовність та ефективність самокерівництва, низький рівень автономності, потреби в пізнанні, саморозумінні, гнучкість у спілкуванні, аутосимпатії, середній рівень факторів оцінки, активності, сили, вміння чути себе, але не прислуховуватися до свого внутрішнього голосу, стійкий, але не визначений особистісний профіль, часте нерозуміння себе та ін.
Найти похожие

 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 42345
Число посетителей 926
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя