Поисковый запрос: <.>S=Сімейні відносини<.> |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13 |
>1.
| Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей/Д. Карнеги; пер. с англ. Ю. В. Семенова, З. П. Вольской. - 1996
|
>2.
| Кле М. Психология подростка: Психосексуальное развитие/М. Кле; пер. с фр. Е. П. Авдуевской; науч. ред. А. И. Донцова. - 1991
|
>3.
| Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей/общ. ред. и предисл. В. П. Зинченко, Ю. М. Жукова; сост. М. И. Хасхачих. - 1990
|
>4.
| Карнеги Д. Путь к счастью/Д. Карнеги, Д. Карнеги. - 1990
|
>5.
| Карнеги Д. Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей/Д. Карнеги; пер. с англ. Ф. П. Красавина. - 1989
|
>6.
| Меньшутин В. П. Помощь молодой семье. Заметки психолога/В. П. Меньшутин. - 1987
|
>7.
| Лещенко О. Г. Соціально-педагогічні умови формування відповідального ставлення до батьківства у молодого подружжя/О. Г. Лещенко. - 2010
|
>8.
| Стосунки батьків та дітей у сучасній родині та формування педагогічної культури батьків // Позакласний час. -київ:"Редакція газети "Позакласний час", 2011,N N 2.-С.38-52
|
>9.
| Цибулько Л. Г. Формування готовності учнів до сімейного життя як засіб їхньої соціалізації/Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 1.-С.64-70
|
>10.
| Психологія сімейних відносин/Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2011
|
>11.
| Гущина Т. Н. Индивидуальный образовательный маршрут как средство сопровождения развития субъективности обучающихся/Т. Н. Гущина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 9.-С.44-49.
|
>12.
| Бєлецька І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім’ї/І. В. Бєлецька // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 4.-С.72-80
|
>13.
| Пятаков Е. О. Кое-что из психологии отношений мужчин и женщин/Е. О. Пятаков // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 7.-С.273-280.
|
|