Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Технології навчання<.>
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)(075.3/В 54-319317
Автор(ы) : Вітвицька, Світлана Сергіївна
Заглавие : Основи педагогіки вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Центр навчальної літератури, 2003
Колич.характеристики :316 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка
Примечания : Библиогр.: с. 305-313
ISBN, Цена 966-8253-51-5: 21.00, 29.40, грн.
ГРНТИ : 14
ББК : 74.58(4Укр)я73
Предметные рубрики: Дидактика вищої школи
педагогіка вищої школи
Технології навчання
Педагогічні дослідження
Студенти
Викладачі вищих навчальних закладів
науково-дослідна діяльність
Педагогічна культура
Освіта вища педагогічна --за кордоном
історія освіти
Экземпляры : всего 1: ав(2), Ч.З.№2(15), аб(5), пед.(1), фб(1)
Свободны : ав(2), Ч.З.№2(15), аб(5), пед.(1), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П 24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 1: Січень-лютий
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2003
Колич.характеристики :224 с
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Наукове життя
Содержание : Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави/ В. Г. Кремень. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти/ А. Кузьмінський. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття/ Ю. Жидецький. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи/ П. Стефаненко. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів/ М. Коляда. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи/ О. Внукова. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. Музальов. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення/ П. Плотніков. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості/ Н. Володарська. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету/ С. Козей. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні/ Б. Шуневич. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності/ В. Кисільова. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України/ В. Федорченко. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні/ О. Попик. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження/ В. Робак. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій/ Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя/ Р. Михайлишин. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів/ М. Князян. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Н. Шевченко. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога/ Ж. Вірна. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді/ П. Кендзьор. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду/ Н. Жигайло. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії/ Я. Кміт.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2003
Колич.характеристики :230 с
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Содержание : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 3: Травень-червень
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2003
Колич.характеристики :196 с
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Содержание : Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти/ Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті/ І. Козловська, А. Литвин. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу/ П. Стефаненко. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кірєєва. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора/ П. Плотніков. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції/ Д. Рупняк. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу/ К. Щедролосєва. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти/ Л. Волик. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи/ І. Дарманська. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт/ А. Шпакович. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві/ М. Шпак. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці/ С. Білозерська. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера/ С. Богдан. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці/ О. Галян. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження/ Л. Бобко. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу/ В. Ціпуринда. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання/ Б. Шуневич. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.)/ Б. Год. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси/ Н. Кротік. Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Г 15
Автор(ы) : Галузяк, Василь Михайлович, Сметанський, Микола Іванович, Шахов, Володимир Іванович
Заглавие : Педагогіка : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Выходные данные : Вінниця: Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня)
Колич.характеристики :416 с
ISBN (в пер.), Цена 966-621-131-9: 21.04, 19.40, грн.
ГРНТИ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Учитель
Спілкування педагогічне
Дидактика
Методи навчання
Засоби навчання
Комп’ютерна техніка
Проблемне навчання
Програмоване навчання
Технології навчання
Виховання-- методи-- форми
Колектив
Самовиховання школярів
Сім’я і школа
Поведінка-- відхилення
Важковиховуваність
Школознавство
Управління освітою
Управління школою
Методична робота в школі
Навчально-методична робота-- планування
Планування-- школа
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зміст освіти
Экземпляры : всего 37: ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Свободны : ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Найти похожие

6.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2002
Колич.характеристики :264 с
Цена : 3.40 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Содержание : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/М 18
Автор(ы) : Малафіїк, Іван Васильович
Заглавие : Дидактика : Навчальний посібник для студентів вузів
Выходные данные : К.: Кондор, 2005
Колич.характеристики :398 с
ISBN, Цена 966-7982-88-2: 31.90, 31.60, 26.00, грн.
ГРНТИ : 14.25.07
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Дидактика
Навчання-- закони-- принципи-- правила
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Нетрадиційні уроки
Технології навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цілі навчання
Экземпляры : всего 205: фб(1), ав(2), аб(189), Ч.З.№2(25)
Свободны : фб(1), ав(2), аб(189), Ч.З.№2(25)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :211 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 11.60 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.01/П 55
Автор(ы) : Пометун, Олена Іванівна, Пироженко, Лідія Володимирівна
Заглавие : Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник
Выходные данные : К.: А.С.К., 20052006
Колич.характеристики :192 с.: іл
Примечания : Бібліогр.: с. 186-189
ISBN, Цена 966-8291-48-4: 7.50, 7.20, 6.00, 7.00, грн.
ГРНТИ : 14.07.09
ББК : 74.202.60
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- інтерактивні методи навчання
Технології навчання
оцінювання учнів
роздаткові матеріали (пед.)
Викладання української літератури в школі
уроки алгебри
уроки історії
уроки географії
Уроки світової літератури
уроки фізики
уроки економіки
уроки громадянської освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): кооперативне навчання--колективно-групове навчання--ситуативне моделювання (пед.)--інтерактивні уроки
Экземпляры : всего : фб(2), Ч.З.№2(5), ав(1)
Свободны : фб(2), Ч.З.№2(5), ав(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/Н 73
Заглавие : Новітні технології навчання : Науково-методичний збірник
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2003
Колич.характеристики :248 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Цена : 20.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Викладання екології
Комп’ютерні засоби навчання
Технології навчання
Інформаційні технології
Содержание : Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій/ К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи/ Н. Г. Сазонова. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів/ Т. Б. Крамаренко. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ/ Н. М. Заверуха. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі/ С. М. Марценюк. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання/ М. В. Головко. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості/ К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу/ О. Ю. Коновалов. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти/ В. І. Артюшенко. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства/ Н. О. Проніна. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання/ І. О. Бочан. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології/ О. Г. Глазунова. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури/ Л. В. Рура. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи/ В. Д. Левченко. Виховна робота: система, досвід, інновації/ М. І. Виннічик. Нові підходи до формування екологічної культури студентів/ О. В. Земляк. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери/ Л. В. Озарчук. Тестування в інноваційній діагностиці знань/ С. С. Никитюк. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу/ Б. В. Дерикоз. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін/ Н. М. Рудік. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання/ Н. М. Демчишина. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови/ Н. В. Дейнега. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах/ О. І. Павлова. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін/ Н. М. Кондратьева. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків/ А. В. Федько. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови/ Н. М. Плаксіна. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій/ Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. Електронні технології в навчальному процесі/ В. В. Сизов. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків/ К. П. Костяєва.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.01/Г85
Автор(ы) : Гришина, Тетяна Василівна
Заглавие : Освітня технологія як об’єкт методичної роботи
Выходные данные : Х.: Основа, 2003
Колич.характеристики :95 с.: табл.
Серия: Бібліотека журналу "Управління школою"; Вип. 4(4)
Примечания : Літ.: с. 74
ISBN, Цена 966-82-45-20-2: 3.00 грн.
ГРНТИ : 14.01
ББК : 74.202.4
Предметные рубрики: Методи навчання
Педагогічна майстерність
Освітні технології
Уроки
Психологічна діагностика
культура вчителя
Технологічна підготовка вчителя
Програмоване навчання
Технології навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): багатоступінчасте навчання
Содержание : Технологія фахової майстерності: Програма спецкурсу
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Ф66
Автор(ы) : Фіцула, Михайло Миколайович
Заглавие : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Выходные данные : К.: Академвидав, 2006
Колич.характеристики :560 с
Серия: Альма-матер
ISBN, Цена 966-8226-21-6: 33.00, 35.00, 33.00, грн.
ГРНТИ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Виховання
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Экземпляры : всего 94: аб(80), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(15)
Свободны : аб(80), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(15)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.35)/П 69
Заглавие : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : навчально-методичний посібник. Ч. 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :197 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Цена : 10.70 грн.
ГРНТИ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметные рубрики: Педагогічні технології
Технології навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
Вальдорфська педагогіка
Школа Монтессорі
Інноваційні технології навчання
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ; Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи ; Педагогічна технологія як наука ; Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти ; Педагогічна технологія: антропологічний підхід/ К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Технології в освіті/ О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. Педагогическая технология: Эволюция понятия/ О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. Педагогические технологии: новый этап эволюции?/ Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. Що ж таке технологія навчання?/ Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах/ Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. Про трактування поняття "педагогічна технологія"/ Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти/ С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Сучасні технології навчання/ С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ ; Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення ; Особистісно орієнтоване навчання ; Особистісно орієнтовані технології ; Індивідуальність учителя й освітні технології ; Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи/ Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки/ Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності/ І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Психологія особистісно зорієнтованого навчання/ Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Технологія особистісно зорієнтованого уроку/ Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі/ Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма/ С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. Особистісно зорієнтоване навчання/ Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку)/ Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку/ Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів/ Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі/ З. Роговська; О. Іоновва. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти/ О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Групова форма роботи на уроках математики/ Л. Бондарчук; О. Темченко. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями/ В. Красновський; А. А. Гин. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності/ О. Литвяк; Т. Мостова. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів/ В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів/ І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности/ Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Проектный подход и требования к учителю/ О. Іоновва; Я. Костін. Проектні технології в процесі становлення школи/ О. Іоновва. УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ ; Метод проектів у освітніх закладах Канади/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху/ О. Темченко. До знань - через радість пізнання/ А. А. Гин. Ідея колективної творчої діяльності/ Т. Мостова. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/ Ш. О. Амонашвили. Школа сідає за комп’ютер/ Ш. О. Амонашвілі. ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ ; Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті/ Т. В. Потапова. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня/ Я. Костін. Евритмія і малювання у вальдорфській школі/ О. Іоновва. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ; Характеристика сучасного традиційного навчання ; Характеристика інноваційних систем навчання ; Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення ; Шляхом інноваційного навчання/ К. Баханов. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Інновації: Від терміна до суті ; Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти ; Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю ; Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів/ О. Темченко. Конструктор урока/ А. А. Гин. Світ на ім'я Амонашвілі/ Т. Мостова. Антология вечно восходящей Истины/ Ш. О. Амонашвили. До школи - у шість років/ Ш. О. Амонашвілі. Упровадження освітніх інновацій/ Н. Васильченко. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання/ Т. В. Потапова. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система/ Я. Костін.
Экземпляры : всего 95: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Свободны : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 016:371/С 91
Заглавие : Сучасні технології в освіті : Рекомендаційний бібліографічний покажчик. Ч. I : Сучасні технології навчання
Выходные данные : К., 2005
Колич.характеристики :308 с
Коллективы : Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Маріупольський державний гуманітарний університет
ISBN, Цена 966-8605-31-4: 4.00 грн.
ГРНТИ : 14.15
ББК : 91.9:74 + 74я1 + 74.202.4я1
Предметные рубрики: Технології навчання
рольові ігри
Проблемне навчання
Модульно-рейтингове навчання
Розвивальне навчання
Технології дистанційного навчання
Кредитно-модульна технологія
Інформаційні технології навчання
Технологія дистанційного навчання
Технологія самоосвіти
Сучасні освітні технології
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П 24
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 6, грудень
Выходные данные : Львів, 2002
Колич.характеристики :454 с
Коллективы : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Содержание : Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження/ С. Сисоєва. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання/ Б. Шуневич. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті/ Ф. Шльосек. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів/ Н. Кушакова. Технології викладання математики у професійних закладах освіти/ Р. Мокрик. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти/ О. Ігнатюк. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми/ Л. Смолінчук. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей/ Л. Онучак. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури/ О. Семеног. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства/ Г. Гаврилова. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми/ Р. Собко, В. Петринець. Обдарованість як психологічна проблема/ В. Онацький. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості/ Л. Малімон. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності/ Г. П’ятакова. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія"/ Н. Сургунд. Формування професійної самосвідомості старшокласників/ Ю. Вінтюк. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків/ Т. Бессонова. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді/ Н. Жигайло. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога/ С. Білозерська. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти/ Ю. Жидецький. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність/ Л. Сакун. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді/ Н. Микитенко. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі/ В. Потенга. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі/ В. Новосельська.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П 24
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень
Выходные данные : Львів, 2003
Колич.характеристики :207 с
Коллективы : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Содержание : Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія"/ В. Стрельніков. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників/ П. Сікорський. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи/ Н. Флегонтова. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників/ Л. Помиткіна. Свобода вибору як критерій зрілої особистості/ Г. Воробель. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога/ І. Ковчина. Періоди розвитку дистанційного навчання/ Б. Шуневич.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П 24
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 5, листопад
Выходные данные : Львів, 2003
Колич.характеристики :214 с
Коллективы : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Содержание : До питання концепції розвитку професійно-технічної освіти в Україні/ І. Козловська, В. Робак. Технологія модульного навчання у вищій школі/ В. Стрельніков. Гуманістичне мислення особистості у професійній підготовці майбутнього практичного психолога/ Д. Романовська. Теоретичні засади соціальної роботи у Канаді/ Н. Микитенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П 24
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 6, грудень
Выходные данные : Львів, 2003
Колич.характеристики :194 с
Коллективы : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Дистанційна освіта
Содержание : Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики/ О. Чашечникова. Морально-етичний аспект формування ділової людини/ З. Гіптерс. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів/ А. Цюприк. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача/ В. Вакуленко. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях/ П. Теслюк. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів/ Н. Гайдук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Ф 66
Автор(ы) : Фіцула, Михайло Миколайович
Заглавие : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -2-е вид., випр., доп.
Выходные данные : К.: Академвидав, 2007
Колич.характеристики :560 с
Серия: Альма-матер
ISBN, Цена 978-966-8226-45-8: 46.10, 42.00, 50.00, 44.80, грн.
ГРНТИ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Виховання
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Экземпляры : всего 94: фб(1), ав(2), аб(82), пед.(1), Ч.З.№2(15)
Свободны : фб(1), ав(2), аб(82), пед.(1), Ч.З.№2(15)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Ф 66
Автор(ы) : Фіцула, Михайло Миколайович
Заглавие : Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Выходные данные : К.: Академвидав, 2005
Колич.характеристики :560 с
Серия: Альма-матер
ISBN, Цена 966-8226-21-6: 35.00, 35.00, грн.
ГРНТИ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Виховання
Навчання
Дидактика
Педагогічні дослідження
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Технології навчання
Уроки
Контроль успішності
Обдаровані діти
Неуспішність учнів
Напрями виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
формування наукового світогляду
виховання статеве
Підготовка до сімейного життя
Правове виховання
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтація
Естетичне виховання
Фізичне виховання
Шкідливі звички
Форми виховання
Учнівський колектив
Сім’я і школа
Дитячі організації
Класний керівник
Управління освітою
Методична робота в школі
Передовий педагогічний досвід
Наукова організація праці (НОП)
Педагогіка давнього світу
Історія педагогіки --Україна
Экземпляры : всего : аб(2)
Свободны : аб(2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
Статистика
за 02.07.2024
Число запросов 141
Число посетителей 102
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя