Поисковый запрос: <.>S=Учні<.> |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Безкоровайна О. Особистісне самоствердження учня- актуальна проблема сучасного виховання/О. Безкоровайна // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2007,N N3.-С.12-17 ( Продовж. у наступн. №)
|
>2.
| Болотова Е. Л. Ответственность ученика/Е. Л. Болотова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 9.-С.64-70
|
>3.
| Бучківська Г. В. Розвиток В.О.Сухомлинським теорії і практики виховання в учнівському колективі/Г. В. Бучківська. - 2001
|
>4.
| Вишинська Л. Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок учнів/Л. Вишинська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.9-12.
|
>5.
| Гончаров О. А. Влияние спортивной деятельности на развитие восприятия перспективы/О. А. Гончаров, Н. Е. Емельянова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N5.-С.78-89.
|
>6.
| Диордиева А. Отличник или "ботаник"?/А. Диордиева // Семья и школа. -М.:ЗАО Редакция журнала "Семья и школа", 2007,N N6.-С.14-15
|
>7.
| Доротюк В. І. Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів/В. І. Доротюк. - 2001
|
>8.
| Ермакова И. В. Задачи школы глазами учителя, завуча, директора/И. В. Ермакова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 2.-С.113-119
|
>9.
| Керування освітою і шкільне самоврядування/Т. Серджіованні, М. Барлінгейм, Ф. Кумз, П. Тарстон; пер. з англ. О. Щур. - 2002
|
>10.
| Корсакова Т. В. Уклад жизни школы: от "невидимого содержания" к очевидному результату/Т. В. Корсакова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 6.-С.46-51
|
>11.
| Кузьмінський А. І. Педагогіка/А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2004
|
>12.
| Недогрєєва Л.С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу/Л.С. Недогрєєва // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2006,N N3.-С.17-19
|
>13.
| Огренич Н. М. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт/Н. М. Огренич. - 1997
|
>14.
| Пометун О. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів/О. Пометун // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.3-7
|
>15.
| Портфоліо учня // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2010,N N №10.-С.4-126
|
>16.
| Радченко В. Положення про конкурс "Учень року"/В. Радченко // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 35(грудень).-С.6-7
|
>17.
| Рекуненко Є. Спогади одинадцятикласника/Є. Рекуненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 10.-С.73.
|
>18.
| Семенков Д. І. Суб’єктивний досвід учня: його зміст та технології використання при організації особистісно орієнтованої освіти/Д. І. Семенков // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 8.-С.40-46
|
>19.
| Серняк О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів/О. М. Серняк. - 2008
|
>20.
| Соснова И. В. Обусловленность отношения учащихся к школе социальными условиями развития/И. В. Соснова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2007,N N4.-С.69-75.
|
|
|