Поисковый запрос: <.>S=Учні<.> |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2003
|
>2.
| Керування освітою і шкільне самоврядування/Т. Серджіованні, М. Барлінгейм, Ф. Кумз, П. Тарстон; пер. з англ. О. Щур. - 2002
|
>3.
| Кузьмінський А. І. Педагогіка/А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2004
|
>4.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2004
|
>5.
| Вишинська Л. Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок учнів/Л. Вишинська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.9-12.
|
>6.
| Недогрєєва Л.С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу/Л.С. Недогрєєва // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2006,N N3.-С.17-19
|
>7.
| Безкоровайна О. Особистісне самоствердження учня- актуальна проблема сучасного виховання/О. Безкоровайна // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2007,N N3.-С.12-17 ( Продовж. у наступн. №)
|
>8.
| Диордиева А. Отличник или "ботаник"?/А. Диордиева // Семья и школа. -М.:ЗАО Редакция журнала "Семья и школа", 2007,N N6.-С.14-15
|
>9.
| Гончаров О. А. Влияние спортивной деятельности на развитие восприятия перспективы/О. А. Гончаров, Н. Е. Емельянова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N5.-С.78-89.
|
>10.
| Соснова И. В. Обусловленность отношения учащихся к школе социальными условиями развития/И. В. Соснова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2007,N N4.-С.69-75.
|
>11.
| Серняк О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів/О. М. Серняк. - 2008
|
>12.
| Бучківська Г. В. Розвиток В.О.Сухомлинським теорії і практики виховання в учнівському колективі/Г. В. Бучківська. - 2001
|
>13.
| Доротюк В. І. Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів/В. І. Доротюк. - 2001
|
>14.
| Огренич Н. М. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт/Н. М. Огренич. - 1997
|
>15.
| Томчук М. І. Соціально-психологічні проблеми готовності учнів до служби в збройних силах України/М. І. Томчук. - 1996
|
>16.
| Шукевич Ю. Як змінилися школярі за останні 25 років /Ю. Шукевич // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 5.-С.7
|
>17.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула: Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки. - 1997
|
>18.
| Шиманська К.М. Формування особистості учнів, їх життєвої та соціальної компетентності шляхом проектної діяльності/К. М. Шиманська // Хімія. -Харків:Основа, 2010,N N 7.-С.2-7
|
>19.
| Ермакова И. В. Задачи школы глазами учителя, завуча, директора/И. В. Ермакова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 2.-С.113-119
|
>20.
| Семенков Д. І. Суб’єктивний досвід учня: його зміст та технології використання при організації особистісно орієнтованої освіти/Д. І. Семенков // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 8.-С.40-46
|
|
|