Поисковый запрос: <.>S=викладання історії в школі<.> |
Общее количество найденных документов : 174
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Российская история: теории изучения и методы преподавания // Отечественная история. -М.:РАН, 2008,N N3.-С.155-182
|
>2.
| Камбалава Я. Процес створення і використання сучасних навчально-методичних комплектів з історії: проблеми та перспективи/Я. Камбалава // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N10.-С.17-20
|
>3.
| Дерхо В. Методичні умови вивчення пам’яток мистецтва на уроках історії з учнями 7 класу та формування їх естетичних почуттів/В. Дерхо // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N11/12.-С.31-35
|
>4.
| Осадчук Р. Організація самостійної роботи в умовах профільного навчання/Р. Осадчук // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N2.-С.1-5
|
>5.
| Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: Культура країн зарубіжного світу в другій половині XX століття" (11 кл.) // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N5/6.-С.С. 29-33.
|
>6.
| Сологуб Н. В. Сценарій історичного КВК: "Стежками Київської Русі" (5-й клас)/Н. В. Сологуб // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N5/6.-С.33-34.
|
>7.
| Шуляк В. Подвійний удар Наполеона/В. Шуляк // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2009,N N4.-С.31-33
|
>8.
| Гарнійчук В. Дискусія як один з методів виховання патріотизму старших підлітків/В. Гарнійчук // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2009,N N3.-С.27-30.
|
>9.
| Коляда І. Методика вивчення теми уроку: Індія в умовах Британського володарювання (всесвітня історія 9 кл.)/І. Коляда, В. Милько // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2009,N N3.-С.31-33.
|
>10.
| Задорожня Л. Формування національної свідомості учнів під час навчання історії засобами усної народної творчості/Л. Задорожня // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N11.-С.60-62.
|
>11.
| Трибуна вчителя історії // Все для вчителя. -Київ:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2009,N N3/4.-С.73-158
|
>12.
| Осадчук Р. Диференціація самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях/Р. Осадчук // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2009,N N4.-С.10-12
|
>13.
| Машкін А. "Скажи мне, кто твой друг!.." (або як в сучасній українській школі вивчають російську історію)/А. Машкін // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N1.-С.1-5
|
>14.
| Терно С. Методика розвитку критичного мислення: досвід експериментального дослідження/С. Терно // Історія в школах України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N9/10а.-С.3-11
|
>15.
| Абдулаев Э.Н. Параистория в школе : техника безопасности/Э.Н. Абдулаев // Преподавание истории в школе. -М.:Министерство образования Российской Федерации, 2006,N N9.-С.3
|
>16.
| Коляда І. Розвиток культури на українських землях наприкінці ХVІІІ ст. - у першій половині ХІХ ст. (Історія України, 9 клас)/І. Коляда, З. Шеремета // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N1.-С.24-30
|
>17.
| Комаров В. Роль образного мислення в процесі формування історичних знань учнів. Від фактів до понять. (На прикладі теми "Утворення Єгипетської держави". 6 кл.)/В. Комаров // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2008,N N4.-С.21-26
|
>18.
| Бережна Т. С. Опорні сигнали у викладанні історії/Т. С. Бережна // Все для вчителя. -Київ:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2008,N N3.-С.67-70
|
>19.
| Колективна творчість учителів (на допогу вчителеві історії). Випуск третій: творчі завдання, дидактичні ігри, вправи, задачі, диктанти... // Все для вчителя. -Київ:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2008,N N3.-С.47-66
|
>20.
| Іванова Н. І. Застосування умовно-графічної наочності на уроках історії як метод навчання/Н. І. Іванова // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 24.-С.14-18.
|
|
|