Поисковый запрос: <.>S=вчитель і учні<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19 |
>1.
| Горбунова О. Детдомовские дети и учитель: аспекти взаимоотношений/О. Горбунова // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2003,N N2.-С.74-76
|
>2.
| Лузина Л. Как помочь школьнику в жизненном самоопределении/Л. Лузина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2003,N N10.-С.24-27.
|
>3.
| Актуальна готовність вчителів до взаємодії з учнями/С.О.Мусатов, В.М.Зливков, Н.Н.Хомутиннікова, Н.В.Кузьменко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N2.-С.4-17
|
>4.
| Семенова Т. С. Распределение внимания учителя начальных классов между учащимися на уроке / Т. С. Семенова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N2.-С.40-44.
|
>5.
| Колесник Т. Оздоровлення стосунків педагога з учнями: Уроки психорегуляції/Т. Колесник // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N35 (вересень).-С.10-12
|
>6.
| Мерзлякова О. Учителі й учні: мистецтво діалогу. Практикум конструктивної педагогічної взаємодії/О. Мерзлякова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N43 (листопад).-С.10-21
|
>7.
| Хазанов П. А. От идей к технологиям взаимоотношений учителя и ученика: история и современность/П. А. Хазанов // Искусство и образование. -М., 2006,N N4.-С.71-79
|
>8.
| Медведская Е. И. Отражение отношений учитель-ученик в сознании педагогов/Е. И. Медведская // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2006,N N3.-С.87-100
|
>9.
| Точилина Т. В. Особенности отношений "ученик-учитель" у 10-12 -летних школьников/Т. В. Точилина // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N2.-С.44-55
|
>10.
| Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення /Я. Костін // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N2.-С.57-60
|
>11.
| Черненко Н. Творча співпраця вчителя й учня/Н. Черненко // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 35(вересень).-С.26-27
|
>12.
| Типові помилки молодих педагогів // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2010,N N 26.-С.11-13
|
>13.
| Хрипун В. Партнерська взаємодія учителя й учнів - ключ до саморозвитку успішного педагога/В. Хрипун // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1/2.-С.39-42
|
>14.
| Сатиренко А. "Кома в тебе якась дебільна", або Чому вчителі проявляють агресію до учнів/А. Сатиренко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2010,N N 22/24.-С.22-23.
|
>15.
| Цяцько А. Любов від парти до дошки/А. Цяцько // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2012,N N 8 (20 лютого).-С.10.
|
>16.
| Пушкарьова Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі/Т. О. Пушкарьова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 2.-С.26-27.
|
>17.
| Шкільний педагог як суб’єкт виховання/уклад. С. В. Мельник // Позакласний час. -київ:Редакція журналу "Позакласний час", 2012,N N 7/8.-С.53-55
|
>18.
| Баханов К. О. Ставлення учнів до діяльності вчителя/К. О. Баханов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 9.-С.2.
|
>19.
| Лавровська С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня/С. М. Лавровська // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 33.-С.2-7.
|
|