Поисковый запрос: <.>S=емоції дитини<.> |
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Щербина С. Розуміння невмотивованого учня/С. Щербина // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2002,N N34 (грудень).-С.1-3
|
>2.
| Филлиповская О. Главный секрет: Текст для родителей, направленный на преодоление страха у детей /О. Филлиповская // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N12 (декабрь).-С.30
|
>3.
| Битянова М. "Спасатели": Ролевая игра/М. Битянова // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N12 (декабрь).-С.46-48
|
>4.
| Чиркова О. Предпосылки школьной дезадаптации/О. Чиркова // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.90-94
|
>5.
| Тихонова М. Емоційна дезадаптація першокласників/М. Тихонова // Дайжест школа-парк педагогічних ідей та технологій. -Київ:"Плеяда", 2003,N N1.-С.108-111
|
>6.
| Курбанова З. Забезпечення емоційного комфорту/З. Курбанова, Г. Щербак // Палітра педагога. -К.:Видавництво "Світич", 2003,N N3.-С.21-22
|
>7.
| Охрімчук Р. Багатолика агресія/Р. Охрімчук // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N6.-С.4-7
|
>8.
| Зимина И.С. Детская агрессивность как предмет педагогического исследования/И.С. Зимина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2003,N N5.-С.14-18
|
>9.
| Маценко Ж. Мальовничий шлях духовності, або Прекрасне у дзеркалі дитячого сприймання/Ж. Маценко // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2003,N N27 (вересень).-С.8
|
>10.
| Кудрявцева Е. Дружба и взаимопомощь в старшем дошкольном возрасте/Е. Кудрявцева // Домашнее воспитание. -М.:ООО "Щербинская типография", 2003,N N4.-С.23-25.
|
>11.
| Журавлёв Д. Экзамен - способ проверки знаний или психологическое испытание?/Д. Журавлёв // Народное образование. -М.:Народное образование, 2003,N N4.-С.124-132
|
>12.
| Нємєц Г. Емоційний стан першокласників, його роль у навчально-виховному процесі та становленні особистості/Г. Нємєц // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N41 (листопад).-С.3-4.
|
>13.
| Шпак М. Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів/М. Шпак // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N9.-С.23-26
|
>14.
| Дербеньова Т. Сприйняття і вираження почуттів: Тренінгове заняття/Т. Дербеньова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N46 (грудень).-С.8-9
|
>15.
| Новикова Т. Что думают дети о смерти : страх смерти у детей/Т. Новикова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2003,N N7.-С.144-148.
|
>16.
| Мартыненко О.Б. Происхождение страхов у детей/О.Б. Мартыненко // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N2.-С.12-16
|
>17.
| Порох Л. Емоційні стани школярів під час навчально-виховного процесу: проблеми та можливості/Л. Порох // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N12.-С.39-40
|
>18.
| Степанова В. А. Выражение чувств и эмоциональных состояний у детей дошкольного возраста в рисунке человека и в рисунке семьи/В. А. Степанова // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N4/5.-С.80-89.
|
>19.
| Маценко Ж. Духовність людини та природне довкілля: Психологічні механізми взаємозв’язку/Ж. Маценко // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2004,N N4 (лютий).-С.25-26 (далі буде)
|
>20.
| Кравець Г. Емоції та спілкування/Г. Кравець // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2004,N N2.-С.21-23
|
|
|