Поисковый запрос: <.>S=здоров’язберігаюча педагогіка<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Загрійчук Л. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій/Л. Загрійчук // Початкова школа. -київ:Преса України, 2006,N N11.-С.1-4
|
>2.
| Юганова И. Охрана зрения детей на занятиях в дошкольном образовательном учреждении: методические рекомендации/И. Юганова // Детский сад от А до Я. -М.:"Детский сад от А до Я", 2006,N N2.-С.72-79
|
>3.
| Пушкарьова Т. Здоров’язберігаючий потенціал навчальних технологій/Т. Пушкарьова // Початкова школа. -київ:Преса України, 2006,N N10.-С.53-54
|
>4.
| Поуль В. Методичне забезпечення оздоров’ячої функції освіти/В. Поуль, Г. Челах // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2007,N N8.-С.79-80
|
>5.
| Омельченко С. Здоров’я людини та його джерела/С. Омельченко // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N7/8.-С.22-23
|
>6.
| Дьяков А. К. Айкидо как психолого-педагогическая технология поддержки развития детей младшего школьного возраста/А. К. Дьяков // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N4.-С.202-209
|
>7.
| Герчак Я. М. здоровьесберегающие технологии в современном вузе/Я. М. Герчак // Прикладная психология и психоанализ. -М.:Издательский дом МПА-Пресс, 2007,N №1.-С.62-66
|
>8.
| Буримская Д.В. Новый подход к обучению студентов в XXI веке/Д.В. Буримская // Педагогические науки. -Москва:"Компания Спутник+", 2007,N N1.-С.93-97
|
>9.
| Глебова Е.И. К вопросу о педагогических условиях здоровьесбережения студентов вуза/Е.И. Глебова // Педагогические науки. -Москва:"Компания Спутник+", 2007,N N1.-С.82-85
|
>10.
| Потьомкіна І. Успіх директора - успіх учителів - успіх учня - успіх школи/І. Потьомкіна // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 47(грудень).-С.12-16.
|
>11.
| Беличева С.А. К вопросу о здоровьесберегающих образовательных технологиях/С. А. Беличева // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоров’яье России", 2010,N N 1.-С.83-89
|
>12.
| Гурьев А. В. Внутришкольная работа по сохранению здоровья участников образовательного процесса/А. В. Гурьев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 5.-С.61-66.
|
>13.
| Левин Я. Н. Семнадцать уроков школьного воспитания/Я. Н. Левин // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 10.-С.56-64.
|
>14.
| Собяніна Г. Медико-педагогічні проблеми сучасного освітнього довкілля/Г. Собяніна // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.110-114
|
>15.
| Мовчан В. Здоров’язбережні компетентності учнів/В. Мовчан // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 18.-С.22-23.
|
>16.
| Дзятовская Е. Н. Здоровьесберегающий ресурс методической системы/Е. Н. Дзятовская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 1.-С.25-33.
|
>17.
| Здоров’язберігаюча педагогіка досвід перевірені часом її, цю унікальну педагогіку продукує національний еколого-натуралістичний центр України // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2011,N N 32 (27 липня - 3 серпня).-С.1-2, 6.
|
>18.
| Дубинка Л. Умови формування здоров’язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров’я/Людмила Дубинка, Антоніна Хмарна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 7.-С.61-68
|
>19.
| Мазченко А. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров’язбережувальних технологій/Алла Мазченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 7.-С.58-60
|
>20.
| Павленко Л. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров’ю/Лілія Павленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 7.-С.47-50
|
|
|