Поисковый запрос: <.>S=майбутній вчитель<.> |
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Блінова О.Є. Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування/О.Є. Блінова // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.97-104
|
>2.
| Бобрицька В. Здоров’я в ієрархії майбутніх учителів/В. Бобрицька // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N10.-С.66-69
|
>3.
| Кучерова Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя/Н. Кучерова, // Рідна школа. -К.:Преса України, 2004,N N1.-С.40-41
|
>4.
| Муртазаєва Е.М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів/Е.М. Муртазаєва // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2004,N N3.-С.69-76
|
>5.
| Кузнецова Е. А. Самоопределение будущих учителей/Е. А. Кузнецова // Мир образования - образование в мире. -Москва:Издательско-полиграфическая фирма "Воронеж", 2005,N N1.-С.149-154
|
>6.
| Никитюк С. Використання засобів навчання в системі заочної підготовки вчителів іноземних мов Великої Британії/С. Никитюк // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N10.-С.72-74
|
>7.
| Никифорова І. Педагогічна культура як складова фахової комунікативної культури майбутнього вчителя (теоретичний аналіз)/І. Никифорова // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N3.-С.52-55
|
>8.
| Филимонюк Л.А. Формирование проектной культуры будущего педагога/Л.А. Филимонюк // Высшее образование сегодня. -М.:"Роспечать", 2007,N N1.-С.54-56
|
>9.
| Монарьов Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя"/Р. Монарьов // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N4.-С.14-17
|
>10.
| Кузнєцова Г. П. Формування системи професійно-педагогічних знань і умінь у майбутніх словесників у процесі педагогічної практики за темою " Вивчення байки в 6 класі" на бінарному уроці/Г. П. Кузнєцова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -київ, 2007,N N5.-С.30-33
|
>11.
| Лебеденко Ю. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів /Ю. Лебеденко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2007,N N2.-С.73-79
|
>12.
| Мацько Д. Соціальний контекст формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів/Д. Мацько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2007,N N2.-С.80-87
|
>13.
| Дубинина М.П. Модель формирования инициативности будущего педагога с позиции " Я-концепции"/М.П. Дубинина // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N10.-С.92-98
|
>14.
| Сотська Г. І. Підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до навчання учнів основної школи художнього конструювання/Г. І. Сотська. - 2008
|
>15.
| Серняк О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів/О. М. Серняк. - 2008
|
>16.
| Сеньовська Н. Л. Підготовка майбутнього вчителя до професійної масорегуляції в процесі вивчення педагогічних дисциплін/Н. Л. Сеньовська. - 2008
|
>17.
| Трофименко А.О. Формування навчальних компетентностей у майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу/А.О. Трофименко. - 2008
|
>18.
| Морська Л.І. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/Л.І. Морська. - 2008
|
>19.
| Бугаєць Н.А. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до роботи з сім’єю учня/Н.А. Бугаєць. - 2002
|
>20.
| Мацук Л.О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до правового виховання молодших школярів/Л.О. Мацук. - 2002
|
|
|