Поисковый запрос: <.>S=мовлення<.> |
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Андрусишина Л. Психологічні характеристики сформованості операції класифікації у дітей із загальним недорозвитком мовлення/Л. Андрусишина // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N4.-С.37-40.
|
>2.
| Аханькова Е. Учим детей с ОНР (общим недоразвитием речи) творческому рассказыванию/ Е. Аханькова // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2002,N N12.-С.33-40
|
>3.
| Бадер В. І. Взаємозв’язок у розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів/В. І. Бадер . - 2004
|
>4.
| Батуев А.С. Психофизиологические аспекты формирования речи в онтогенезе. Вопросы и предложения/А.С. Батуев; Е.Б. Старовойтенко; С.В. Маланов; В.М. Розин // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N2.-С.50-68.
|
>5.
| Богачев Ю. Языковая ментальность личности/Ю. Богачев // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N3.-С.58-72.
|
>6.
| Буренко В. Особливості навчання усного мовлення/В. Буренко // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N №3.-С.4-6.
|
>7.
| Валігура О. Р. Лінгвокогнітивні і комунікативні основи фонетичної інтерференції (експериментально-фонетичне дослідження англійського мовлення українців)/О. Р. Валігура. - 2010
|
>8.
| Варій М. Й. Загальна психологія/М. Й. Варій. - 2007
|
>9.
| Гінзбург М. Система правил українського ділового та наукового стилю/М. Гінзбург // Урок української. -К.:Редакція журналу "Урок української", 2007,N N6.-С.15-16.
|
>10.
| Габулліна А. Дидактичний дискурс та його мовленнєві жанри/А. Габулліна // Мандрівець. -Тернопіль:Журнал "Мандрівець", 2005,N N2.-С.63-67
|
>11.
| Галайда Б. Формування навичок мовленнєвої діяльності/Б. Галайда // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2007,N N10.-С.59-62.
|
>12.
| Горовая Т.П. Голос как телесный феномен/Т.П. Горовая; Н.В. Курникова; А.В. Бездидько // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N2.-С.217-222.
|
>13.
| Загальна психологія/М. Д. Бойправ [та ін.] ; за ред. О. П. Щотки, О. П. Пісоцького, О. І. Нещерет Т. 2. - 2012
|
>14.
| Йешеньяк Й. Семантическая и фонологическая активация при порождении существительных и местоимений/Й. Йешеньяк, Г. Шриферс, А. Хантш // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N12.-С.13-15.
|
>15.
| Казахский педагогический институт имени Абая. Самосознание, речь и мышление/Министерство просвещение Казахской ССР. - 1981
|
>16.
| Калмикова Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати /Л. Калмикова, Н. Харченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N5.-С.5-7
|
>17.
| Калмикова Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема/Л. Калмикова // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N3.-С.10-13. №4.-С.10-12
|
>18.
| Калмикова Л Розвиток описового мовлення. Психолінгвістичний аналіз/Л Калмикова, Л. Порядченко // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.19-21
|
>19.
| Караванський С. Пошук українського слова, або боротьба за національне "Я"/С. Караванський. - 2001
|
>20.
| Карпіловська Є. Мова на повсякчас/Є. Карпіловська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2013,N N 6.-С.60-61.
|
|
|