Поисковый запрос: <.>S=мовлення<.> |
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Ляксо Е.Е. Акустические характеристики материнской речи, адресованной младенцам второго полугодия жизни/Е.Е. Ляксо, О.В. Челибанова, В.И. Галунов // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N5.-С.58-67.
|
>2.
| Орещук Т. Буде правильна вимова - буде правильне й письмо/Т. Орещук, С. Лебединець // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2003,N N5.-С.20-22
|
>3.
| Бадер В. І. Взаємозв’язок у розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів/В. І. Бадер . - 2004
|
>4.
| Чернов Д. Н. Влияние феномена близнецовости на речевое развитие детей-близнецов/Д. Н. Чернов // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N4/5.-С.93-99.
|
>5.
| Горовая Т.П. Голос как телесный феномен/Т.П. Горовая; Н.В. Курникова; А.В. Бездидько // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N2.-С.217-222.
|
>6.
| Трофименко Л. Граматична система мовлення дошкільників із ЗНМ/Л. Трофименко // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N4.-С.32-35.
|
>7.
| Матвєєва М. П. Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера /М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N9.-С.39-49.
|
>8.
| Любина Г. А. Детская речь: "нормы" и диагностика речевого развития/Г. А. Любина // Ребенок в детском саду. -М.:ООО Издательский дом "Воспитание дошкольников", 2004,N N2.-С.22-27.
|
>9.
| Габулліна А. Дидактичний дискурс та його мовленнєві жанри/А. Габулліна // Мандрівець. -Тернопіль:Журнал "Мандрівець", 2005,N N2.-С.63-67
|
>10.
| Седых А. Жизнь в гармонизирующих ритмах/А. Седых // Дитина. -К.:Асоціація Вальдорфських ініціатив в Україні, 2003,N N1/2 (січень/лютий).-С.14-15
|
>11.
| Максименко С. Д. Загальна психологія/С. Д. Максименко. - 2008
|
>12.
| Варій М. Й. Загальна психологія/М. Й. Варій. - 2007
|
>13.
| Загальна психологія/М. Д. Бойправ [та ін.] ; за ред. О. П. Щотки, О. П. Пісоцького, О. І. Нещерет Т. 2. - 2012
|
>14.
| Романенко Ю. Засвоєння жанрово-стилістичних різновидів опису на уроках мови/Ю. Романенко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. -К.:Редакція журналу "Дивослово", 2006,N N11.-С.6-11
|
>15.
| Корнійко І. В. Звертання як динамічний засіб вираження зверненості мовлення (на матеріалі сучасної німецької мови)/І. В. Корнійко. - 2000
|
>16.
| Пфлюгер Ф. Зорати грунт своєї душі для зерен майбутнього/Ф. Пфлюгер // Дитина. -К.:Асоціація Вальдорфських ініціатив в Україні, 2003,N N1/2 (січень/лютий).-С.12-13
|
>17.
| Курникова Н.В. Интонация как особая единица в смысловом и эмоциональном поле общения/Н.В. Курникова; А.В. Бездидько; Э.Д. Телегина, В.В. Гагай // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N2.-С.222-227.
|
>18.
| Харитонова И. Информация, язык и развитие личности : философский аспект/И. Харитонова // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N3.-С.46-57.
|
>19.
| Львова С. И. Коммуникативно-деятельностный подход как достижение современной методики преподавания русского языка/С. И. Львова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2013,N N 7.-С.3-9.
|
>20.
| Валігура О. Р. Лінгвокогнітивні і комунікативні основи фонетичної інтерференції (експериментально-фонетичне дослідження англійського мовлення українців)/О. Р. Валігура. - 2010
|
|
|