Поисковый запрос: <.>S=мовлення<.> |
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Караванський С. Пошук українського слова, або боротьба за національне "Я"/С. Караванський. - 2001
|
>2.
| Тарасов Л. В. Я - людина. 1 клас/Л. В. Тарасов, Т. Б. Тарасова Ч. 1: Людина красива. - 2001
|
>3.
| Пашукова Т. І. Практикум із загальної психології/Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов ; за ред. Пашукової. - 2000
|
>4.
| Нємов, Роберт Семенович Психологія. Кн. 1:Загальні основи психології
|
>5.
| Варій М. Й. Загальна психологія/М. Й. Варій. - 2007
|
>6.
| Аханькова Е. Учим детей с ОНР (общим недоразвитием речи) творческому рассказыванию/ Е. Аханькова // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2002,N N12.-С.33-40
|
>7.
| Йешеньяк Й. Семантическая и фонологическая активация при порождении существительных и местоимений/Й. Йешеньяк, Г. Шриферс, А. Хантш // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N12.-С.13-15.
|
>8.
| Качур О. Психолінгвістика на уроці/О. Качур // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N6 (лютий).-С.1-6
|
>9.
| Калмикова Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема/Л. Калмикова // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N3.-С.10-13. №4.-С.10-12
|
>10.
| Пивоварцева Н. Обстеження мовлення школярів /Н. Пивоварцева // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N1.-С.28-33.
|
>11.
| Семаго Н.Я. Развитие речи ребенка раннего возраста : Советы родителям/Н.Я. Семаго // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. -М.:Школьная пресса, 2003,N N1.-С.52-58.
|
>12.
| Калмикова Л Розвиток описового мовлення. Психолінгвістичний аналіз/Л Калмикова, Л. Порядченко // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.19-21
|
>13.
| Піроженко Т. Чи не спрощуємо можливості дитини?/Т. Піроженко // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2003,N N5.-С.10-11
|
>14.
| Орещук Т. Буде правильна вимова - буде правильне й письмо/Т. Орещук, С. Лебединець // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2003,N N5.-С.20-22
|
>15.
| Калмикова Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати /Л. Калмикова, Н. Харченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N5.-С.5-7
|
>16.
| Пфлюгер Ф. Зорати грунт своєї душі для зерен майбутнього/Ф. Пфлюгер // Дитина. -К.:Асоціація Вальдорфських ініціатив в Україні, 2003,N N1/2 (січень/лютий).-С.12-13
|
>17.
| Седых А. Жизнь в гармонизирующих ритмах/А. Седых // Дитина. -К.:Асоціація Вальдорфських ініціатив в Україні, 2003,N N1/2 (січень/лютий).-С.14-15
|
>18.
| Терлецька Л. Шкільна психодіагностика/Л. Терлецька // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N4(Шкільна психодіагностика).-С.117
|
>19.
| Леонтьев А.Н. Психология речи (неизданная лекция 1935 года)/А.Н. Леонтьев; Т.Н. Ушакова; А.С. Батуев, В.И. Галунов, Е.Е. Ляксо; Е.Б. Старовойтенко; В.М. Розин // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N2.-С.31-41.
|
>20.
| Ушакова Т.Н. Проблема психологии речи в трудах А.Н.Леонтьева /Т.Н. Ушакова; А.С. Батуев, В.И. Галунов, Е.Е. Ляксо; Е.Б. Старовойтенко; С.В. Маланов // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N2.-С.41-50.
|
|
|