Поисковый запрос: <.>S=навчання профільне<.> |
Общее количество найденных документов : 135
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Бахурина Е. С. Учебная мотивация и социально-психологическая адаптация учащихся профильных десятых классов/Е. С. Бахурина, О. А. Прутьянова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N2.-С.24-33.
|
>2.
| Репнова Т. Психологічне дослідження в системі профільного навчання /Т. Репнова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N1(січень).-С.5-11.
|
>3.
| Моргун В. Ф. Обдаровані діти чи обдарування дітей, або Профілювання без профанування/В. Ф. Моргун, Ю. С. Мироненко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2006,N N1.-С.2-11
|
>4.
| Моргун В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти/В. Моргун // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N1.-С.1 - 5
|
>5.
| Липова Л. Профільне навчання: до питання становлення/Л. Липова, В. Малишева // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2006. т.Том9,N N1.-С.111-116
|
>6.
| Пастух Л. В. Психологічний супровід профільного навчання/Л. В. Пастух // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N15(серпень).-С.21-28
|
>7.
| Лаврінова О. А. Готовність до профільного навчання/О. А. Лаврінова, // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.3-6
|
>8.
| Лаврінова О. А. Психологічний супровід профільного навчання/О. А. Лаврінова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.6-9
|
>9.
| Воронкевич Н. В. Зміст профорієнтаційної роботи/Н. В. Воронкевич // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.9-10
|
>10.
| Воронкевич Н. В. Адаптація 10-класників до навчання у профільних класах/Н. В. Воронкевич // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.11-13
|
>11.
| Воронкевич Н. В. Допомога дітям "групи ризику" у професійному самовизначенні/Н. В. Воронкевич // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.17-21
|
>12.
| Сухоставська М. А. Модель психологічного супроводу профільного навчання/М. А. Сухоставська // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.22-23
|
>13.
| Кузнєцова О. І. На шляху до вибору або майстрами не народжуються (психологічний супровід допрофільної підготовки)/О. І. Кузнєцова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.24-26
|
>14.
| Світлична Н. А. Вибір майбутньої професії та роль сім’ї у цьому процесі/Н. А. Світлична // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N16(серпень).-С.27-29
|
>15.
| Гуріна О. Карта-профіль "Готовність до профільного навчання"/О. Гуріна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N34 (вересень).-С.8-11
|
>16.
| Габриелян О. С. Теория и практика элективных курсов/О. С. Габриелян // Химия в школе. -М.:Центрхимпресс, 2006,N N4.-С.2-4
|
>17.
| Загорулько Л. Організація профільного навчання в основній школі Австрії/Л. Загорулько // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N3.-С.22-25.
|
>18.
| Метелкин Д. А. Диагностика учебно-методической готовности учащихся к профильному обучению ( на примере профильного обучения иностранному языку)/Д. А. Метелкин, Н. В. Дмитриева // Педагогическая диагностика. -М.:Народное образование, 2006,N N4.-С.82-89
|
>19.
| Концепція профільного навчання у старшій школі // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N4.-С.2-7
|
>20.
| Рудніцький В. Використання ЕОМ у процесі реалізації предметно-профільних інтегрованих курсів у середніх профільних закладах/В. Рудніцький // Фізика та астрономія в школі. -Київ:МОН України, Академія педагогічних наук України, 2006,N N4.-С.48-50
|
|
|