Поисковый запрос: <.>S=обдаровані діти<.> |
Общее количество найденных документов : 183
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Данилова Л. Н. Одаренные школьники: обучениев германоязычных странах/Л. Н. Данилова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 1.-С.220-226.
|
>2.
| Порох Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми/Л. Порох, Н. Осінна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.39-42
|
>3.
| Синягина Н. Ю. О некоторых острых проблемах развития одаренности: наука и практика/Н. Ю. Синягина // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.143-150
|
>4.
| Зайцева Н. В. Возможности исследовательской деятельности в развитии одаренности/Н. В. Зайцева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.138-143
|
>5.
| Овчаренко Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки/Н. І. Овчаренко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 4.-С.40-41.
|
>6.
| Третяк Т. М. Психологічні труднощі обдарованих дітей у сім’ї/Т. М. Третяк // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 9.-С.44-49.
|
>7.
| Кузьменко В. Х. Провідні методологічні підходи проблеми виявлення обдарованості дитини дошкільного віку/В. Х. Кузьменко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 9.-С.11-16.
|
>8.
| Михайлик Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини/Л. В. Михайлик // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 4.-С.7-11.
|
>9.
| Завгородня Н. М. Виховна робота як ефективна умова розв’язання проблеми соціалізації обдарованих учнів у загальноосвітніх навчальних закладах/Н. М. Завгородня // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 9.-С.60-65.
|
>10.
| Пальцева І. В. Робота з обдарованими дітьми/І. В. Пальцева // Хімія. -Харків:Основа, 2011,N N 15/16.-С.16-25.
|
>11.
| Моляко В. Творча та інтелектуальна обдарованість у структурі особистості професіонала/В. Моляко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 12.-С.7-12.
|
>12.
| Давиденко А. А. Творчість як процес гармонізації системи/А. А. Давиденко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.78-85
|
>13.
| Григорова Л.С. Організація соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні (перша половина ХХ ст.))/Л. С. Григорова. - 2012
|
>14.
| Актуальні діалоги № 2 // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 11.-С.Вкладка. - С. 16/1-16/16.
|
>15.
| Карпова С. И. Модель образовательного учреждения для работы с одаренными детьми/С. И. Карпова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 7.-С.20-27
|
>16.
| Кришталеві джерела/упор. І. Неживий ; худож. Б. Шевченко. - 2010
|
>17.
| Суходимцева А. П. Одаренные дети: практика педагогического проектирования/А. П. Суходимцева // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 5.-С.14-17.
|
>18.
| "Кришталеві джерела". 2010/упоряд. В. Ічнянець. - 2010
|
>19.
| Тлінне й вічне/М. Груць [та ін.]. - 2009
|
>20.
| Семенов І.М. Формування інтелектуально-рефлекторної конкуретної здібності обдарованих учнів як складової частини їх людського капіталу/І. М. Семенов // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 3
|
|
|