Поисковый запрос: <.>S=обдаровані діти<.> |
Общее количество найденных документов : 183
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Дубынин И.А. Особенности социальной адаптации художественно одаренных учащихся/И.А. Дубынин // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2004,N N1.-С.22-27
|
>2.
| Голубева С.А. Программа факультативного курса физики для работы с одарёнными детьми/С.А. Голубева // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N10.-С.34-39
|
>3.
| Маркелов Е.В. Организация школы для особо одаренных детей и подростков/Е.В. Маркелов, В.С. Юркевич // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2004,N N2.-С.92-96
|
>4.
| Замліла Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі/Н. С. Замліла // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N9.-С.32-
|
>5.
| Докшина Н. Робота з обдарованими та здібними дітьми /Н. Докшина, С. Кошель // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N44(листопад).-С.20-22.
|
>6.
| Гнатюк О.В. Теоретичний аналіз проявів обдарованості молодших школярів у навчанні/О.В. Гнатюк; О.М. Лукашевич; Н.Л. Юган, О.А. Марусенко, А.В. Ковальова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N10.-С.71-73
|
>7.
| Розділ 3. Особливості психолочічного супроводу дітей з особливостями розвитку та обдарованих дітей // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N1 ( Психологічний супровід школяра).-С.86-125
|
>8.
| Сопіна Л.В. Система науково-методичної роботи з обдарованими дітьми/Л.В. Сопіна // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N9.-С.5-17
|
>9.
| Захарченко Л.А. Розвиток дитячої обдарованості в процесі виховної роботи/Л.А. Захарченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N9.-С.17-23
|
>10.
| Кондратенко Л.О. Погані оцінки обдарованої дитини/Л.О. Кондратенко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N9.-С.39-41
|
>11.
| Дубова Т. Обдарована дитина в школі: Вивчення кола референтних осіб /Т. Дубова; Г. Глушак; В. Петрище // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N45 (грудень).-С.17-19
|
>12.
| Аніскіна Н. Педагогічна підтримка обдарованості/Н. Аніскіна // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N10(Аніскіна Н. Психологічна підтримка обдарованості).-С.1-128
|
>13.
| Овсієнко Я.М. Дитяча обдарованість - від ідеї до практики/Я.М. Овсієнко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N9.-С.2-5
|
>14.
| Система пошуку обдарованих учнів сучасними психодіагностичними методами: авторська програма // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N43 (листопад).-С.5-15
|
>15.
| Коноплева Н. Легко ли быть вундеркиндом?/Н. Коноплева // Директор школи. Україна. -київ:Директор школи.Україна, 2004,N N3.-С.64-69
|
>16.
| Принципы, по которым можно создать программу для развития одаренности // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N5.-С.7-10
|
>17.
| Голуб Т.К. Обдарована дитина (матеріали до педради)/Т.К. Голуб // Управління школою. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2004,N N14(62).-С.25-30
|
>18.
| Текекс К. Многогранность одаренности/К. Текекс // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N3.-С.46-52
|
>19.
| Шумакова Н. Б. Влияние представлений родителей об обучении на развитие одаренности у детей/Н. Б. Шумакова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N2.-С.119-127.
|
>20.
| Панфилов А. Подготовка учителя к работе с одаренными детьми /А. Панфилов, // Педагогика. -М.:Педагогика, 2004,N N2.-С.99-101
|
|
|