Поисковый запрос: <.>S=освіта шкільна<.> |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Корсакова О. Зміст сучасної шкільної освіти/О. Корсакова, С. Трубачова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід, 2006.-С.3-11
|
>2.
| Гликман И. З. Основные парадигмы образования/И. З. Гликман // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2005,N N6.-С.15-24
|
>3.
| Ващенко Л. Концепція інноваційного розвитку загальної середньої освіти (регіональний аспект)/Л. Ващенко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2006,N N1.-С.14-21
|
>4.
| Бродський Я. Про стандартизацію шкільної освіти/Я. Бродський, О. Павлов // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N3.-С.10-14.
|
>5.
| Бондар С. Оновлення змісту освіти і процесу навчання у школі: сучасні тенденції/С. Бондар, В. Бондар // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N4.-С.8-12
|
>6.
| Федоренко О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект"/О. Федоренко // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N12.-С.48-47.
|
>7.
| Савченко О. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти/О. Савченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N4.-С.2-6
|
>8.
| Середня освіта. Про проведення апробації навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів у 2006/07 - 2007/08 навчальних роках // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N11.-С.3-32
|
>9.
| Савченко О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти/О. Я. Савченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2007,N N2.-С.26-33
|
>10.
| Сотниченко В. Демократичність у шкільній освіті, або імперативний аспект методів навчання/В. Сотниченко // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2007,N N5.-С.13-15
|
>11.
| Середня освіта. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/08 начальному році. Українська література, українська мова, зарубіжна література, іноземні мови, художньо-естетичний цикл, мови і літератури національних меншин // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N19/20/21.-С.9-91
|
>12.
| Калина И. Четыре условия качественного образования/И. Калина // Народное образование. -М.:Народное образование, 2007,N N4.-С.23
|
>13.
| Середня освіта: Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/08 навчальному році (продовження) // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N22/23/24.-С.12-96.
|
>14.
| Середня освіта: Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/08 навчальному році (продовження). Трудове навчання та креслення. Фізична культура. Природознавство // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N25.-С.3-16
|
>15.
| Архипов В. DRESS-GODE в системе отечественного образования/В. Архипов // Народное образование. -М.:Народное образование, 2007,N N8.-С.52-54
|
>16.
| Шкільна історична освіта на сучасному етапі [спецвипуск] // Історія України. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 29(серпень).-С.3-24
|
>17.
| Гузик М. Педагогічна система М. П. Гузика/М. Гузик // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 25(червень).-С.3-21
|
>18.
| Шкільна географічна освіта у 2010 / 2011 навчальному році // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 33(вересень).-С.1-11
|
>19.
| Андриевский Б.М. Теоретические основы прогнозирования развития системы/Б. М. Андриевский
|
>20.
| Лебедев О. Е. Педагогические возможности "школы ступеней"/О. Е. Лебедев // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 2.-С.165-173.
|
|
|