Поисковый запрос: <.>S=практична психологія<.> |
Общее количество найденных документов : 255
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Практикум по возрастной психологии/Под ред. Л. А. Головей, Е. Ф. Рыбалко. - 2006
|
>2.
| Микляева А. В. Школьная тревожность: Диагностика, профилактика, коррекция/А. В. Микляева, П. В. Румянцева. - 2006
|
>3.
| Козлов Н. И. Истинная правда, или Учебник для психолога по жизни/Н. И. Козлов. - 2004
|
>4.
| Бондаренко А. Ф. Психологическая помощь: теория и практика/А. Ф. Бондаренко. - 2007
|
>5.
| Методы эффективной психокоррекции/Сост. К. В. Сельченок. - 2003
|
>6.
| Тарутіна З. Психологія і точні науки - перспективний кластер нового століття/З. Тарутіна // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2003. т.Том6,N N1.-С.84-89
|
>7.
| Орлов А.Б. А.Н.Леонтьев - Л.С.Выготский : очерк развития схизиса/А.Б. Орлов // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2003,N N2.-С.70-85
|
>8.
| Копець Л. Формування просоціальної поведінки з роботи зі студентами, котрі опановують допомогаючі професії/Л. Копець, В. Гордієнко // Соціальна політика і соціальна робота. -К.:Міжнародний благодійний фонд "Дослідницький центр соціальної політики", 2002,N N3/4 (23/24).-С.117-131
|
>9.
| Фурман А.В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології/А.В. Фурман // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N4.-С.23-27
|
>10.
| Дозвольте представити: тренінг // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2003,N N26 (вересень).-С.6-7
|
>11.
| Тур Р. За мир і злагоду: Соціально-психологічний тренінг для педагогів/Р. Тур // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N36 (вересень).-С.1-9
|
>12.
| Журов В. Проблеми і засади практичної тифлопсихології/В. Журов // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N3.-С.9-12.
|
>13.
| Баб’як Т. Тренінг спілкування "Дозволь собі бути щасливим": Інтеравтивні методи корекційного впливу на поведінку дитини/Т. Баб"як, І. Корнієнко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N38 (жовтень).-С.вкладка
|
>14.
| Баб’як Т. Групи взаємодопомоги в сучасній школі - міф чи реальність?: Інтерактивні методи корекційного впливу на поведінку дитини/Т. Баб"як, І. Корнієнко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N38 (жовтень).-С.вкладка
|
>15.
| Ткачева Р.В. Коррекция и развитие межличностных взаимоотношений в системе "ребенок" - "сверстники" - "взрослые":Из опыта работы/Р.В. Ткачева // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N6.-С.52-60 (далі буде)
|
>16.
| Савчук О.М. Об’єктивізація впливу тренінгу асертивності на психологічний стан жінок, які зазнали насильства/О.М. Савчук // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N6.-С.74-76
|
>17.
| Рудніцька І. Профілактика та корекція відхілень в особистісному розвитку/І. Рудніцька // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.37-45
|
>18.
| Рудніцька І. Психодіагностика відхілень в особистісному розвитку/І. Рудніцька // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.46-55
|
>19.
| Асмолов А.Г. Практическая психология и проектирование вариативного образования в России: от парадигмы конфликта к парадигме толерантности/А.Г. Асмолов // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2003,N N4.-С.3-12
|
>20.
| Тихонов А.П. Соционический подход к профессиографическому исследованию/А.П. Тихонов, Л.Н. Колодий // Соционика, ментология и психология личности, 2003,N N4.-С.5-30
|
|
|