Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=професійний розвиток педагога<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.

Игнатьева Г. А. Ситуационно-позиционная модель профессионального развития педагога/Г. А. Игнатьева // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N5.-С.4-17
2.

Чернікова Т. Нова організаційна культура та команда однодумців/Т. Чернікова // Підручник для Директора. -київ:Плеяди, 2007,N N7.-С.4-20
3.

Федоренко В. "Ми працю любимо, що в творчість перейшла...": Проведено п’яті чернігівські педагогічні зустрічі. Спецвипуск/В. Федоренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N7.-С.3-127
4.

Шеховцова Л. Ф. Профессионально важные качества учителя и личностно-ориентированная парадигма в педагогике/Л. Ф. Шеховцова // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N8.-С.4-27
5.

Орлова Н. В. Проблема образовательного знания в контексте проектирования деятельностного содержания профессионального развития педагога/Н. В. Орлова // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N7....-С.77-87
6.

Золотухина И. Уровень готовности педагога к воспитательной деятельности/И. Золотухина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2007,N N7.-С.9-16
7.

Игонина М. В. Анализ затруднений педагогического общения молодого учителя/М. В. Игонина // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N3.-С.131-140
8.

Сорочан Т. Створити освітній простір професійного розвитку/Т. Сорочан // Управління освітою. -К.:Перше вересня, 2010,N N 17(вересень).-С.13-16
9.

Агапова Е. Н. Оценка потенциала как фактор управления карьерой персонала/Е. Н. Агапова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 6.-С.113-122.
10.

Платохіна Н. Імідж вихователя-методиста дошкільного закладу/Н. Платохіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011,N N 1.-С.40-50
11.

Леньков С. Л. Защитно-совладающее поведение как фактор профессионального здоровья и эффективности работы учителя/С. Л. Леньков, А. К. Зиньковский, А. В. Антоновский // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2011,N N 1.-С.23-36
12.

Казарина В. В. Инновационная деятельность учителя как фактор преодоления личностно-профессиональных деформаций/В. В. Казарина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 9.-С.3-9.
13.

Макарова Г. Г. Професійний розвиток майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки/Г. Г. Макарова. - 2015
14.

Ковальчук О.А. Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності/О. А. Ковальчук. - 2013
15.

Культурологічна складова професійного розвитку педагога/Національна академія педагогічних наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Відділ виховних систем у педагогічній освіті. - 2012
16.

Костіна Л. С. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії/Л. С. Костіна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 2.-С.163-168
17.

Сегеда Н. А. Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія/Н. А. Сегеда. - 2011
 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 75929
Число посетителей 832
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя