Поисковый запрос: <.>S=психологія творчості<.> |
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Галанов А. Як пройти атестацію : поради психолога/А. Галанов // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2005,N N1/4.-С.46-54.
|
>2.
| Хрипункова Л. Як підтримувати творчість учнів?/Л. Хрипункова // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.66-71.
|
>3.
| Гусакова М. П. Эдвард Боно и все, все, все...(Психология творчества в картинках)/М. П. Гусакова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N4.-С.9-11
|
>4.
| Полякова Г. Шляхи в творчість/Г. Полякова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N39 (жовтень).-С.1-4
|
>5.
| Брам Т. Школа забутих мистецтв/Т. Брам // Шкільний світ, 2003,N N21 (червень).-С.8-9
|
>6.
| Музика О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання/О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 7.-С.1-6.
|
>7.
| Коваленко В. М. Формування образного мислення в обдарованих учнів основної та старшої школи засобами художньої літератури/В. М. Коваленко. - 2004
|
>8.
| Зорин С. С. Формирование творческого потенциала у школьников и студентов/С. С. Зорин // Мир образования - образование в мире. -Москва:Издательско-полиграфическая фирма "Воронеж", 2005,N N1.-С.142-149.
|
>9.
| Матюшкина А. А. Феноменология решения творческой проблемы/А. А. Матюшкина // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2013,N N 3.-С.46-59.
|
>10.
| Айламазьян А. М. Феномен телесности личности в танцевальных практиках/А. М. Айламазьян, Н. Ю. Шувалова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2010,N N 5.-С.71-82.
|
>11.
| Китаев-Смык Л. А. Факторы напряженности творческого процесса/Л. А. Китаев-Смык // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N3.-С.69-82
|
>12.
| Моляко В.О. Технічна творчість і її структура/В.О. Моляко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2003,N N6.-С.2-4.
|
>13.
| Шандрук С. Теоретична модель розвитку професійних творчих здібностей особистості практичного психолога/С. Шандрук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2015,N N 4.-С.107-122.
|
>14.
| Олексюк В. Творчий потенціал особистості як змістовий аспект її життєвого шляху/В. Олексюк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2006,N N3.-С.85-99
|
>15.
| Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/О. Писаренко // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.51-59.
|
>16.
| Губенко А. В. Творчество: деятельность, язык, социум/А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 10.-С.8-13
|
>17.
| Кошелев В. И. Творчество как условие формирования целостной личности/В. И. Кошелев, А. М. Карпяк // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецк:Донецький державний інститут штучного інтелекту. відділ у справах релігій Донецької обласної державної адміністрації, 2004,N N2.-С.138-141.
|
>18.
| Губенко А. В. Творческая кентавристика как наука о сочетании несочетаемого/А. В. Губенко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 3.-С.2-7.
|
>19.
| Мойсеєнко Л. А. Творче математичне мислення: психологічна сутність/Л. А. Мойсеєнко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N7.-С.20-29
|
>20.
| Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/Н. Настенко // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.18-29.
|
|
|