Поисковый запрос: <.>S=підготовка майбутніх вчителів<.> |
Общее количество найденных документов : 186
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Дубинина В. "Я б остался на селе... пусть меня научат". Студенты педагогического вуза учатся руководить школьным производством, вести трудовое воспитание подростков/В. Дубинина; К. Ефремов; В. Кузнецов // Народное образование. -М.:Народное образование, 2007,N N6.-С.224-229
|
>2.
| Маслова Т. А. Эмоционально-ценностный компонент подготовки будущих педагогов/Т. А. Маслова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2008,N N8.-С.50-57
|
>3.
| Васильковська К. М. Формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін/К. М. Васильковська. - 2006
|
>4.
| Дівінська Н. О. Формування у студентів філологічних факультетів професійних умінь проведення навчально-педагогічних ігор/Н. О. Дівінська . - 2006
|
>5.
| Кононко О. Л. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення/О. Л. Кононко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.240-247
|
>6.
| Лола В. Г. Формування технологічної культури майбутніх учителів трудового навчання/В. Г. Лола. - 2003
|
>7.
| Манчуленко Л. В. Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики/Л. В. Манчуленко. - 2006
|
>8.
| Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки/Т. Саєнко // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N12.-С.5-8.
|
>9.
| Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя/Т. Саєнко // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N9.-С.28-31
|
>10.
| Мінасян А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів/А. Мінасян // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2005,N N1.-С.76-81
|
>11.
| Кацова Л. І. Формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики/Л. І. Кацова. - 2005
|
>12.
| Проценко І. І. Формування професійних компетентностеймайбутніх учителів Нової української школи у процесі педагогічної практики /І. І. Проценко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2021,N № 1.-С.132-141
|
>13.
| Чередниченко Л.А. Формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/Л. А. Чередниченко. - 2012
|
>14.
| Ростовська Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії/Ю. О. Ростовська. - 2016
|
>15.
| Ростовська Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/Ю. О. Ростовська. - 2005
|
>16.
| Бернвальдт Т. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення/Т. Бернвальдт // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.60-64
|
>17.
| Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій/С. А. Раков. - 2005
|
>18.
| Калюжна Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності"/Т. Г. Калюжна // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2008,N N3/4.-С.100-106.
|
>19.
| Фалько М. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музики у вищих педагогічних закладах освіти/М. І. Фалько. - 2005
|
>20.
| Харченко П. В. Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта/П. В. Харченко . - 2004
|
|
|