Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=соціологічні дослідження<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Сірий Є. В. Соціологія: загальна теорія, історія розвитку, спеціальні та галузеві теорії/Є. В. Сірий. - 2004
2.

Лукашевич М. П. Соціологія: Загальний курс/М. П. Лукашевич, М. В. Туленков. - 2004
3.

Соціологія/С. О. Макеєв, В. П. Чорноволенко, В. Л. Оссовський та ін.; за ред. С. О. Макеєва. - 2003
4.

Сарібіатов О. Соціологічні дослідження якості освіти/О. Сарібіатов // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N6(лютий).-С.7-11
5.

Уотлинг Б. Контрольные вопросы для проведения оценки деятельности персонала/Б. Уотлинг. - 2002
6.

Полезе А. Дослідження різної природи незаконних трансакцій в Україні/А. Полезе // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2010,N N 3.-С.52-70
7.

Соціологія/С. О. Макеєв, В. П. Чорноволенко, В. Л. Оссовський та ін.; за ред. С. О. Макеєва. - 2008
8.

Слющинський Б. Етнонаціональна культура населення українського Приазов'я/Б. Слющинський // Соціальна психологія. Український науковий журнал. -київ:Центр соціальних комунікацій, 2011,N N 5.-С.104-111.
9.

Артімонова Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення/Т. Артімонова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 4.-С.109-116
10.

Сидоров М. Використання параданих у соціологічних дослідженнях/М. Сидоров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2011,N № 4.-С.198-208
11.

Гудков Л. Доверие в России: смысл, функции, структура/Л. Гудков // Новое литературное обозрение. -М.:"НЛО", 2012,N N 5.-С.249-280.
12.

Пігіда А. Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.159-168.
13.

Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки/Київський Національний університет імені Тараса Шевченка № 4 (29). - 2015
 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 68573
Число посетителей 1040
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя