Поисковый запрос: <.>S=соціологічні дослідження<.> |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13 |
>1.
| Сірий Є. В. Соціологія: загальна теорія, історія розвитку, спеціальні та галузеві теорії/Є. В. Сірий. - 2004
|
>2.
| Лукашевич М. П. Соціологія: Загальний курс/М. П. Лукашевич, М. В. Туленков. - 2004
|
>3.
| Соціологія/С. О. Макеєв, В. П. Чорноволенко, В. Л. Оссовський та ін.; за ред. С. О. Макеєва. - 2003
|
>4.
| Сарібіатов О. Соціологічні дослідження якості освіти/О. Сарібіатов // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N6(лютий).-С.7-11
|
>5.
| Уотлинг Б. Контрольные вопросы для проведения оценки деятельности персонала/Б. Уотлинг. - 2002
|
>6.
| Полезе А. Дослідження різної природи незаконних трансакцій в Україні/А. Полезе // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2010,N N 3.-С.52-70
|
>7.
| Соціологія/С. О. Макеєв, В. П. Чорноволенко, В. Л. Оссовський та ін.; за ред. С. О. Макеєва. - 2008
|
>8.
| Слющинський Б. Етнонаціональна культура населення українського Приазов'я/Б. Слющинський // Соціальна психологія. Український науковий журнал. -київ:Центр соціальних комунікацій, 2011,N N 5.-С.104-111.
|
>9.
| Артімонова Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення/Т. Артімонова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 4.-С.109-116
|
>10.
| Сидоров М. Використання параданих у соціологічних дослідженнях/М. Сидоров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2011,N № 4.-С.198-208
|
>11.
| Гудков Л. Доверие в России: смысл, функции, структура/Л. Гудков // Новое литературное обозрение. -М.:"НЛО", 2012,N N 5.-С.249-280.
|
>12.
| Пігіда А. Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.159-168.
|
>13.
| Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки/Київський Національний університет імені Тараса Шевченка № 4 (29). - 2015
|
|