Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=соціологія -- методи досліджень<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Голубович І. Біографія як соціокультурний феномен: методологія аналізу в гуманітарному знанні/І. Голубович // Філософська думка. -К.:Редакція часопису "Філософська думка", 2008,N N4.-С.122-135
2.

Тощенко Ж. Охлократія: відродження феномена?/Ж. Тощенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N2.-С.26-36.
3.

Подшивалкіна В. З приводу застосування якісних методів у соціології, або Який досвід ми вивчаємо?/В. Подшивалкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N4.-С.197-206
4.

Погосян В. Модернізація як чинник збереження соціального гомеостазу/В. Погосян // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2009,N N2.-С.96-102
5.

Матусевич В. Неконсистентний і маргінальний- два визначення одного статусу/В. Матусевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2009,N N2.-С.104-112
6.

Нікітіна Т. Теоретична та емпірична інтерпретація і операціоналізація поняття "валідність"/Т. Нікітіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2009,N N2.-С.113-129
7.

Кутуєв П. Проблематика сучасного соціологічного теоретизування/П. Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2009,N N2.-С.144-165
8.

Іващенко О. Про анатомію економічної нерівності в сучасній Україні: соціологічні досліди/О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.29-55.
9.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси: об’єкт і суб’єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.3-23
10.

Костенко Н. Знання про смисли: методології глибини та поверхні/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2011,N № 4.-С.3-31
11.

Пігіда А. Про важливість коректного округлення кількості респондентів при побудові вибірки/Антон Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.150-159
12.

Дембіцький С. Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень/Сергій Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.160-174
13.

Социально-экономические проблемы информационного общества /Под ред. д.э.н., проф. Л. Г. Мельник. - 2005
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 5291
Число посетителей 285
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя