Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=уроки літератури<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.


    Барчан, Л.
    Інтегрований урок: література і математика ( Повторення та узагальнення знань із тем " Фольклор", " Літературна казка", розв’язання текстових задач. 5 клас) [Текстььь] / Л. Барчан, В. Коваленко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 24-26 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: Міжпредметні зв’язки
   уроки літератури

   Уроки математики



Доп.точки доступа:
Коваленко, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

2.
83
О-76


    Остапчук, Валентина.
    Акмеологічний підхід до уроку літератури [Текст] / В. Остапчук // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 7-9.
ББК 83
Рубрики: Уроки літератури
фывфывфыв:
комунікативна культура -- самовдосконалення -- організація уроку


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

3.
83.3(4УКР)р10
С 48


    Слотницька, Ірина.
    Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою" [Текст] / І. Слотницька // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 21-24
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання літератури
   Уроки літератури

фывфывфыв:
рефлексія діяльності


Доп.точки доступа:
Чайковський, Андрій Якович (укр.письменник ; 1857-1935)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

4.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн.
    Содержание:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів

   Нестандартні уроки

   Соціальна педагогіка

   молодіжні організації і рухи України

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Дошкільники--виховання

   Школа Монтессорі

   Кафедра української літератури

   Уроки літератури

   Біблія і література

   Кафедра української мови

   діалектологія українська

   мова художніх творів

   Мова ЗМІ--Україна

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра географії

   кліматологія

   Чернігівщина--географія
    Ніжинщина--клімат



Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Найти похожие

5.


    Сова, В.
    Використання історичних відомостей на уроці літератури: На матеріалі роману Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів" [Текстььь] / В. Сова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 17-21 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: викладання зарубіжної літератури
   уроки літератури



Доп.точки доступа:
Стівенсон, Р. Л. \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

6.


    Браславська, О. О.
    Використання комп’ютерних технологій на уроці літератури [Текстььь] / О.О. Браславська, Т.Л. Челомбітко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 26-32
Рубрики: Комп’ютерні технології
   уроки літератури



Доп.точки доступа:
Челомбітко, Т.Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
83.3(4Рос)
С 84


    Стрельцова, Л.
    Гоголь Н. В. Повесть "Ночь перед Рождествои" : Мир гоголевской Диканьки - энциклопедия народных традиций, поверий, обрядов. 6 клас [Текст] / Л. Стрельцова // Світова література. Шкільний світ : газета для вчителів та методистів світової літератури. - 2013. - N 24. - С. 19-26.
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: Уроки літератури
   Російська література--історія, 19 ст.

фывфывфыв:
"Ночь перед Рождеством", критика


Доп.точки доступа:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

8.
83.3(4Укр)р
П 49


    Поліщук, Н.
    Дискусія на уроках літератури і розвиток учнівської творчості [Текст] / Н. Поліщук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 6. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   уроки літератури

   Творча діяльність учнів

   Кафедра української літератури

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра методики викладання української мови та літератури



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

9.


    Гузь, О. О.
    До опанування засад методики навчального діалогу та особливостей структури сучасного уроку літератури [Текстььь] / О.О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N11. - С. 14-23
Рубрики: уроки літератури
   навчання діалогічне



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

10.


    Середюк, Т. М.
    За асоціацією з серпанком: Урок-образ за оповіданням "Дама з собачкою" А.П.Чехова [Текстььь] / Т. М. Середюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 18-21 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: уроки літератури
   викладання російської літератури



Доп.точки доступа:
Чехов, Антон Павлович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

11.
83.3(4Рос)
Н 74


    Новоженова, Т. В.
    Запорожская Сечь: историческая правда и художественный вымысел в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба" [Текст] : интегрированный урок по истории Украины и литературыв 7-м классе / Т. В. Новоженова, О. К. Казакова // Русский язык и литература в учебных заведениях : Научно-методический журнал. - 2009. - N 2. - С. 32-42.
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   уроки літератури

   Кафедра світової літератури та історії культури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

фывфывфыв:
музейна педагогіка


Доп.точки доступа:
Казакова, О. К.; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

12.
83.3(4Рос)
С 30


    Семенова, М. З.
    Интеграционные связи на уроке литературы (Образы архитектуры в поэзии О. Э. Мандельштама и Н. С. Гумиллева) [Текст] / М. З. Семенова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2009. - N 6. - С. 10-15
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: уроки літератури
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Російська література--образи, теми, сюжети

фывфывфыв:
интеграционные связи


Доп.точки доступа:
Мандельштам, Осип Эмильевич (1891-1938) \о нем\; Гумилев, Николай Степанович (рус.поэт ; 1886-1921) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

13.


    Челомбітько, Т.
    Комп’ютерні технології на уроці літератури (На прикладі теми "Становлення та розвиток класицизму як художнього методу ) [Текстььь] / Т. Челомбітько, О. Браславська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 13-16 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: уроки літератури
   викладання зарубіжної літератури



Доп.точки доступа:
Браславська, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

14.


    Слижук, О.
    Комунікативна специфіка сучасного уроку української літератури [Текстььь] / О. Слижук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 19 - 21
Рубрики: уроки літератури


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

15.
83.3(4Укр)р
К 60


    Колешко, Н. А.
    Літературна подорож "Т. Г. Шевченко і Чернігівщина" (для учнів 5-6 класів) [Текст] / Н. А. Колешко // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 36-39
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: уроки літератури
   Чернігівщина--література


Доп.точки доступа:
Шевченко, Тарас Григорович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

16.
83.3(4УКР)р10
С 24


    Свиридюк, Ілона.
    Літературний вечір "Ні, я жива, я буду вічно жити!" [Текст] / І. Свиридюк // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 42-46
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Уроки літератури



Доп.точки доступа:
Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

17.


    Челомбітько, Т.
    Метод проектів і урок літератури [Текстььь] / Т. Челомбітько // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 9-10 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: уроки літератури
   метод проектів



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

18.
8У(070.2)
Л 63


    Лісовський, Антон Михайлович.
    Морфологія художності твору і вивчення літератури в школі [Текст] : Навчально-методичне видання / А. М. Лісовський. - К. : Ленвіт, 2005. - 110 с. - Бібліогр.: с. 108-110. - ISBN 966-7043-90-8 : 12.00 грн.
ГРНТИ
ББК 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(070.2)
Рубрики: Уроки літератури
   Викладання української літератури в школі--методичні посібники

фывфывфыв:
аналіз літературного твору

Экземпляры всего: 10
фб (1), Ч.З.№3 (9)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (9)
Найти похожие

19.
83.3(4Укр)р
Ф 95


    Фурсова, Л.
    На романтичній риболовлі: Відкритий сюжетний інтернет-урок у 8 класі [Текст] / Л. Фурсова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 6. - С. 20-27.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   уроки літератури

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   методична допомога вчителям Ніжина



Доп.точки доступа:
Гулак-Артемовський, Петро Петрович (укр.поет ; 1790-1865) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

20.
83.3(4Рос)
А 61


    Амелина, Н. В.
    Образ Петербурга в романе Достоевског Ф. М. "Преступление и наказание" [Текст] : урок литературы в 10 классе / Н. В. Амелина // Русская словесность : Научно-теоретический и методический журнал. - 2011. - N 3. - С. 35-41 . - ISSN 0868-9539
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: Російська література--історія, 19 ст.
   Російська література--образи, теми, сюжети

   Уроки літератури

   аналіз худож.твору в школі

фывфывфыв:
образ Петербурга -- "Преступление и наказание", критика -- художественный образ -- городской пейзаж


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 25.06.2024
Число запросов 123797
Число посетителей 1805
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя