Поисковый запрос: <.>S=уява<.> |
Общее количество найденных документов : 71
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Несух Ю. Розвиток пізнавальних процесів дітей молодшого та середнього шкільного віку (уваги, уяви, пам’яті, інтелекту та творчого потенціалу)/Ю. Несух // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N2(Розвивальні та корекційні заняття психолога).-С.83-114.
|
>2.
| Антощук Є. Як навитися забувати: Психологічні вправи/Є. Антощук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N1(січень).-С.15-16.
|
>3.
| Меерович М.И. Инструменты управляемого воображения : Воображение - основа творческого процесса/М.И. Меерович // Одаренный ребенок. -М.:ООО "Связь-Принт", 2003,N N5.-С.76-87.
|
>4.
| Зимичев А.М. Воображение в творческой деятельности человека/А.М. Зимичев // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N7.-С.35-39
|
>5.
| Лабащук М. Уява та фантазія у мовленнєвій діяльності суб’єкта/М. Лабащук // Мандрівець. -Тернопіль:Журнал "Мандрівець", 2003,N N5.-С.14-23
|
>6.
| Кучерявый В. Г. Л. С. Выготский об особенностях и механизме творческого воображения ребенка/В. Г. Кучерявый // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N4.-С.2-13.
|
>7.
| Савенков А.И. Обучение детей умениям и навыкам проведения экспериментов/А.И. Савенков // Одаренный ребенок. -М.:ООО "Связь-Принт", 2003,N N5.-С.64-75.
|
>8.
| Коротаева Е. Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога/Е. Коротаева // Директор школы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2003,N N2.-С.92-98
|
>9.
| Чередник Г. Психологія для початківців/Г. Чередник // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N14 (квітень).-С.5-32.
|
>10.
| Явоненко М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів/М. Явоненко, // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N3.-С.14-17
|
>11.
| Тесленко Т. Знайомимось з чарівниками: Використання прийомів ТРВЗ для розвитку творчої уяви/Т. Тесленко // Початкова освіта. -К.:Шкільний світ, 2003,N N38 (жовтень).-С.2-3
|
>12.
| Терлецька Л. Шкільна психодіагностика/Л. Терлецька // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N4(Шкільна психодіагностика).-С.117
|
>13.
| Обухівська А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи/Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N5.-С.28-31
|
>14.
| Червонна Т. Резервні можливості уяви та образного мислення/Т. Червонна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N42 (листопад).-С.19-21
|
>15.
| Кабаєва І. Уява народжується в грі/І. Кабаєва, С. Ладивір // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2007,N N10.-С.4-7
|
>16.
| Дідук І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень/І. А. Дідук // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2007,N N1.-С.102-113.
|
>17.
| Новлянская З. Н. Методика исследования чувства материала как одного из аспектов художественного воображения/З. Н. Новлянская // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2006,N N5.-С.165-176
|
>18.
| Тітов І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності/І. Г. Тітов // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2008,N N10.-С.56-61
|
>19.
| Назаров А. И. Вариативность серийных ассоциаций/А. И. Назаров, Р. В. Соколов // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N5.-С.150-160
|
>20.
| Тітов І. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності/І. Г. Тітов // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2008,N N4.-С.28-33
|
|
|