Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=історія педагогіки (загальні питання)<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бутенко О.
Заглавие : Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів ХVІІІ ст.
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N1/2. - С. 74-75. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/1/2). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: історія педагогіки (загальні питання)
виховання сімейне
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сипченко О.
Заглавие : Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XX ст. )
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N3/4. - С. 64-68. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/3/4). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: історія педагогіки (загальні питання)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сухомлинська О.
Заглавие : Розвиток особистості і освіта: історичний вимір
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2008. - N2. - С. 41-47 (Шифр ШО1/2008/2)
Предметные рубрики: історія педагогіки (загальні питання)
розвиток особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта і розвиток особистості
Аннотация: Розвиток особистості і освіта в історії світової педагогіки.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Год Б.
Заглавие : Муза Кліо в царині педагогіки
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2008. - N2. - С. 48-51 (Шифр ШО1/2008/2)
Предметные рубрики: дослідження педагогічні
історія педагогіки (загальні питання)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): історико-педагог.дослідження
Аннотация: Про завданняі методи досліджень історика педагогіки.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лук’яненко О.
Заглавие : Повернення Фенікса: родоцентрична пндагогіка
Место публикации : Берегиня: Всеукраїнський народознавчий квартальник. - К.: "Педагогічна преса", 2008. - N3. - С. 77-81 (Шифр Бер- 1/2008/3)
Предметные рубрики: історія педагогіки (загальні питання)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ведична педагогіка--родошанування
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Беленчук Л. Н. , Янушкявичене О. Л.
Заглавие : Еще раз о методологии истории педагогики
Место публикации : Педагогика: Научно-теоретический журнал/ Редакция Российкой Академии образования. - М.: Педагогика, 2008. - N7. - С. 77-86. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2008/7). - ISSN 0869-561Х
Предметные рубрики: історія педагогіки (загальні питання)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Секундант С.
Заглавие : "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч)
Место публикации : Філософська думка: Український науково-теоретичний часопис/ Інститут філософії НАН України. - К.: Редакція часопису "Філософська думка", 2008. - N5. - С. 52-63 (Шифр ФД-1/2008/5)
Предметные рубрики: філософія освіти
історія педагогіки (загальні питання)
Аннотация: Мета цієї статті - простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів XVI-XVII століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової порадигми.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Егоров С. Ф.
Заглавие : Исследования истории отечественной педагогики: вчера и сегодня
Место публикации : Педагогика: Научно-теоретический журнал/ Редакция Российкой Академии образования. - М.: Педагогика, 2009. - N5. - С. 73-80. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2009/5). - ISSN 0869-561Х
ББК : 74
Предметные рубрики: дослідження педагогічні
історія педагогіки (загальні питання)
Історіографія зарубіжних країн
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/П 82
Автор(ы) : Проскура О.
Заглавие : Друге століття освітнього закладу в Берліні - Будинку Песталоцці-Фребеля
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - N 3. - С. 17-21. (Шифр ШО1/2010/3)
ББК : 74
Предметные рубрики: історія педагогіки (загальні питання)
історія освіти в зарубіжних країнах
історія педагогіки України до 1917 р.
Вчитель-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Німеччина-- освіта
Найти похожие

10.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 371(4Укр)/П 24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогічна і психологічна науки в Україні: зб. наук. праць : в 5-ти т./ Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. Т. 1: Загальна педагогіка та філософія освіти
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2012
Колич.характеристики :368 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України
Серия: До 20-річчя НАПН України
ISBN, Цена 978-966-644-213-3: 133.00, 75.00, грн.
ББК : 74.00я43 + 88я43 + 74в1
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра психології
Наука в Україні
Філософія освіти
Педагогіка
методологія педагогіки
історія педагогіки (загальні питання)
Психотехніка
Особистість-- розвиток особистості
Інноваційні технології навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сухомлиністика
Экземпляры : всего : фб(2), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :316 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 112.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра дошкільної освіти
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві/ А. М. Аніщук. Молодий педагог – проблеми чи перспективи?/ О. К. Безсонова. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника/ Г. В. Бєлєнька. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема/ Л. В. Бобро. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень/ О. Г. Брежнєва. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України/ Л. В. Гаращенко. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища/ Л. І. Казанцева. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти/ О. В. Ковшар. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів/ І. М. Козубцов. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України/ Т. Г. Коломоєць. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації/ О. Л. Кононко. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці/ В. А. Ляпунова. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу/ О. А. Маковська. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу/ Т. В. Марєєва. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи/ А. О. Міненок. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці/ Т. І. Сватенкова. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу/ Л. Ю. Султанова. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів/ С. В. Толочко. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності/ Т. О. Шахрай. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку/ Л. В. Шелестова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі/ Н. В. Білоусова. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників/ В. В. Городиська. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників/ А. В. Зозуля. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту/ О. М. Кравчук. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи/ О. В. Лісовець. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики/ О. В. Норкіна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету/ Л. В. Петько. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ/ А. В. Желан. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку/ І. В. Казанжи. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення/ Л. В. Мороз-Рекотова. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності/ Н. Б. Пастушенко. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки/ І. М. Пащенко. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект/ Н. А. Перхайло. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки/ Н. В. Притулик. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського/ Л. Л. Савченко. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку/ К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття)/ І. В. Апрєлєва. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи)/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади)/ О. О. Костюк. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття/ О. Д. Літіченко. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)/ Л. І. Меленець. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії/ Н. І. Мельник. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору/ О. В. Міщенко. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід/ Ю. Б. Назарук. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. А. Садова. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. В. Тонконог. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. Г. Улюкаєва. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу/ Н. М. Халімон. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття/ Т. Ю. Шинкар.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : П’яті Бугайківські читання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :172 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 116.08 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бугайківські читання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк/ Т. В. Бабійчук. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/ Т. А. Бронзенко. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд/ Н. І. Гричаник. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики/ О. М. Косінова. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас)/ Т. П. Матюшкіна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи/ О. П. Пелех. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей/ Ю. О. Сидоренко. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/ Л. О. Сулімова. Літературна освіта у вимірах постмодернізму/ Г. В. Хоменко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко/ Н. О. Баранник. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку/ Ю. І. Бондаренко. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас)/ Т. І. Бутурлим. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури/ О. В. Глеб. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"/ С. О. Жила. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом/ С. Р. Молочко. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/ С. В. Нестеренко. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко)/ Н. В. Романишина. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища/ Н. В. Скриннік. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі/ Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання/ І. А. Тригуб. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/ Т. О. Яценко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання/ О. А. Гордієнко. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями/ О. О. Лілік. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови/ Л. В. Рускуліс. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.)/ О. А. Гальонка. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко/ О. М. Куцевол. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ О. Б. Петрович. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича/ М. А. Ткачук. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст./ О. М. Чайка.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : Шості Бугайківські читання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Колич.характеристики :170 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Цена : 226.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бугайківські читання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі/ А. В. Вождаєнко. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі/ Л. В. Галаєвська. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи/ В. А. Каліш. На перехресті тексту та підтексту/ О. М. Косінова. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі/ С. В. Нестеренко. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму/ Г. В. Хоменко. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування/ Ю. І. Бондаренко. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови/ Н. М. Голуб. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів/ О. А. Гордієнко. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса)/ О. В. Забарний. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей/ О. М. Корчова. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект/ І. О. Кухарчук. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури/ Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах/ І. М. Орищенко. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт/ В. М. Пугач. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь")/ Н. В. Романишина. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови/ Л. В. Рудик. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу/ Ю. О. Сидоренко. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/ І. А. Тригуб. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі/ С. П. Шевченко. РАФТ та кубування на уроках української мови/ В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями/ О. О. Лілік. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями/ С. В. Цінько. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури/ С. П. Привалова.
Экземпляры : всего : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Свободны : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 82509
Число посетителей 1101
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя