Поисковый запрос: <.>S=історія педагогіки України, 1917-1991<.> |
Общее количество найденных документов : 91
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Пугач А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень/А. Пугач // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.71-73
|
>2.
| Виговський М. Формування номенклатури відділів народної освіти в умовах адміністративної реформи початку 1930-х років/М. Виговський // Пам’ять століть. -К.:Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 2006,N N1.-С.28-34
|
>3.
| Єжова Т. Становлення в Україні професійно-технічної освіти інвалідів по слуху ( 20-30-ті роки ХХ ст.)/Т. Єжова // Професійно-технічна освіта. -К.:Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, 2006,N N1.-С.38-40
|
>4.
| Березівська Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва/Л. Березівська // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N4.-С.57-61
|
>5.
| Пироженко Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.)/Л. Пироженко // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N4.-С.61-64
|
>6.
| Чертова К. М. Основні напрямки соціально-педагогічної діяльності інтернатних закладів освіти України (друга половина 50-х - середина 60-х років XXст.)/К. М. Чертова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N1.-С.82-87
|
>7.
| Прищак М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу/М. Д. Прищак // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2006,N N2.-С.120-130.
|
>8.
| Яворська С. Т. Еволюція методичних ідей та їхня реалізація в роботі школи/С. Т. Яворська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2006,N N1.-С.99-108
|
>9.
| Тарасова Т. В. Становлення й розвиток перших трудових об’єднань школярів у 1917-1920 рр./Т. В. Тарасова // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2006,N N1.-С.133-140
|
>10.
| Шевченко С. М. Визначення Я.Б.Рєзніком основних форм шкільного навчання/С. М. Шевченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2006,N N1.-С.141-145
|
>11.
| Борисова З. Подвижниця національного дошкільного виховання. До 150-річчя від дня народження С.Ф.Русової/З. Борисова, М. Машовець // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2006,N N3.-С.3-4
|
>12.
| Березівська Л. Реформа шкільної освіти в добу Центральної Ради як перший національний досвід/Л. Березівська // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N2.-С.40-46
|
>13.
| Халамендик В. Вища школа Півдня України у перші повоєнні роки (1944-1950)/В. Халамендик // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N10.-С.66-67
|
>14.
| Мальцева О. Педагогічні консультації як форма підвищення педагогічної культури сім’ї в Україні ( 30-ті рр. XXст.)/О. Мальцева // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N4.-С.72-76
|
>15.
| Шевченко С.М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження)/С.М. Шевченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2006,N N3.-С.129-134
|
>16.
| Галів М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття)/М. Галів // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N12.-С.37-39.
|
>17.
| Пєтухова Л.Є. Використання інформаційних технологій у вивченні предмету " Історія педагогіки"/Л.Є. Пєтухова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2007,N N1.-С.37-39
|
>18.
| Березівська Л. Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.)/Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2006,N N2.-С.4-15
|
>19.
| Галів М. Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.)/М. Галів // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N4.-С.43-47
|
>20.
| Караманов О. Головні тенденції розвитку реформаторської педагогіки в Галичині в першій третині XX ст./О. Караманов // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N4.-С.47-50
|
|
|