Поисковый запрос: <.>U=159.9<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| Берн Е. Ігри, у які грають люди/Ерік Берн ; [пер. з англ. К. Меньшикової ; ред. К. В. Сінченко]. - 2017
|
>2.
| Тимофєєнко Т. Інтегровані заняття психолога для учнів і батьків/Т. Тимофєєнко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 13/14.-С.31-43
|
>3.
| Маценко Ж. Духовність: ідеї гуманізму в українській психології ХІХ ст./Ж. Маценко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 13/14.-С.4-6
|
>4.
| Критичне мислення в роботі вчителя // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 11/12.-С.76-96.
|
>5.
| Мерзлякова О. Критичне мислення: засоби оцінювання й цілеспрямованого розвитку/О. Мерзлякова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 11/12.-С.4-75.
|
>6.
| Веленко А. Мова нашого серця/А. Веленко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 17/18.-С.77-81.
|
>7.
| Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/В. Г. Панок, І. І. Ткачук, В. Д. Острова // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019,N N 2.-С.64-72.
|
>8.
| Колошин В. Ф. Оптимізм: сутність, необхідність, прояв, техніки формування/В. Ф. Колошин // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 4/6.-С.79-87.
|
>9.
| Кульбіда Н. М. Особистісні детермінанти успішної професійної підготовки майбутніх підприємців/Н. М. Кульбіда. - 2005
|
>10.
| Пінчук А. Педагогічно занедбані діти/А. Пінчук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 13/14.-С.24-30
|
>11.
| Калошин В. Практикум з подолання ліні/В. Калошин // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 31/33.-С.63-71.
|
>12.
| Калошин В. Ф. Прийшов час пробудитися та стати собою/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 19/21.-С.78-87.
|
>13.
| Бабіч Т. Співпраця шкільного психолога та вчителів/Т. Бабіч // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 17/18.-С.33-50.
|
>14.
| Рибалка В. Тривалість життя/В. Рибалка // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 19/20.-С.4-16.
|
>15.
| Оринко М. Управлінський потенціал керівника та його складові/М. Оринко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 13/14.-С.Вкладка. с.1-41
|
>16.
| Тюніна Н. Учитель і проблеми дисципліни, або як реагувати на неадекватну поведінку учнів/Н. Тюніна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 13/14.-С.18-23
|
>17.
| Як економити час // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 34/36.-С.69-70.
|
|