Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Рідкісна книга (7)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПОЛЕ<.>
Общее количество найденных документов : 407
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
91(075.3)
В 68


    Волошин, І. І.
    Загальне землезнавство [Текст] : Навч. посібник / І. І. Волошин ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя (Ніжин). - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 294 с. - Літ. С. 289-290; Словник основних термінів: С. 276-288. - 8.50 грн.
    Содержание:
Склад і будова Всесвіту . - С .8
фывфыв: космос, зорі, галактика
Сонячна система . - С .14
фывфыв: планети, астероїди, комети, метеорити
Система земля... - місяць - подвійна планета . - С .23
Рух Землі та його наслідки . - С .29
фывфыв: припливи, відпливи
Орбітальний рух Землі . - С .36
фывфыв: пори року, світлові пояси, календар
Гравітаційне і магнітне поле Землі . - С .41
Атмосфера . - С .50
Нагрівання атмосфери і земної поверхні . - С .61
фывфыв: теплові пояси
Вода в атмосфері . - С .75
фывфыв: випарування, вологість, конденсація, тумани, хмари
Атмосферні опади . - С .82
Тиск атмосфери . - С .89
фывфыв: вітер
Повітряні маси й загальна циркуляція атмосфери . - С .97
Атмосферні вихори . - С .106
фывфыв: циклони, антициклони, мусони
Погода й клімат . - С .116
фывфыв: прогноз, ознаки погоди
Клімати Землі . - С .125
Мікроклімат. Причини і характер коливання клімату
Гідросфера . - С .138
фывфыв: Кругообіг води в природі
Океаносфера . - С .148
Хімічні властивості та газовий режим морської води . - С .152
фывфыв: солоність
Льодово-термічний режим океанів і морів . - С .158
фывфыв: температура
Динаміка вод Світового океану. Хвилі . - С .166
Течії в океанах і морях . - С .173
Водні маси і структурні зони . - С .182
Життя у Світовому океані . - С .190
Природні ресурси Світового океану . - С .196
фывфыв: біологічні, мінеральні, енергетичні, охорона вод
Води суходолу . - С .204
Підземні води . - С .204, мерзлота, джерела, мінеральні
Річки . - С .218
Стік . - С .227
Гідрохімічний та льодовотермічний режим річок . - С .234
Охорона вод річок . - С .240
Озера . - С .241
фывфыв: водосховища
Болота . - С .257
Льодовики . - С .265
фывфыв: хіоносфера, лавини, айсберги
ГРНТИ
ББК 26.82я73
РУБ 91(075.3)


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя (Ніжин)
Экземпляры всего: 66
фб (1), ав (4), аб (36), геогр. (5), Ч.З.№2 (20)
Свободны: фб (1), ав (4), аб (36), геогр. (5), Ч.З.№2 (20)
Найти похожие

2.
15(09)
Г 17


    Гальперин, Петр Яковлевич.
    История психологии. ХХ век [Текст] : учебное пособие / П. Я. Гальперин, А. Н. Ждан. - М. : Академический Проект ; Екатеринбург : Деловая книга, 2002. - 832 с. - (Gaudeamus) (Хрестоматия для высшей школы) (Пушкинская библиотека). - ISBN 5-8291-0092-4 (Академический Проект) (в пер.). - ISBN 5-88687-090-3 (Деловая книга) : 26.54 грн.
    Содержание:
Общая характеристика состояния зарубежной психологии в период открытого кризиса (начало 10-х - середина 30-х годов ХХ в.) . - С .7-22
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ В ЗАРУБЕЖНОЙ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ НАУКЕ
Боринг, Э. История интроспекции / Д. Уотсон; Э. Толмен; В. Келер; З. Фрейд. - С .27-65
Левин, К. Конфликт между аристотелевским и галиеевским способами мышления в современной психологии / Д. Уотсон; М. Вертгеймер; К. Левин. - С .65-104
Уотсон, Д. Психология с точки зрения бихевиориста / Э. Толмен; В. Келер; З. Фрейд. - С .106-127
БИХЕВИОРИЗМ
Уотсон, Д. Бихевиоризм / М. Вертгеймер; К. Левин; Л. Леви-Брюль. - С .128-142
Толмен, Э. Поведение как молярный феномен / В. Келер; З. Фрейд; Э. Шпрангер. - С .143-164
Толмен, Э. Когнитивные карты у крыс и у человека / В. Келер; З. Фрейд. - С .165-187
ГЕШТАЛЬТПСИХОЛОГИЯ
Вертгеймер, М. О гештальттеории / К. Левин; Л. Леви-Брюль. - С .189-209
Келер, В. Об изоморфизме / З. Фрейд; Э. Шпрангер. - С .210-213
Келер, В. Некоторые задачи гештальтпсихологии / З. Фрейд; К. Халл. - С .214-235
Левин, К. Топология и теория поля / Э. Дюркгейм; Д. Миллер, Ю. Галантер, К. Прибрам. - С .236-246
Левин, К. Определение понятия "Поле в данный момент" / Л. Леви-Брюль; У. Найсер. - С .247-265
ПСИХОАНАЛИЗ
Фрейд, З. О психоанализе: Пять лекций / Э. Шпрангер; Э. Фромм. - С .269-315
Фрейд, З. Я и оно / К. Халл; К. Роджерс. - С .316-350
ФРАНЦУЗСКАЯ СОЦИОЛОГИЧЕСКАЯ ШКОЛА
Дюркгейм, Э. Социология и теория познания / Д. Миллер, Ю. Галантер, К. Прибрам. - С .352-386
Леви-Брюль, Л. Первобытное мышление / У. Найсер. - С .387-414
ДУХОВНО-НАУЧНАЯ ПСИХОЛОГИЯ
Дильтей, В. Описательная психология / К. Юнг. - С .417-453
Шпрангер, Э. Два вида психологии / Э. Фромм. - С .454-474
Основные направления и тенденции в развитии зарубежной психологии в 30 - 60-е гг. ХХ в. . - С .475-507
НЕОБИХЕВИОРИЗМ
Халл, К. Принципы поведения. Сущность научной теории / К. Роджерс. - С .509-530
Скиннер, Б. Ф. Оперантное поведение / Ж. Пиаже. - С .531-567
Миллер, Д. Планы и структура поведения / Г. Триандис, Р. Малпасс, Э. Дэвидсон. - С .568-585
КОГНИТИВНАЯ ПСИХОЛОГИЯ
Найсер, У. Что такое когнитивная психология / Р. Заззо. - С .587-601
НАПРАВЛЕНИЯ КЛАССИЧЕСКОГО ПСИХОАНАЛИЗА
Адлер, А. Индивидуальная психология / А. Адлер. - С .600-612
Юнг, К. Аналитическая психология / К. Юнг. - С .613-640
НЕОФРЕЙДИЗМ
Фромм, Э. Автоматический конформизм / Э. Фромм. - С .643-654
Хорни, К. Тревожность / К. Хорни. - С .655-668
ПЕРСОНОЛОГИЧЕСКОЕ НАПРАВЛЕНИЕ
Штерн, В. Персоналистическая психология / В. Штерн. - С .670-684
Роджерс, К. К науке о личности / К. Роджерс. - С .685-714
ГЕНЕТИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ (ЖЕНЕВСКАЯ ШКОЛА)
Пиаже, Ж. Теория Пиаже / Ж. Пиаже. - С .717-777
ПСИХОЛОГИЯ. ИСТОРИЯ. КУЛЬТУРА
Триандис, Г. Психология и культура / Г. Триандис, Р. Малпасс, Э. Дэвидсон. - С .778-795
НАПРАВЛЕНИЯ, ОРИЕНТИРУЮЩИЕСЯ НА ФИЛОСОФИЮ МАРКСИЗМА
Политцер, Ж. Конкретная психология / Ж. Политцер. - С .798-810
Заззо, Р. Психология и диалектический материализм (о психологии Анри Валлона) / Р. Заззо. - С .811-817
Мальрие, Ф. К перспективам марксистского подхода в психологии / Ф. Мальрие. - С .818-826
ГРНТИ
ББК 88.1(3)
РУБ 15(09)
Рубрики: История психологии--зарубежная--хрестоматии, ХХ век
   Интроспекция (псих.)

   Біхевіоризм

   Когнитивная психология

   Гештальтпсихология

   Изоморфизм (псих.)

   Психоаналіз

   Описательная психология

   Необихевиоризм (псих.)

   Аналитическая психология

   Фрейдизм (псих.)

   Неофрейдизм (псих.)

   Индивидуальная психология

   Персоналистическая психология

   Конкретная психология

   Психология и культура

   Теория Пиаже (псих.)

Аннотация: В хрестоматии даны оригинальные и характерные материалы по основным направлениям так называемого открытого кризиса психологии (1912-1935 гг.), одного из наиболее знаменательных периодов в развитии зарубежной психологической науки. Но этот кризис ничем не закончился, а перешел в "хроническую депрессию": источник кризиса остался. Книга состоит из двух частей. 1 часть - материалы о развитии зарубежной психологии в 10-сер. 30-х годов; 2 часть - в 30-60-е годы ХХ века.


Доп.точки доступа:
Ждан, Антонина Николаевна
Экземпляры всего: 3
ав (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

3.
158.9(075.33)
П 86


    Психология аномального развития ребенка [Текстььь] : хрестоматия: В 2-х т. / За ред.: В. В. Лебединского, М. К. Бардышевского. - М. : ЧеРо : МГУ : Высшая школа, 2002. - ISBN 5-88711-153-4 (ЧеРо).
   Т. 1. - 744 с. - ISBN 5-88711-182-8 (Т. 1) (ЧеРо) (в пер.). - ISBN 5-06-0043-58-4 (Т. 1) (Высш. школа). - ISBN 5-211-04594-7 (Т. 1) (МГУ) : 34.10 грн.
    Содержание:
ОБЩИЕ ЗАКОНОМЕРНОСТИ АНОМАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ
Выготский, Л. С. Проблемы развития психики / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас. - С .10-22
Давыдовский, И. В. Внешние и внутренние факторы в этиологии / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо. - С .23-33
Давыдовский, И. В. Этиология и фактор силы / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл. - С .34-42
Давыдовский, И. В. Приспособительные основы патологии и нозологии человека / Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский. - С .43-59
Сухарева, Г. Е. Несколько положений о принципах психиатрической диагностики / Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский; К. Лоренц. - С .60-82
Сухарева, Г. Е. Значение возрастных особенностей детей и подростков в клинике психических заболеваний / Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский; К. Лоренц. - С .83-100
Оудсхоорн, Д. Н. Детская и подростковая психиатрия / С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл. - С .101-122
Чесс, С. Значение темперамента для психиатрической практики / И. В. Равич-Щербо; В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин. - С .123-134
Равич-Щербо, И. В. Исследование генотип-средовых соотношений в изменчивости компонентов темперамента у детей первых лет жизни / В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин. - С .135-161
Гезелл, А. Проблемы дифференциального диагноза / В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд. - С .162-181
Лебединский, В. В. Психофизиологические закономерности нормального и аномального развития / К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц. - С .182-191
Лоренц, К. Возникновение новых системных свойств / К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц. - С .192-199
Лоренц, К. Колебание как когнитивная функция / А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн. - С .200-205
Гезелл, А. Цикл умственного развития / К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис. - С .206-248
Левин, К. Регрессия. Ретрогрессия и развитие / К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл. - С .249-278
Левин, К. Поведение в данном психологическом поле / А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия. - С .279-319
Фрейд, А. Норма и патология детского развития. Виды регрессий и оценка развития / Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская. - С .320-357
Шпиц, Р. А. Три организатора психики / Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен. - С .358-381
Хайнц, Р. О регрессии / Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .382-388
ФОРМИРОВАНИЕ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ ЯВЛЕНИЙ В РАЗВИТИИ ОТДЕЛЬНЫХ ПСИХИЧЕСКИХ ФУНКЦИЙ И ПРОЦЕССОВ
Бернштейн, Н. А. Развитие координации в раннем онтогенезе / Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .389-411
Гуревич, М. Компоненты психомоторики / Р. М. Боскис, Р. Е. Левина; Э. Ленненберг; К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .411-436
Боскис, Р. М. Аномальные дети (развитие ребенка с сенсорными дефектами) / А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .437-464
Боскис, Р. М. Основы компенсации дефектов у аномальных детей / Э. Ленненберг; К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .465-487
Гезелл, А. Рисование как показатель развития / А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .488-496
Ленненберг, Э. Естественная история языка / К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .497-527
Лурия, А. Р. Изменение регулирующей роли речи при патологических состояниях мозга / В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .528-549
Лоренц, К. Филогенетические основы развития культуры (случай Хелен Келлер) / А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .550-562
Лебединский, В. В. Аффективное развитие ребенка в норме и патологии / Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .588-681
Рестуан, А. Хронология развтития коммуникативного поведения и его профили у детей раннего возраста / П. Фресс. - С .682-708
Нюттен, Ж. Фрустация и регрессия / Р. Мейли. - С .709-711
Фресс, П. Природа эмоций / П. Фресс. - С .712-730
Мейли, Р. Генезис личности / Р. Мейли. - С .731-740
ГРНТИ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.33)

Аннотация: Особенностью данной хрестоматии является то, что она составлена психологами-практиками, непосредственно работающими с детьми в клинике или консультации. Описываемые многочисленные случаи делают теоретические построения или выводы ясными и понятными, помогая понять отклонения в развитии ребенка и наметить пути их коррекции.


Доп.точки доступа:
Лебединский В. В. \ред.\; Бардышевская М. К. \ред.\
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3)
Найти похожие

4.
Р2
Т66


   
    Третье поле: Сборник стихов поэтов-белгородцев о танковом сражении под Прохоровкой [Текст] : поэзия / Ред.-сост. В. Молчанов. - Белгород : Крестьянское дело, 1998. - 160 с. - ISBN 5-86146-086-8 (в пер.) : 1.50 грн.
ГРНТИ
РУБ Р2
Рубрики: Прохоровка--история--стихи


Доп.точки доступа:
Молчанов, Владимир \ред.-сост.\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

5.
57.022
М34


    Матурана, Умберто.
    Древо познания: Биологические корни человеческого понимания [Текст] : научное издание / У. Матурана, Ф. Варела; Пер. с англ. Ю. А. Данилова. - М. : Прогресс-Традиция, 2001. - 224 с. - ISBN 5-89826-103-6 (в пер.) : 19.50 грн.
    Содержание:
Познание познания . - С .13
Организация живых существ . - С .29
История: репродукция и наследственность . - С .49
Жизнь метаклеточных . - С .65
Естественный дрейф живых существ . - С .83
Сфера поведения . - С .107
Нервная система и познание . - С .125
Социальные явления . - С .159
Поле лингвистики и человеческое сознание . - С .181
Древо познания . - С .211
ГРНТИ
ББК 28.02
РУБ 57.022
Рубрики: Разум
   Язык человеческий

   Нейробиология



Доп.точки доступа:
Варела, Франциско; Данилов, Ю. А. \пер. с англ.\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

6.
158.9
М 50


    Менегетти, Антонио.
    Онтопсихология: практика и метафизика психотерапии [Текст] : научное издание / А. Менегетти; Пер. с итал. - М. : ННБФ "Онтопсихология", 2003. - 144 с. - ISBN 5-93871-014-6 : 24.20 грн.
ГРНТИ
ББК 88.5
РУБ 158.9
Рубрики: несвідомість
   Паранормальные явления

   Сновидения

   Плагиат (псих.)

   Трансцендентность (псих.)

   Семантическое поле

   Психотерапия групповая

   Психотерапевт

фывфывфыв:
плагиат


Доп.точки доступа:
\пер. с итал.\
Экземпляры всего: 3
Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1), фб (1)
Найти похожие

7.
9(4Укр-4Чер)(059)
С 72


   
    Співоче поле Чернігівщини [Текст] : Календар. [Вип. 8]. 2004 / Чернігівське земляцтво ; Авт.-упоряд. І. М. Корбач. - К. : Український Центр духовної культури, 2003. - 768 с. : іл. - ISBN 966-628-051-5 : 10.00 грн., 80.00 грн.
ГРНТИ
ББК 63.3(4Укр-4Чер)я25 + 85.313(4Укр)6я25
РУБ 9(4Укр-4Чер)(059)
Рубрики: Українська пісня
   Чернігівщина--календарі
    Чернігівщина--пісні



Доп.точки доступа:
Корбач, Іван Михайлович \упоряд.\; Чернігівське земляцтво
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

8.
537(075.3)
Д 31


   
    Демонстраційний експеримент з фізики. Магнітне поле. Електромагнітна індукція [Текст] : посібник для студентів 4-5 курсів фіз.-мат. фак-ту / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Укл. М. П. Бойко, Укл. М. П. Руденко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 29 с. : іл. - Літ. : с. 28. - 1.60 грн.
ГРНТИ
ББК 22.33я73
РУБ 537(075.3)


Доп.точки доступа:
Бойко, Микола Павлович (канд. пед.наук, доцент); Руденко, Микола Петрович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 52
аб (31), Ч.З.№2 (20), фб (1)
Свободны: аб (31), Ч.З.№2 (20), фб (1)
Найти похожие

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн.
    Содержание:
Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11
Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18
Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25
Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32
Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35
Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49
Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56
Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66
Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74
Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78
Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84
Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92
Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100
Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104
Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108
Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111
Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114
Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118
Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122
Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132
Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140
Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146
Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151
Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158
Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163
Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169
Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177
Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182
Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189
Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192
Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198
Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна практика
   Морально-етичне виховання

   Екологічна освіта--школярі

   Шкільні клуби

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Атестація керівників

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Вчителі--заочна підготовка



Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 21
Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Найти похожие

10.
156
О-73


   
    Особистість в психологічних дослідженнях [Текст] : Тексти / Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Упоряд. С. Д. Максименко, М. В. Папуча, За заг. ред. С. Д. Максименко . - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 197 с. - 8.00 грн., 14.00 грн.
    Содержание:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. - С .7
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. - С .8
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. - С .16
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. - С .20
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. - С .26
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. - С .29
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .33
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .37
Роджерс, К. Р. Личностный рост / В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. - С .44
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. - С .47
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. - С .51
Фрейд, З. Разделение психической личности / Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. - С .54
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. - С .54
Хорни, К. Тревожность / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. - С .56
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. - С .58
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. - С .59
Юнг, К. Г. Становление личности / Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. - С .62
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. - С .69
Анциферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. - С .70
Анцыферова, Л. И. Совладание / В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. - С .72
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. - С .80
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. - С .85
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. - С .87
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .89
Василюк, Ф. Е. Переживание / Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. - С .92
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .97
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .105
Лазурский, А. Ф. О составе личности / Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .109
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .110
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .114
Мясищев, В. Н. Отношения личности / С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .115
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .117
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .119
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .122
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .125
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .126
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .131
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. - С .144
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .149
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .152
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Т. М. Титаренко. - С .155
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Н. В. Чепелева. - С .159
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / Ю. М. Швалб. - С .169
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .173
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .178
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .184
Моделі структури особистості . - С .192
ГРНТИ
ББК 88.37
РУБ 156
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія

   Психологічні дослідження--особистість



Доп.точки доступа:
Максименко, С. Д. (академік) \упоряд.\; Папуча, Микола Васильович \упоряд.\; Достоевський, Федір Михайлович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 85
аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1)
Свободны: аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 36612
Число посетителей 1746
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя